Більше прозорості, менше паперів: на Закарпатті обговорили нову систему митної авторизації

Зміни, що набули чинності 19 квітня, є ключовим етапом інтеграції до митного простору ЄС та спрямовані на підвищення прозорості й ефективності процедур.
Підприємства, які вчасно адаптуються до нових вимог, зможуть безперебійно здійснювати зовнішньоекономічну діяльність та уникнути можливих ускладнень. Про це йшлося під час «Діалогу влади та бізнесу».
«Наше завдання – не лише інформувати бізнес про зміни в законодавстві, а й допомогти йому в адаптації до нових правил. Такі зустрічі – це платформа для обговорення та обміну досвідом», – наголосив директор департаменту економічного та регіонального розвитку Закарпатської ОВА Тарас Триндяк.
В обговоренні ключових нововведень щодо надання авторизацій для поміщення товарів у митні режими взяли участь представники Закарпатської митниці – начальник управління забезпечення митного контролю та оформлення Олександр Богаш і заступниця начальника управління Оксана Малець.
Під час заходу розглянули нову процедуру отримання авторизацій, вимоги до бухгалтерського обліку та контролю, найпоширеніші помилки, що ведуть до відмов, особливості спрощеної авторизації, порядок внесення змін до вже виданих та інше.
Основний акцент митного контролю змістився з перевірки сировини на прозорість бухгалтерського і складського обліку. Митниця повинна мати змогу простежити весь шлях товару – від оприбуткування до готової продукції.
Процес авторизації став чіткішим і вимагає ретельної підготовки: потрібно подати повний пакет документів, далі – оцінка відповідності та виїзна перевірка митницею умов і обліку на підприємстві. Неправильна підготовка документів може призвести до тимчасового зупинення бізнес-операцій через неможливість розмитнення товару.
Під час заходу керівники підприємств, які вже пройшли процедуру авторизації, поділилися власним досвідом, а всі охочі мали змогу поставити запитання й отримати вичерпні відповіді.
Профільний департамент ОВА та митниця готові надавати консультаційну підтримку бізнесу на кожному етапі – від підготовки документів до проходження перевірок.
До теми
- Відучора, 11 грудня, кошти «зимової тисячі» можна витрачати і на продукти
- У Закарпатській області запровадили додаткові заходи з економії електроенергії
- У Берегівській лікарні ім. Б.Ліннера незабаром запрацює амбулаторне реабілітаційне відділення
- Органи державної влади переходять на більш сучасну та ефективну модель захисту інформації – авторизацію з безпеки систем
- Підтримка аграрного сектору Закарпаття: схвалено надання компенсації з обласного бюджету підприємцям галузі на понад 23,7 млн грн
- 10 громад на Закарпатті надають адмінпослуги просто за місцем проживання людей
- До Дня ЗСУ в Ужгороді вручили державні нагороди військовим, ветеранам, волонтерам
- У 17 500 освітян Закарпаття з початку року зросте заробітна плата
- Мирослав Білецький провів нараду з головами РВА: пріоритети – ветеранський сервіс та захист дітей
- Європейський комітет регіонів підтримує започаткування макрорегіональної стратегії ЄС для Карпатського регіону і сприятиме її реалізації
- Закарпаття поглиблює співпрацю з французьким регіоном Гранд Ест
- Оновлена програма підтримки закарпатського бізнесу – стартувала! Перші рішення ухвалено
- Новий цифровий портал Закарпатської ОВА – це про зручність, доступність та прямий зв'язок з владою для кожної громади
- За тиждень Державна екологічна інспекція у Закарпатській області склала 35 протоколів
- 4-8 годин автономної роботи: на Закарпатті підвищують надійність мобільних мереж під час відключень
- «Карпатська ініціатива» має прихильників у Європі - Мирослав Білецький
- Обласна інвестиційна рада затвердила перелік проєктів та програм, що увійшли до Єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій Закарпаття
- Податкова автоматично стягнула понад 9 млн грн боргів з юридичних осіб
- Цифрова платформа «Пульс» - зручний інструмент взаємодії бізнесу Закарпаття та влади
- Закарпаття та угорські партнери поглиблюють регіональну співпрацю





До цієї новини немає коментарів