Боржавська вузькоколійка вже має розклад руху і готова до першого рейсу

Боржавська вузькоколійка вже має розклад руху і готова до першого рейсу
Сьогодні, 1 серпня, під час брифінгу у Закарпатській ОДА було оприлюднено графік руху потягу Боржавською вузькоколійкою.

 

Вже цієї п’ятниці, 4 серпня, зі станції «Виноградів» у свій перший рейс по Боржавській вузькоколійці вирушить історичний потяг на чолі з ретро-паровозом. Маршрут поїзду протяжністю двадцять кілометрів пролягатиме через місто Берегово до станції «Хмільник» і триватиме три години із зупинками. За планом, потяг, у складі якого три пасажирські та один вантажний вагони, курсуватиме по вузькоколійці протягом серпня щоп’ятниці й щосуботи.

Окрім того, для запитань запроваджено «гарячу лінію» за номером телефону (0312) 69-61-44, де можна отримати загальну інформацію щодо руху потягу.

Як наголосив під час прес-конференції директор департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації Ярослав Галас, запуск ретро-потягу поки тільки пілотний проект, покликаний популяризувати Боржавську вузькоколійку. Надалі ж обласна адміністрація планує відродити вузькоколійну залізницю.

«За розрахунками фахівців, для відновлення вкрай занедбаної залізниці потрібні понад 160 мільйонів гривень. Це непідйомна для області сума. Боржавська вузькоколійка, у народі – Анця Кушницька, один із проектів, які слід відновити на Закарпатті за допомогою центральної влади у найближчі роки. Ми сподіваємося, що відродження вузькоколійки візьме під особистий патронат Президент України. Попередні домовленості про це вже є», – повідомив Ярослав Галас.

Наразі поки не відомо, скільки коштуватиме проїзд туристичним потягом для пасажирів, але вже порахована вартість одного рейсу для залізниці – це 17880 гривень. Ініціатори проекту вже заявили, що усвідомлюють збитковість функціонування вузькоколійки, однак сподіваються на її туристичну привабливість.

«Протяжність закарпатської вузької колії – близько ста кілометрів. Це невичерпний потенціал для розвитку туризму на Закарпатті, адже об’єкт унікальний не тільки для України, але й Європи. Міністерство інфраструктури має намір продовжити цей пілотний проект у наступному році», – стверджує радник міністра інфраструктури України Себастіан Тролле.

Наразі є можливість отримати три ретро-вагони для вузькоколійки зі Швейцарії, а серед планів на найближчий час – пошук ще кількох паровозів. Водночас, С. Тролле нагадав, що у кращі часи на Боржавській вузькоколійці курсували 11 паровозів.

uzhgorod.net.ua

 

01 серпня 2017р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів