"Білайн" пропонує українцям "Солодке життя"

Оператор мобільного зв’язку компанія "Українські радіосистеми" (торговельна марка "Білайн") почала надавати послуги контрактним абонентам, запропонувавши перший контрактний тариф "Солодке життя".

 

У новому тарифі "Солодке життя" немає абонентської плати, обов’язкових обсягів щомісячних послуг і плати за з’єднання.

"Ми надаємо абонентам усі переваги контрактної форми обслуговування, без нав’язування яких-небудь додаткових зобов’язань", - повідомив директор з маркетингу УРС Антон Володькін.

Одним із плюсів нового тарифу є і те, що абонент, скориставшись послугами зв’язку на суму 3 гривні в день, може протягом дня безкоштовно спілкуватися усередині мережі. Крім того, вартість дзвінків на всі номери фіксованого зв’язку межах України складає 0,50 гривні/хвилина.

Підключитися до нового тарифу можуть як нові, так і існуючі абоненти "Білайну" у Києві, Дніпропетровську, Харкові й Одесі. При цьому існуючі абоненти в цих містах можуть перейти на контрактне обслуговування зі збереженням номера телефону.

Надалі можливості контрактного підключення будуть надані і жителям інших міст.

На сьогоднішній день мережа мобільного оператора "Білайн" покриває територію, на якій проживає понад 47% населення країни. Під кінець року мережа "Білайн" планує покрити територію, на якій проживає понад 80% населення України.

Компанія надає також послуги під брендами WellCOM і МОБІ, однак вирішила відмовитися від активного просування цих брендів. 100% оператора належить російському "Вимпелкому".

Тим часом, лідером з абонентської бази мобільного зв"язку за підсумками травня 2006 року як і раніше залишається компанія "Київстар", число абонентів якої станом на 1 червня поточного року склало 15, 479 млн осіб.

Більше, ніж на 600 тис. абонентів відстає від лідера компанія UMC. Кількість її абонентів у травні зросла на 1,7% (більше, ніж на 250 тисяч осіб), і на 31 травня склала 14 млн 851 тис. абонентів.

На третьому місці з абонентської бази в українському рейтингу операторів мобільного зв’язку знаходиться компанія "Астеліт" (торговельна марка life:)), що, за даними незалежних експертів, наприкінці травня обслуговувала, приблизно, 3,7 млн абонентів (офіційних даних за цей період компанія не оприлюднила).

Абонентська база компанії "Українські радіосистеми", за даними джерела в компанії, до початку червня перевищила 451,6 тис. У квітні абонентська база компанії виросла на 50% - до більше, ніж 420 тис.

За матеріалами Українські новини

 

19 червня 2006р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів