На Закарпатті пройде захід, що покликаний: прокачати, перезавантажити та мотивувати

- Бажаєте розуміти всі аспекти ринку, на якому працюєте?
- Хочете знати, хто є вашим клієнтом та як працювати зі сформованою цільовою аудиторією?
- Прагнете розвивати бізнес, проте немає чіткої картини впровадження ідей?
- Потрібно обрати правильну маркетингову стратегію для позиціонування бренду?
Спікери. Професіонали міжнародного рівня
ПОЛІНА ФЕДОТОВА. Керівник проектів
Тема: "Як шукати "зірок", або правильний підбір співробітників"
Старший керівник проектів у кадровому агентстві HURMA recruitment. Має 6 років досвіду роботи в ресторанній сфері та пройшла шлях від тренінг-менеджера до директора по персоналу у мережі ресторанів Чайхана «Павлин Мавлина». Розповість про те, як правильно знайти і підібрати саме свого зіркового працівника.
АЛІНА СЕРЕДІНА. Маркетинговий стратег
Тема: "CRM-стратегія за 60 хвилин" та "Програми лояльності"
Консультант з CRM та автоматизації маркетингу в консалтинговій компанії «Like4Like Foodservice consulting». Курує проекти розробки CRM-системи від стратегії до реалізації, включаючи програми лояльності і блок бізнес-аналітики. Вона пояснить, які можливості дає CRM-система і як її вибрати, а також допоможе розібратися в підходах до програм лояльності.
КАТЕРИНА БАЛАНОВСЬКА. Директор консалтингової компанії
Тема: "7 точних кроків побудови системного бізнесу"
Директор Visotsky Consalting Kiev, сертифікований лектор Visotsky Consulting, лектор Школи топ-менеджерів. Увійшла в ТОП-100 успішних жінок України 2016 року і TOP-500 MOST POWERFUL WOMEN IN UKRAINE. Розкриє тему побудови системного бізнесу та використання інструментів управління.
ЛЮДМИЛА БОГУШ-ДАНД. Засновник бізнес-студії
Тема: "Задачі: поточні vs стратегічні, - як встигнути все"
Власник і засновник студії управління часом BogushTime в Україні та компанії BogushTech в США. Автор трьох книг та технології При-Цільного тайм-менеджменту. Майже 20 років професійно займається проведенням тренінгів. Представить авторську методику планування часу для себе та команди.
ОЛЕКСАНДР ЗАГОРУЙКО. Генеральний директор маркетингової компанії
Тема: "Як продати бренд"
Генеральний директор MyPro? Marketing Company. Протягом 4 років працював кризовим менеджером у фінансово-промисловій групі, має досвід підготовки і ротації кадрів, стандартизації та систематизації роботи компаній та установ. Вважає, що бренд стає цінним, лише коли ми знаємо, як його продати.
КАТЕРИНА ЄРМІЛОВА. Консультант по контент-маркетингу
Тема: "Контент-стратегія: від ідеї до реалізації"
Консультант по контент-маркетингу в консалтинговій компанії «Like4Like Foodservice consulting». Займається розробкою контент-стратегії для брендів, створює методичні матеріали для роботи маркетингу в соціальних мережах, а також бере участь у розробці платформ бренду і створення концепцій. Розкаже, як реалізувати ідеальну контент-стратегію.
ВАДИМ ГОНЧАРОВ. Засновник бутікового digital-агентства
Тема: "Побудова системного digital-маркетингу"
Спеціаліст з побудови системного digital-маркетингу з 6-річним досвідом у сфері інтернет-маркетингу. Є засновником та керівником бутікового digital-агентства. Працює з компаніями – лідерами на ринку СНГ та управляє бюджетами понад $150 000 на місяць. Говоритиме про те, як вибудувати максимально ефективну маркетингову стратегію в мережі Інтернет.
Зареєструватися на подію ви можете за посиланням.
Програма
21 квітня
- 9:30 – 10:30 – Реєстрація та ранкова кава.
