Одяг та аксесуари із зображеннями Ілони Зріні й Імре Текелі, закарпатського едельвейсу та замків — мукачівський бренд «Марципанка» вирішив сховати під покровом своїх хусток увесь світ. Їхньою ідеєю переймаєшся, захоплюєшся і… віриш у те, що на них чекає успіх. Це не той бренд, що робить просто «красиво» чи для того, аби заробити грошей. «Марципанка» має ідею, місію та несе меседж. У своїх принтах на одязі та аксесуарах вони показують особливості різних куточків країни. Почали з Мукачева й уже готують колекцію з містами усіх областей. А ще — показують мультикультурність нашого краю. Однак, дізнайтеся про це самі в інтерв’ю виданню KISZ?-UA зі співзасновницею бренду Вікторією Швардак.
22.02.2022, 16:39