Закарпаття – за крок до затвердження нового туристичного бренду

Закарпаття – за крок до затвердження нового туристичного бренду
Онлайн-голосування за туристичний логотип Закарпатської області завершене. Депутати обласної ради, ймовірно, затвердять його на наступному засіданні сесії. 

 

Хоча офіційного оголошення переможця наразі не було, його показав в оригінальний спосіб директор Департаменту економічного розвитку і торгівлі Закарпатської ОДА Денис Ман.

На сьогоднішню сесію він прийшов у футболці зі стилізованим збраженням гір і написом "Закарпаття – земля наближена до неба". 

Новий логотип опублікував на своїй сторінці у Фейсбук і туризмознавець Федір Шандор, прокоментувавши: "Починаємо працювати з першим новим лого! З Богом, туризмознавці!".

 

28 липня 2016р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів