Закарпатська ДФС: як правильно оскаржити рішення про відмову у реєстрації податкової накладної
- скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН подається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику;
- скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН розглядається в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, за участі уповноваженої особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;
- скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Термін розгляду скарги не може бути продовженим;
- якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН не надсилається платнику податків протягом 10-денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку.
Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2017 року № 485 (далі – Постанова № 485). Згідно з п. 5 Постанови № 485 скарги подаються платником податку на додану вартість (далі – платник податку) до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – рішення комісії ДФС). У разі коли останній день строку, зазначеного у п. 5 Постанови № 485, припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. Строк подання скарги може бути продовженим за правилами і на підставах, визначених п. 102.6 ст. 102 ПКУ. Не підлягають адміністративному оскарженню рішення комісії ДФС, які оскаржені платником податку в судовому порядку (п. 6 Постанови № 485). Скарга складається виключно у письмовій формі та подається платником податку особисто або через свого уповноваженого представника безпосередньо до ДФС або надсилається поштовим відправленням (п. 7 Постанови № 485).
Відповідно до п.9 Постанови № 485 скарга повинна містити:
- найменування або прізвище, ім’я, по батькові платника податку, який подає скаргу, його податкову адресу;
- податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб – підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);
- реквізити оскаржуваного рішення комісії ДФС;
- інформацію про причини незгоди платника податку з рішенням комісії ДФС;
- відомості про оскарження рішення комісії ДФС до суду;
- вимоги платника податку, який подає скаргу;
- адресу, на яку необхідно надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги.
При цьому платник податку може додавати до скарги пояснення та копії документів, завірені у встановленому порядку, які підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації (п. 10 Постанови № 485).
Скарга підписується особисто платником податку, який її подає, або його уповноваженим представником. Якщо скарга підписується уповноваженим представником платника податку, до неї додаються оригінал або належним чином завірена копія документа, який засвідчує повноваження такого представника відповідно до законодавства (п. 11 Постанови № 485).
За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає рішення щодо скарги, яке реєструється службою діловодства ДФС та надсилається платнику податку з урахуванням вимог, визначених п. 56.23 ст. 56 ПКУ (п. 12 Постанови № 485). Згідно з п. 13 Постанови № 485 за результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:
- задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;
- залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.
Скарга залишається без розгляду у разі, коли до прийняття рішення комісії з питань розгляду скарг від платника податку, який її подав, до комісії з питань розгляду скарг надійшла заява про відмову від скарги.
Про залишення скарги без розгляду комісія з питань розгляду скарг повідомляє платнику податків у письмовій формі із зазначенням причин у строк, визначений п. 56.23 ст. 56 ПКУ (п. 14 Постанови № 485).
Відповідно до п. 15 Постанови № 485 рішення комісії з питань розгляду скарг надсилається на адресу, зазначену платником податку у скарзі, а у разі її відсутності – на податкову адресу платника податку у строк, визначений п. 56.23 ст. 56 ПКУ. Якщо вмотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного п. 56.23 ст. 56 ПКУ, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку (п. 15 Постанови № 485).
Рішення комісії з питань розгляду скарг не підлягає подальшому адміністративному оскарженню та може бути оскаржене в судовому порядку (п. 17 Постанови № 485). Згідно з п. 18 Постанови № 485 задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог п. 200 прим. 1.3 ст. 200 прим. 1 ПКУ.
ДФС у Закарпатській області
До теми
- У справі про ухилення від сплати митних платежів на Закарпатті вилучено товарів на 1,2 млн гривень
- На Закарпатті 71 мільйонер, а бюджет уже отримав 17,8 млн грн податків і зборів
- Закарпатці, продаєте власну сільськогосподарську продукцію? – не забудьте отримати в сільській раді довідку
- Закарпатська ДФС про сільськогосподарську продукцію, яку звільнено від оподаткування
- Закарпатська ДФС нагадує про зміни в реквізити рахунків для зарахування ЄСВ
- Закарпатські митники перешкодили незаконному ввезенню товарів в Україну
- Закарпатська ДФС: підтвердити пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб можна до 1 травня
- Новий сервіс для закарпатців від ДФС – в Електронному кабінеті
- Як закарпатцям підтвердити сплату податків з іноземних доходів? – інформує ДФС
- Закарпатська ДФС: основні випадки подання податкової декларації про майновий стан і доходи у 2019 році
- Закарпатська ДФС: нові можливості для користувачів у Електронному кабінеті платника
- Закарпатська ДФС: перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки за 2018 рік розширено
- Закарпатська ДФС про коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель
- Закарпатська ДФС: умови застосування податкової соціальної пільги у 2019 році
- Закарпатська ДФС: новий онлайн сервіс частково заповнить декларацію замість вас
- Закарпатська ДФС – платникам ПДВ: як зареєструвати податкову накладну у святковий граничний день
- Зміни для фізичних осіб – підприємців у нарахуванні ЄСВ найманих працівників з інвалідністю
- Закарпатська ДФС: роботодавцям необхідно здійснити річний перерахунок ПДФО
- Закарпатська ДФС про облік доходів та витрат у ФОП – платників єдиного податку
- Закарпатська ДФС – підприємцям: не проґавте звітність!
До цієї новини немає коментарів