Тунель, який з'єднає Закарпаття і Львівщину, будують з випередженням графіку

Тунель, який з'єднає Закарпаття і Львівщину, будують з випередженням графіку
Тривають роботи зі спорудження нижнього уступу нового двоколійного Бескидського тунелю в Карпатах. Станом на 8 серпня будівельники пройшли 1177 метрів.

 

Цей показник більш ніж на 260 метрів випереджає графік проходження нижньої частини, середня швидкість проходження – 6,5-7 метрів за добу, повідомляє прес-центр Укрзалізниці..

Оскільки пройдено більшу частину нижнього уступу, загальна протяжність якого 1764 метри, до роботи підключилися інші ланки будівельників, які споруджують ніші та камери. Зараз повністю готові 28 із 49 ніш та 7 з 12 камер. Ніші потрібні для того, щоб тут могли знаходитися колійники під час проїзду поїзда через тунель. Камери мають трохи більші розміри та призначені для тимчасового зберігання обладнання. За нормативами, у тунелі через кожні 30 метрів у шаховому порядку будуть розміщені ніші і кожних 150 метрів – камери.

Окрім того, на відстані 411 метрів від східного порталу уже розпочали споруджувати прохід між новим та старим тунелями.

Загальна вартість проекту з будівництва тунелю – 2,2 млрд грн з ПДВ. Із них загалом освоєно 1,08 млрд грн, у тому числі 325 млн грн у 2016 році. У структурі освоєних коштів: 533,6 млн грн за кредитом ЄБРР (у цьому році – 30,2 млн грн), 239,2 млн грн від ЄІБ (використані цього року) та 308,3 млн грн – кошти ПАТ «Укрзалізниця» (55,6 млн грн цього року).

Нагадаємо, що роботи з будівництва нового Бескидського тунелю розпочато 29 жовтня 2013 року та планується закінчити у ІI кварталі 2018 року. Перший етап будівництва тунелю – проходку верхнього уступу було завершено у січні 2016 року.

 

08 серпня 2016р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів