Енергетики розповіли, чому закарпатці не можуть оплатити рахунки за електрику через банки

Енергетики розповіли, чому закарпатці не можуть оплатити рахунки за електрику через банки
Упродовж останніх днів багато скарг надходить до ТОВ «Закарпаттяенергозбут» з приводу неможливості оплатити рахунки за спожиту електроенергію через термінали окремих банків, зокрема, «ПриватБанку» та в системі «Приват24». 

 

Про те, чому виникають труднощі і що робити, розповіли нашому виданню в адміністрації ТОВ "Закарпаттяенергозбут":

"ТОВ «Закарпаттяенергозбут» інформує, що між товариством та «ПриватБанком» ще наприкінці січня 2019 року укладено угоду щодо приймання платежів від споживачів. Проте через певні причини, не залежні від енергопостачальника, у електронних системах згаданого банку не «підтягує» реквізити  ТОВ «Закарпаттяенергозбут». У «ПриватБанк» запевнили дирекцію товариства про максимально оперативне вирішення питання.

Зі свого боку нагадуємо споживачам, що оплачувати рахунки через термінали, інші електронні сервіси «ПриватБанку», як і інших банків, можна, якщо ввести вручну всі реквізити, вказані у Ваших квитанціях. Також реквізити можна знайти на офіційному  сайті ТОВ «Закарпаттяенергозбут» за посиланням: https://zakarpatzbut.energy/pobutovim-spozhivacham/informatsiia-dlia-pobutovih-spozhivachiv-shchodo-oplati-za-elektroenergiiu

Нагадуємо, що легко контролювати і оплачувати рахунки за спожиту електроенергію можна через електронну абонентську книжку, на яку можна зайти через офіційний сайт ТОВ «Закарпаттяенергозбут» https://pay.zakarpatzbut.energy/home?fbclid=IwAR3AuvkuJ5sTFtZf6T3spCXUZ1g1dIAx5CtoqhljqvCdxckztTOKgdZ0v8o

У разі виникнення питань чи за додатковою інформацією звертайтеся за номером кол-центру ТОВ «Закарпаттяенергозбут»: 0-800-50-59-60 (працює згідно графіка роботи постачальника, в будні дні з 08:00 до 17:00).

Дирекція ТОВ «Закарпаттяенергозбут» вдячна споживачам за порозуміння". 

uzhgorod.net.ua

 

12 лютого 2019р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів