Подарунок від Януковича на Новий рік
Шумно та яскраво пройшли вибори до Верховної Ради. Третина українців обрала своїм Прем’єр-міністром Віктора Януковича. Так сталося. Кожна людина може скористатися раз на п’ять років своїм голосом на свій розсуд.
Сьогодні, після передвиборчої реклами та обіцянок, наступає момент істини, коли можна зрозуміти вірно, чи ні був зроблений вибір.
Державний бюджет на 2007 рік є свідченням того, як Прем’єр-міністр Янукович в реальному житті дотримується своїх зобов’язань перед народом.
Ми, як опозиція маємо право дати інформацію кожній людині в Україні, щоб вона самостійно робила висновки на майбутнє.
Ми виділили головні елементи проекту Державного бюджету, які потрібно знати суспільству.
Перше, шістнадцять статей проекту Державного бюджету на 2007 рік передбачають збільшення податкового тиску на підприємців. За таких умов, податкові адміністрації неодмінно перетворяться на суто каральні органи, а підприємці на безправних заручників фіскальних структур. „Азаровщина” повертається.
Друге, свідомо сплановано критичний дефіцит бюджету - 2.6% до валового внутрішнього продукту. Щоб його покривати потрібно позичати гроші. Як наслідок, державний борг України зросте більше ніж на 5 млрд. гривень за один рік. Державу свідомо заштовхують у глибоку боргову яму. Радикальне збільшення державного боргу України змусить розраховуватись за це не одне покоління українців. Будучи Прем’єр-міністром я затверджувала бюджет на 2005 рік без дефіциту та боргів.
Третє, безпрецедентне сприяння корупції передбачене в Бюджеті на наступний рік. Уряд України Законом про бюджет хоче привласнити право без обмежень роздавати державні гарантії приватним підприємствам під отримання кредитів. На практиці це означає, що за кредити, отримані сьогодні бізнес-структурами Партії регіонів, під державні гарантії, Україна буде розплачуватися з державного бюджету не одне десятиліття.
Четверте, проектом державного бюджету на 2007 рік передбачено повне відновлення тіньових схем в національній економіці, через повернення вільних економічних зон, технопарків та інших ареалів тіньової економіки, де свої підприємства повністю звільняються від сплати податків. Втрати Державного бюджету в 2007 році приблизно складуть 7 мільярдів гривень. Інакше кажучи, Уряд публічно запланував переведення в тінь майже $1,5 млрд. доларів США. Вільні економічні зони для підприємств „Партії регіонів” зруйнують всі інші підприємства України, які виробляють аналогічну продукцію, але податкових пільг мати не будуть. Товар таких підприємств буде не конкурентноздатним на внутрішніх ринках України. Відновленням вільних економічних зон, Уряд Януковича знівелював основний принцип справедливої системи оподаткування, відповідно до якого податки мають бути помірними, але платити їх мають однаково всі.
П’яте, Уряд Януковича призначає на посади керівників державних корпорацій та державних підприємств представників Партії регіонів та її сателітів, щоб користуватися державними фінансовими потоками цих підприємств. Щоб державний бюджет не заважав у цій справі, перерахування такими підприємствами державних дивідендів до бюджету зменшені у 3.5 рази. Втрати державного бюджету внаслідок цієї операції складуть 2 мільярди гривень, а всі фінансові потоки будуть опановані „своїми людьми”.
Шосте, законом про бюджет пропонується узаконити продаж всього природного газу для потреб населення, через нову бізнес структуру визначену Кабінетом міністрів. Навіщо формувати нового посередника, коли зараз цю роботу виконує державне підприємство НАК „Нафтогаз України”? – Очевидно, що лише для отримання тіньових прибутків на газовому ринку за рахунок населення.
Сьоме, в регіональні бюджети свідомо заклали суттєво завищені доходи від місцевих податків та зборів, які є нездійсненними. Це робить бюджети регіонів заздалегідь провальними. Всередині року області можуть залишитися без достатнього фінансування. В тому числі на заробітну плату працівникам бюджетної сфери.
Восьме, заплановане збільшення в три рази мита на імпорт нафтопродуктів зупинить імпорт бензину та дизельного пального за доступними цінами, зробить монополію нафтових корпорацій на внутрішньому ринку України абсолютною і викличе неминуче зростання цін на бензин та дизельне паливо. Монополії знову отримають надприбутки за рахунок громадян України.
Дев’яте, критична ситуація склалася стосовно зростання реальної заробітної плати. Якщо за 2005 рік, коли я була Прем’єр-міністром її фактичний приріст склав 20,5%, то на 2007 рік заплановано зростання лише на 7,9%, в той час, коли населення України несе тягар радикального збільшення вартості комунальних платежів.
Десяте, Уряд Януковича пропонує збільшити подоходний податок на заробітну плату з 13% до 15%. Кожна працююча людина втратить частину своєї заробітної плати на сплату цього податку.
Одинадцяте, бюджетом заплановане мізерне збільшення розміру мінімальної заробітної плати на 5%. Але і воно безпідставно відкладається до 1 липня 2007 року, тоді як тарифи та ціни ростуть вже сьогодні.
Дванадцяте, будь-яке підвищення пенсій в 2007 році проектом бюджету не передбачено. Замість обіцяного підвищення пенсій Уряд Януковича скоротив видатки з Державного бюджету до Пенсійного фонду на 5,3 мільярди гривень.
Тринадцяте, Уряд Януковича в бюджеті на 2007 рік планує зменшити розмір пенсій для пенсіонерів, які ще працюють.
Чотирнадцяте, бюджетом Януковича зупинено дію Закону „Про соціальний захист дітей війни” щодо підвищення пенсій на 30%. На цю соціальну виплату Уряд Януковича не знайшов ані копійки. Навіщо було обіцяти під час виборчої кампанії профінансувати закон про захист дітей війни?
П’ятнадцяте, Бюджетом Януковича у 2007 році відміняються пільги за комунальні послуги учасникам бойових дій та особам прирівняним до них, інвалідам та учасникам війни.
Шістнадцяте, в бюджеті на 2007 рік вперше вдалися до зловживань з пенсійними коштами. Кабінет міністрів, вирішив спрямувати 200 мільйонів гривень з державного бюджету на створення приватного пенсійного фонду за рахунок пенсійних відрахувань працівників бюджетних установ. Це призведе до ризику несплати пенсій бюджетним працівникам, коли вони вийдуть на пенсію.
Сімнадцяте, проектом бюджету на 2007 рік не передбачено жодної копійки витрат на погашення заборгованості по заощадженнях для громадян України за рахунок грошей, які надходитимуть від приватизації. Це означає, що Кабінет міністрів фактично відмовився від ідеї повного повернення втрачених заощаджень.
Вісімнадцяте, Уряд Януковича фактично ліквідував 57-му статтю Закону України про освіту. Проектом Державного бюджету на 2007 рік сума по виплаті заборгованості працівникам галузі освіти по 57 статті зменшена в 4 рази.
Дев’ятнадцяте, вимогами щодо подання маси зайвих довідок практично анулюються виплати родинам одноразової допомоги при народженні дитини (8,5 тисяч гривень), та суттєво скорочується кількість родин, що мають право претендувати на такі виплати.
Двадцяте. В той же час, на обслуговування діяльності Кабінету Міністрів в бюджеті передбачено збільшення видатків на 46,9%, порівняно з 2006 роком.
Для фінансово-господарського департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України запропоновано просто рекордно вражаючий приріст видатків у 8 разів. До 2 млрд. грн. Це на житло, їжу, літаки та інші зручності для Уряду.
Двадцять перше, Проектом Державного бюджету на 2007 рік розвінчано міф про інноваційно-інвестиційну спрямованість бюджету на 2007 рік: видатки заплановані на наступний рік приблизно такі самі, як на поточний. І не потрібно вводити суспільство в оману.
Аналіз проекту державного бюджету на 2007 рік дозволяє зробити ряд висновків, що характеризують не лише головний фінансовий документ країни, але й оцінюють Уряд Януковича та так звану „Антикризову коаліцію” в цілому.
1. Кабінет міністрів, сформований „Антикризовою коаліцією” абсолютно не володіє ситуацією, що склалася в країні, неспроможний виконувати ті завдання, які стоять сьогодні перед суспільством.
2. Нова влада не тільки не в змозі виконати свої чисельні передвиборчі обіцянки, але й неспроможна забезпечити той рівень соціальної політики, яка проводилася двома попередніми урядами.
3. Правляча коаліція Партії регіонів, Соціалістичної та Комуністичної партій запланувала реальне, масштабне зниження життєвого рівня громадян України.
Зрозуміло, що судячи з масштабів корупції, закладеній в бюджеті, правляча коаліція прийшла до влади ненадовго і тому працює лише для того, щоб встигнути суттєво „погріти руки” на державних фінансах.
Я то зрозумів. Одна людина все рішить - яка знайома пісенька. Російська народна. Царь добрий прийде на престол, і все буде добре, тільки б злі бояри не мішали. Ніхрєна не вийде. В розвинутому СУЧАСНОМУ суспільстві економічну, фінансову й соціальну ситуацію вирішують політичні партії, яких у нашій країні немає. У нас є ФАН-КЛУБИ. По інтересах. Чуєте? ПО ІНТЕРЕСАХ. Питання не в Януковичу. І не в Медведчуку. Питання в політичній партії, що розбудована на ІДЕОЛОГІЧНИХ засадах, а не лідері, і яка готова проводити серйозні реформи і опираючися на партійців змінювати ситуацію.
Тепер історія. Так назвіть лідера, який "может всё абсолютно изменить"...
Анонім, вы хоть сами поняли что написали полную чушь? А если нет, то откройте учебник истории, и если Вы его почитаете то Вам может быть станет ясно, что даже один человек может всё абсолютно изменить. Перед тем как кого-то "Ганьбити" не плохо было бы самому научится мыслить, и не позорится. Хотя Вы же "Анонім"
У нас уже був кризовий менеджер, правда, як "уголовник", значно меншого маштабу - Медведчук.
Ганьба аналітику не знати, що одна людина в 50 000 000 державі економічну, фінансову й соціальну ситуацію виправити НЕ може. Для цього потрібні якісно інші інструменти, яких, нажаль, у нас нема.
Янукович, як кризовий менеджер, економічну, фінансову й соціальну ситуацію в Україні виправить. Але це на макро-рівні. А на місцях, на жаль, януковачей не має. Тут здебільшого деморалізовані, приречено очікуючі політичного кінця помаранчеві управлінські напівфабрикати. Отож-бо, закарпатський наріде, "справа утопаючих - справа рук самих утопаючих". Хто переживе цю зиму, той ще поживе...
Gluposty eto vse... chto tut komentirovaty?!