- 10:30 – Офіційне відкриття Бізнес Платформи.
- 10:40 – 12:10 – Катерина БАЛАНОВСЬКА "7 точних кроків побудови системного бізнесу".
- 12:10 – 13:10 – Аліна СЕРЕДІНА "CRM-стратегія за 60 хвилин".
- 13:10 – 13:25 – Презентація Титульного партнера.
- 13:25 – 14:25 – Обід.
- 14:25 – 15:55 – Поліна Федотова "Як шукати "зірок", або правильний підбір співробітників".
- 15:55 – 16:10 – Кава-пауза.
- 16:10 – 17:40 – Аліна СЕРЕДІНА "Програми лояльності".
- 17:40 - 19:10 – Оксана ДОЛГОВА "Задачі: поточні vs стратегічні, - як встигнути все".
- 19:20 – 20:20 – Вечеря.
- з 20:30 – Нетворкінг.
22 квітня
- 8:30 – 09:30 – Сніданок.
- 09:30 – 10:00 – Ранкова кава.
- 10:00 – 11:30 – Катерина ЄРМІЛОВА "Контент-стратегія: від ідеї до реалізації".
- 11:30 – 13:00 – Вадим ГОНЧАРОВ "Побудова системного digital-маркетинга".
- 13:00 – 13:15 – Презентація Титульного партнера.
- 13:15 - 14:15 – Обід.
- 14:15 – 15:45 – Олександр ЗАГОРУЙКО "Як продати бренд".
- 15:45 – 16:00 – Кава-пауза.
- 16:00 – 17:30 - Панельна дискусія.
- 18:00 – Фуршет та підсумки БізнесПлатформи.
Дата: 21-22 квітня 2018
Час: 09:00 - 21:00
Місце: V&P, Хуст, вул. Петенька, 5
До теми
- 26 правопорушень на 104 млн грн – результат взаємодії закарпатських митників із зарубіжними колегами
- На Закарпатті за січень – травень 2025 року платники сплатили майже 257,3 млрд грн ЄСВ
- На Закарпатті зафіксували зростання виторгів у травні — плюс 6,5%
- Енергетичне партнерство: новий формат співпраці між релокованим бізнесом та громадами Закарпаття
- Способи зниження витрат на електроенергію, тему ефективного енергоспоживання та впровадження нових технологій в енергетиці обговорювали в Ужгороді
- Із початку 2025 року у місцевих бюджетах Закарпаття – понад 4,1 млрд грн податків
- Протягом січня – травня 2025 року платники податків Закарпатської області сплатили до зведеного бюджету понад 13 млрд 289 млн гривень
- Понад 360 тисяч тонн гуманітарних вантажів оформили Закарпатські митники від початку воєнного стану
- Технології на варті безпеки: на кордоні зі Словаччиною й Угорщиною випробували нові сканери
- Закарпатська митниця справно наповнює Держбюджет: 8,7 мільярдів скеровано для підтримки економіки України
- Майже 60 млн гривень із роздрібного продажу підакцизних товарів на Закарпатті поповнили бюджети
- На Закарпатті платники податків сплатили понад 846 млн грн військового збору
- Протягом січня – квітня 2025 року у місцевих бюджетах Закарпаття – 3,2 млрд гривень податків
- Деклараційна кампанія – 2025: 123 закарпатців задекларували дохід понад 1 млн грн кожний
- Податки і збори поповнили зведений бюджет Закарпаття на понад 9,6 млрд гривень
- Із початку року на Закарпатті – понад 2000 новостворених суб’єктів господарювання
- Понад 6 мільярдів гривень митних платежів отримав Держбюджет від Закарпатської митниці за 4 місяці 2025 року
- Тариф на електроенергію для населення залишиться незмінним до 31 жовтня 2025 року
- Закарпатська митниця: найбільший попит - на розмитнення вживаних авто
- На Закарпатті місцеві бюджети отримали майже 5,5 млн грн туристичного збору
До цієї новини немає коментарів