В органи державної влади найбільше звертаються за соціальним захистом і зі скаргами на комунальників
Впродовж 2004 року в облдержадміністрацію надійшло близько 5 тисяч пропозицій, заяв і скарг громадян. Це на 320 менше, ніж за попередній рік. Як реагували держслужбовці на звернення громадян, якими є підсумки роботи зі зміцнення стану виконавської дисципліни і як удосконалити організацію контролю в облдержадміністрації, аналізували на засіданні колегії ОДА
За словами начальника відділу роботи зі зверненнями громадян апарату ОДА Тетяни Пашко, тенденція до зменшення кількості заяв громадян у порівнянні з 2003 роком спостеріга?ться практично у всіх районах та містах області. Виняток становлять лише Мукачівський, Свалявський райони та міста Ужгород і Мукачево. Але таке зростання ма? суб??ктивні причини ? голова ОДА та його заступники проводили тут більше виїзних прийомів, у Мукачеві, до всього, ще й відбувались вибори міського голови тощо. Разом з тим, значно поменшало звернень від мешканців Тячівщини, Рахівщини, Хустщини, Виноградівщини і Міжгірщини.
Переважна більшість звернень стосувалася соціального захисту і була пов?язана передусім з проведенням пенсійної реформи, забезпеченням санаторно-курортними путівками, призначенням різних видів державної допомоги, нарахування субсидій, виділення грошової допомоги тощо. До слова, матеріальну допомогу з обласного бюджету отримали 5266 громадян на суму 557,5 тисячі гривень, що на 40 відсотків більше, ніж у 2003 році. На другому місці за кількістю ? житлово-комунальні негаразди, питання правопорядку.
Всі звернення перебували на контролі у відповідних органах влади. Основна їх частина належала до компетенції райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, прокуратури та судів.
По-іншому стали працювати відділи звернень громадян на місцях. Розроблена регіональна програма дійового захисту конституційних прав і свобод громадян, гарантування належного розгляду їх звернень на 2004-2005 роки. Для прийому громадян в усіх РДА створені необхідні умови, тобто виділено і належним чином обладнано спеціальні кімнати. Тричі протягом минулого року це питання розглядалось на засіданнях колегії ОДА.
Як зазначив Альвіан Таранчук, начальник відділу контролю апарату ОДА, незважаючи на те, що протягом минулого року у 2,5 раза зросла кількість доручень, виконавська дисципліна держслужбовців підвищилась. Тепер в ОДА працюють над удосконаленням автоматизованої системи, що прискорить проходження докумен-тації тощо.
В. о. голови ОДА Степан Ревак ще раз нагадав посадовцям про недопустимість бюрократичної тяганини при розгляді звернень і необхідність уважного ставлення до проблем простих людей. Треба працювати з головами сільських та селищних рад, оскільки більшість звернень мала б вирішуватися саме на цьому рівні. ? загалом робити все необхідне, аби зберегти досягнутий позитив.
Повідомля? прес-служба ОДА

До цієї новини немає коментарів