Інформаційний бюлетень про туристичне Закарпаття
Туристичний Інформаційний Центр Закарпаття започаткував новий інформаційний продукт для учасників галузі туризму, і з січня 2008 року розпочав розсилку електронного інофрмаційного бюлетеню
Кореспондент КІА звернувся до керівника Туристичного Інформаційного Центру Коваля Олександра за детальнішою інформацією.
пане Олександр, яка мета інформаційного бюлетеню:
- інформаційний бюлетень від Турінформу (http://www.tourinform.org.ua), це щотижневий електронний вісник, що дає змогу читачам отримати корисну інформацію про різноманітні події, які могли б бути цікавими для туристів, а саме про фестивалі яких на Закарпатті є надзвичайно велика кількість, про нові туристичні продукти, маршрути, нові об’єкти, також інформуємо про навчання для фахівців сектору, що обслуговують туристів (адже це і сектор розміщення, сектор харчування, транспортні послуги).
Звідки ідея його виникнення?
- по перше, ідея започаткувати бюлетень виникла після того, як ми проаналізували звернення до офісу туристів, і побачили, що їх цікавить достовірна інформація, що є нового, актуального на Закарпатті (адже, перебуваючи 1 – 2 дні чи то у місті Ужгород, чи то проїздом через область, завжди можна знайти час і відвідати цікаві події що відбуваються в тих чи інших населених пунктах області).
- По друге, мета бюлетеню, збільшити інформаційний обмін між учасниками туристичного ринку Закарпаття та підвищити привабливість області для туристів, адже, так само як і турист, так само інформацію потребують і власники садиб зеленого туризму, спеціалісти що організовують туристичні тури в готелях, тур фірмах, що працюють по Закарпаттю, в санаторіях, тим самим розширюють спектр послуг.
Яка аудиторія читачів бюлетеню?
- бюлетень отримують усі клієнти Турінформу, що є в базі даних (готелі, пансіонати, тур фірми, зелений туризм, ресторани та інші), а саме ті, хто має електронну пошту. Продукт є новим, і ми прагнемо до якісного покращення його роботи, через покращення зворотного зв’язку з тими хто його отримує. Адже, нам цікаво що є корисним, яку саме інформацію вони потребують. Для цього, щотижня ми по телефону підтримуємо зв’язок з учасниками туристичного ринку, зокрема дізнаємось про заповнення туристичних баз, садиб, дізнаємось про наявність снігу на гірськолижних базах і інформуємо туристів.
- На сайті Турінформу, ми започаткували інтернет форум, де кожен матиме змогу http://www.tourinform.org.ua/forum/ поділитись думками та враженнями від відпочинку на Закарпатті. Приємно, що вже є перші позитивні відгуки про наповнення. Очікуємо збільшення інормації. Розсилка і розміщення інформації безкоштовно.
Як підписатись на електронну розсилку?
- Підписатись на розсилку електронного бюлетеню можна звернувшись за адресою: [email protected] або зателефонувати за телефоном в Ужгороді 61 – 66 – 69
Власна інформація
До цієї новини немає коментарів