Як бізнес втрачає клієнтів........

Через наплив туристів із закордону, Закарпатська сфера послуг страждає від незнання іноземної мови

 

Туристичний інформаційний центр Закарпаття відзначає зростання кількості іноземних туристів на Закарпатті, як результат активної інформаційно-пропагандистської роботи усіх учасників туристичного бізнесу.
За результатами опитування клієнтів на перше місце поптрапляє проблема комунікацій між людьми, складність як донести інформацію про свої потреби, так і отримати відповідь.

Як повідомив Олександр Коваль, керівник Закарпатського туристичного інформаційного центру, протягом літнього періоду почастішали звернення туристів з проханням надати інформацію, як викликати таксі, адже більшість операторів провідних фірм, що надають послуги з перевезення не володіють англійською мовою, в той же час, ми відзначаємо потребу у формуванні бази даних водіїв тих служб котрі володіють іноземними мовами.
На запитання, чому туристи не користуються послугами таксистів з вулиці, більшість повідомили, що так безпечніше.
На сьогодні триває детальний план розробки Програми підготовки до проведення чеміпонату з футболу Євро 20012", і окрім навчанян працівників готелів, ресторанів, співробітників міліції основам англійської мови, ми вважаємо, що таксисти повинні теж підвищувати власний рівень знань.

 

07 серпня 2008р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів