Закарпатська облрада створить новий банк документів

Закарпатська облрада створить новий банк документів
На розгляд четвертої сесії обласної ради вноситься проект рішення про програму створення страхового фонду документації Закарпатської області на період до 2020 року.

 

Ообласний страховий фонд документації – це банк документів, який створюється обласною державною адміністрацією і є складовою частиною страхового фонду документації України. До складу цього фонду входять документи страхового фонду на продукцію, об’єкти будівництва, об’єкти систем життєзабезпечення населення, потенційно-небезпечні об’єкти, об’єкти культурно-історичної спадщини, розташовані на території області, але не входять документи страхового фонду, які створюються центральними органами виконавчої влади за відповідними галузевими програмами. Роботи щодо його створення здійснюються з додержанням усіх вимог чинного законодавства.

Фінансове забезпечення заходів програми здійснюється за рахунок кошти місцевих бюджетів;власних коштів підприємств, установ та організацій, і у межах видатків, передбачених в обласному бюджеті на відповідний бюджетний рік.

Обсяги фінансових ресурсів, необхідних для реалізації заходів Програми з обласного бюджету – 57,5 тис. гривень, з яких на 2017 рік – 2,9 тис. гривень, на 2018 рік – 17,4 тис. гривень, на 2019 рік – 17,2 тис. гривень, на 2020 рік – 20,0 тис. гривень.

Реалізація цієї програми дозволить, у разі необхідності, забезпечити органи влади та спеціалізовані служби документами, необхідними для проведення відбудовчих робіт, а також у найкоротші терміни провести будівельні і аварійно-відновлювальні роботи на об’єктах, які мають важливе значення для економіки області, об’єктах систем життєзабезпечення населення, на потенційно-небезпечних об’єктах, на об’єктах історико-культурної спадщини тощо, повідомила прес-служба Закарпатської облради.

 

02 вересня 2016р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів