Рівіс: Ми повинні не розпорошувати кошти, а побудувати в області 2-3 потужні сучасні полігони і навести із ТПВ порядок

Рівіс: Ми повинні не розпорошувати кошти, а побудувати в області 2-3 потужні сучасні полігони і навести із ТПВ порядок
У вівторок, 21 березня відбулося засідання постійної депутатської комісії з питань розвитку бізнесу, виробничої інфраструктури, банківської діяльності та інвестицій, яку очолює Андрій Андріїв, в ході якої обговорено питання твердих побутових відходів, ремонту доріг та підприємництва. У роботі засідання взяли участь голова облради Михайло Рівіс, голова ОДА Геннадій Москаль, заступник голови обласної ради Петро Грицик, керівники структурних підрозділів облради та ОДА.

 

На порядку денному – розгляд матеріалів  другого пленарного засідання 10-ї сесії облради, яка відбудеться 29 березня.

        Найперше депутати  обговорили ряд профільних проектів рішень. Серед них – про внесення змін та доповнень до Програми поводження з твердими побутовими відходами у Закарпатській області на 2016 – 2020 роки. Як інформував директор департаменту інфраструктури, розвитку і утримання мережі автодоріг загального користування місцевого значення та житлово-комунального господарства ОДА Едуард Маляр, зміни стосуються  Заходів Програми, куди включено таку важливу ініціативу як  реалізація інвестиційних проектів у сфері поводження з твердими побутовими відходами та чіткий Порядок використання коштів обласного бюджету.

-                    На сьогодні уже звернувся підприємець із с.Барвінок  Ужгородського району з пропозицією щодо  побудови сміттєпереробного об’єкту (полігону та сортувальної лінії),  оскільки діючий в районі відпрацював свій ресурс, -  зазначив Едуард Миколайович та висловив  сподівання, що  і в подальшому влада підтримуватиме такі ініціативи для потреб інших  сільських та  селищних рад.

- Ми повинні  не розпорошувати кошти, а справді побудувати в області 2-3 потужні сучасні полігони  і навести із твердими побутовими відходами порядок, - наголосив Михайло Рівіс.

         Жваво обговорили члени комісії і питання утримання та ремонту автодоріг краю. Оскільки це питання – чи не найболючіше для краян, то дискусія була діловою і гострою. Геннадій  Москаль розповів, що особисто брав участь у засіданні Комітету ВР України з питань бюджету, яке   відбулося  14 березня ц.р., де погоджено Перелік автодоріг загального користування місцевого значення, ремонт яких здійснюватиметься у 2018 році за рахунок коштів Дорожнього фонду. Так от, до цього Переліку включено 282 такі дороги Закарпаття на суму 218 млн грн  субвенції на ці цілі з державного бюджету до обласного. Відповідно дано доручення  головам райдержадміністрацій терміново розпочати тендерні процедури на всі дороги загального користування.

-  Стосовно  державних доріг краю, що на балансі Укравтодору, то тут ситуація не зовсім втішна. Із 19 доріг, а це – 921 кілометр передбачено фінансування  орієнтовно лише на суму 400 млн грн, хоча йдеться про основні артерії держави, - мовив Е.Маляр, зазначивши, що, на жаль, туди не увійшли такі важливі дороги як Свалява-Перечин,  Нижні Ворота- Міжгір’я –Синевир та ін.

         Цікавились депутати і тим, хто контролює якість  ремонту та будівництва доріг? Оскільки, за словами Олександра Кеменяша, видно, як мовиться  і не озброєним оком, що стан дорожнього покриття не відповідає вимогам якості та дотримання технологій. То ж профільна комісія вирішила ближчим часом виїхати на місця і  спільно із фахівцями проінспектувати всі ремонтні роботи на дорогах краю, які проводились торік.

         Звісно, скориставшись присутністю перших керівників області, депутати порушили ще одне наболіле питання – яка подальша доля  аеропорту «Ужгород»? Як відомо, написано цілі стоси листів, звернень до вищих ешелонів державної влади щодо збереження та відновлення діяльності ЗОКП «Міжнародний аеропорт «Ужгород», однак віз і нині там. А тому, як повідомив Геннадій Москаль,  оскільки "Украерорух" не хоче ніякого аудиту, то вбачається за доцільне в рамках партнерства з Євросоюзом піти на співпрацю з аеропортом «Кошіце», Словаччини, що 90 км від Ужгорода. Їхня диспетчерська бачить  наш аеропорт і готова взяти його на обслуговування.

-                     На сьогодні це єдиний вихід із глухого кута, в якому опинився унікальний аеропорт України,  де  літаки злітають і заходять на посадку через повітряний простір Словаччини,  - зазначив губернатор та додав, що  першим  рейсом може бути  Братіслава-Ужгород-Київ і назад.

        Відтак комісія обговорила інші профільні питання. Зокрема,  про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку Закарпатської області на 2018 рік. Зміни стосуються підвищення ефективності використання трудового потенціалу та сприяння зайнятості населення області, де акцентується увага на подолання негативних тенденцій у сфері зайнятості населення та на ринку праці, підвищення якості робочої сили, недопущення масового безробіття, інтеграції на ринку праці соціально незахищених верств населення  та  розроблення заходів на обласному та районних рівнях щодо покращення ситуації у сфері зайнятості населення. Йдеться також про посилення інвестиційної привабливості Закарпатської області шляхом оновлення та розширення зведеної бази даних підприємств.   

Комісія уважно обговорити й інші питання, що пропонуються до порядку денного другого пленарного засідання та висловила низку слушних зауважень і пропозицій.

Джерело: Прес-служба Закарпатської облради

 

21 березня 2018р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*