АероСвіт: Проект Рудьковського - знищення української авіації

Авіакомпанія АероСвіт вважає презентовану сьогодні міністром транспорту та зв’язку України Миколою Рудьковським "Концепцію державної програми розвитку Міжнародного аеропорту "Бориспіль" знищенням української авіації, заявив прес-секретар авіакомпанії АероСвіт Сергій Куций.

 

За його словами, у зв’язку з тим, що будівництво терміналу "D" "Борисполя" за рахунок японського кредиту буде завершене не раніше 2010 року, пропускні спроможності "Борисполя" будуть обмежені нинішніми рамками, внаслідок чого авіакомпанії, для яких цей аеропорт є базовим, не зможуть розвиватися, й збільшувати кількість своїх польотів.

Як зазначив Куций, розрахункова пропускна спроможність "Борисполя" становить 3-3,5 млн. пасажирів на рік, у той же час її збільшення до 4,7 млн. пасажирів проводиться за рахунок збільшення черг (за даними "Борисполя", в 2006 році його послугами скористаються 4,618 млн. пасажирів ).

Як зазначив прес-секретар АероСвіту, навіть будівництво терміналу "D", який зможе пропускати 4-5 млн. пасажирів на рік, не зможе задовольнити зростаючі потреби в авіаперельотах. При цьому наступний термінал також будуватиметься декілька років, що знову заморожує розвиток.

Як зазначив Куций, міністр транспорту та зв’язку Микола Рудьковський не правий щодо того, що в аеропорту авіакомпанії не можуть будувати термінали. За даними Куцого, відповідно до європейського законодавства, при пропускних спроможностях аеропорту понад 2 млн. пасажирів на рік, авіакомпанія повинна мати власний термінал.

Як повідомив прес-секретар компанії, АероСвіт має намір доводити помилковість концепції. "Є сумнів, що ця концепція дійсно Кабміну, а не особиста позиція міністра", - зазначив він.

Як повідомлялося, сьогодні в Борисполі міністр транспорту і зв’язку України провів презентацію "Концепції державної програми розвитку Міжнародного аеропорту "Бориспіль". За його словами, ця концепція була затверджена Кабінетом Міністрів України в грудні 2006 року і вміщує план розвитку аеропорту до 2020 року.

Проект є першою комплексною концепцією розвитку аеропорту, і вперше в Україні він розроблений відповідно до європейських вимог.

Концепція розвитку аеропорту передбачає реконструкцію терміналу "А" з метою поліпшення рівня обслуговування пасажирів на внутрішніх рейсах (2007-2008 роки), реконструкцію терміналу "С", будівництво пасажирської галереї площею 40 тис. кв. м і пропускною спроможністю 2 100 пасажирів за годину (2007-2009 рр.), будівництво терміналу "D" за рахунок японського кредиту.

Крім того, в 2008-2010 роках передбачається повна реконструкція центрального перону аеропорту й будівництво додаткових стоянок для літаків, у 2010-2013 рр. - будівництво терміналу "Е" площею 60 тис. кв. м, у 2010-2012 рр. - реконструкція льотної зони №2 для обслуговування всіх типів літаків.

За матеріалами УНІАН

 

28 грудня 2006р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів