Рекламні щити чи "тупо набита бляха"

Як відомо, Ужгородська міська влада оголосила війну білбордам. Мовляв, захаращують місто, перетворюють його в казна-що. Через це виконком Ужгородської міської ради навіть увалив відповідне рішення, яким запровадили мораторій на встановлення нових рекламних носіїв в обласному центрі Закарпаття. Паралельно вирішили очистити від них історичний центр Ужгорода. Та поки від одних чистять, іншим, як виявляється, дозволяють засмічувати Ужгород…

 

Це днями шокувало: поблизу універмагу "Україна" на огорожі, що відділяє проїжджу частину від зеленого скверика, набили… бляшані листи!! Таке жахіття навіть уявити собі важко було…
Та ще жахливіше стало, коли виявилося, що рішенням виконкому цю огорожу, як виявляється, "віддали в користування" одному депутату ("віддячили" за певні послуги), останній мав встановити нову цивілізовану огорожу і гарно вмонтувати в неї нові рекламні площі. Натомість депутат просто по-свинськи нічого не зробив, а просто почав забивати листами існуючу огорожу. Видовище – ужгородця налякає, не те, що туриста.
Але я, як кореспондент, почав копати далі. Вийшов на знайомих в міськвиконкомі й почав питати, ачи уклав "власник" огороді угоди відповідні з містом, аби платити, як це передбачає законодавство, рекламний збір до бюджету? Якщо нині квадрат коштує 40 гривень, то щитів на огорожі встановлено вже близько 20. На кожному – десь по два квадрати площі. Якщо підрахувати, то 1600 гривень за місяць мало б піти до бюджету. Та чомусь, як зізнаються фінансисти міські (певна річ, свої джерела) – ніяких коштів у бюджеті ніхто не бачив…

Ось так господарює міська влада. Тільки питання – доки люди терпітимуть?

Іван ГНАТКО, спеціально для Ужгород.нет.уа

 

16 грудня 2011р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів