Нова туристична родзинка з’явилася на Закарпатті
Це металічне панно, що є кованим логотипом фестивалю ковальського мистецтва "Гамора", встановлене сьогодні в місті Іршава.
Сьогодні, 11 липня, на фасаді Іршавського районного будинку культури встановили символ ковальського мистецтва і логотип фестивалю "Гамора"- настінне панно.
Створювали виріб близько 20 майстрів, основну роботу ковалі зробили в кузні, а вже безпосередньо на дводенному фестивалі зібрали всі деталі, емблему та логотип.
Загалом витвір мистецтва 1.80 х 1.30 метра та понад 200 кг, на якому зображено тризуб, логотип «Гамори», колоски пшениці, маки, підкови та інше.
Відтепер кований логотип «Гамори» стане однією з туристичних родзинок Іршавщини.
За матеріалами Іршавської РДА.
До теми
- На Іршавщині діє унікальна водяна кузня-музей
- Конкурс на розробку туристичного логотипу міста Ужгород триває! Долучайтеся!
- Іршавщина вигадала, як привабити гостей навіть без значних туристичних атракцій
- Ще одна цікавинка Ужгорода стане в нагоді і туристам, і містянам
- Маєте бажання займатися зеленим туризмом! Завітайте на Іршавщину — поділимося досвідом!
- Яких сюрпризів цьогоріч очікувати від ковальського "нашестя" на Закарпаття?
- Як на Закарпатті ковалі фестивалили
- Водяну кузню Гамора лісівники Закарпаття візьмуть "під своє крило"
- У вихідні на Іршавщині пройде фестиваль ковальського мистецтва «Гамора»
- Яким бути туристичному бренду закарпатської Хустщини?
- Закарпатська водяна кузня — єдина діюча в Європі
- Як новий туристичний логотип допоможе відкрити Рахівщину
- Ввійти в історію і заробити 40 000 грн – в Ужгороді триває конкурс на кращий логотип міста
- Туристичний бренд Закарпаття визначено голосуванням
- Закарпаття – за крок до затвердження нового туристичного бренду
До цієї новини немає коментарів