Соціологи відзначають тенденцію збільшення електоральних симпатій Тігіпка як майбутнього кандидата у президенти
А Яценюка навпаки знижується
УНІАН. Соціологи відзначають тенденцію збільшення електоральних симпатій політика Сергія ТІГІПКА як майбутнього кандидата у президенти України.
Про це свідчать оприлюднені сьогодні на прес-конференції в УНІАН результати соціологічного дослідження "Електоральна ситуація в містах України з населенням понад 100 тисяч чоловік станом на кінець вересня 2009 року", проведеного Центром соціальних технологій "Соціополіс".
Як зазначається у дослідженні, "на тлі домінуючого уявлення про те, що немає гідних "молодих" політиків, яких би городяни хотіли бачити як учасників виборчої гонки, вигідно виділяються Арсеній ЯЦЕНЮК (12%) і Сергій ТІГІПКО (8,2%)".
"Фактично, А.ЯЦЕНЮК - у "помаранчевому", а С.ТИГІПКО - у "біло-синьому" таборі "молодих" політиків є фаворитами. Політики ж з інших таборів якоїсь значущої підтримки не мають", - прокоментував результати соцопитування науковий керівник "Соціополісу" Сергій ЛИТВИНОВ.
При цьому соціолог висловив думку, що наближення виборів дає "новим" політикам ряд переваг, а рівень їх неприйняття суспільством є незначним.
Як також показали результати дослідження, в рейтингу електоральних симпатій міського населення країни після традиційної "трійки" лідерів – Віктора ЯНУКОВИЧА, Юлії ТИМОШЕНКО і А.ЯЦЕНЮКА слідує політик С.ТІГІПКО з результатом 4,8%.
"На початок серпня 2009 року наше дослідження показувало рейтинг С.ТІГІПКА на рівні не більш як 1,9%. Зростання його рейтингу пояснюється тим, що він більше сприймається в суспільстві як "новий політик", на відміну від А.ЯЦЕНЮКА. Останні п`ять років С.ТІГІПКО не був у владі, коли була жорстка політична конкуренція, і основні гравці просто "з`їдали" один одного. Тому у нього відсутнє негативне політичне навантаження. Водночас цей політик має позитивний управлінський досвід роботи на важливих державних посадах", - пояснив розвиток електоральної ситуації навколо С.ТІГІПКА аналітик PR-групи "Polittech" політолог Ярослав МАКИТРА.
Дослідження проводилося у період з 21 по 27 вересня 2009 року методом телефонного опитування дорослого населення міст України, в яких проживають понад 100 тисяч жителів.
Обсяг вибірки становив 2400 респондентів. Гранична помилка репрезентативності дослідження не перевищує 2,0%, з вірогідністю 0,95.
До цієї новини немає коментарів