Закарпатська ДФС: як виправити помилки у звіті щодо сум нарахованого ЄСВ до закінчення терміну його подання

Чинним вважається останній електронний або паперовий звіт, поданий страхувальником до закінчення термінів подання звітності, визначених Порядком № 435, який пройшов всі контролі при завантаженні до Реєстру страхувальників та до Реєстру застрахованих осіб.
Якщо страхувальником до закінчення терміну подання Звіту подаються лише окремі таблиці за поточний звітний період Звіту із зазначенням типу форми «скасовуюча», «додаткова» цей Звіт не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався.
Тобто у разі виявлення помилки у Звіті до закінчення терміну його подання, страхувальник (у тому числі ФОП та особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, що подають звітність самі за себе) повторно формує та подає Звіт у повному обсязі до контролюючого органу за місцем обліку.
Одночасно нагадаємо, відповідно до п. 1 розділу І Порядку № 435, cтрахувальники – платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ), зазначені в п. 1 частини першої ст. 4 (роботодавці) Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464), на яких покладено обов’язки нараховувати, обчислювати та сплачувати ЄВ, а також платники ЄВ, які зазначені, зокрема, в пп. 4, 5 частини першої ст. 4 Закону № 2464 (ФОП та особи, які провадять незалежну професійну діяльність).
Пунктом 1 розділу ІІІ Порядку № 435 встановлено, що:
- роботодавці зобов’язані формувати та подавати до контролюючих органів Звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду;
- ФОП, в тому числі ФОП – платники ЄП, формують та подають до контролюючих органів Звіт самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, що настає за звітним періодом;
- особи, які провадять незалежну професійну діяльність, формують та подають до контролюючих органів Звіт самі за себе один раз на рік до 01 травня року, що настає за звітним періодом.
ДФС України
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- Плата за землю: понад 834 млн грн надійшло до бюджетів громад Закарпаття
- Важливі оновлення для власників домашніх сонячних СЕС: що змінюється у викупі електроенергії за «зеленим» тарифом
- Переробка та біоекономіка: природний ресурс може створювати більшу додану вартість
- Закарпатська митниця вже скерувала до Держбюджету понад 24 млрд грн
- Майже 29 млн грн плати за ліцензію сплатили платники Закарпаття
- Закарпатці можуть долучитися до безоплатного онлайн-вебінару для ветеранів, ветеранок і всіх охочих на тему системного управління бізнесом
- Укргазвидобування хоче побудувати ГеоТЕС на Закарпатті: що відомо про проєкт
- Економічний тил Закарпаття: Історії успіху видатних підприємиць у випуску «Успішні жінки Закарпаття – 2026»
- Понад 1,2 млрд грн єдиного податку : внесок бізнесу в бюджети громад Закарпаття
- Переробка та біоекономіка: природний ресурс може створювати більшу додану вартість
- Закарпатські митники запобігли 74 спробам незаконного ввезення «гуманітарних» товарів на 17 млн грн
- 194 платники Закарпаття включені до Переліку платників з високим рівнем податкової довіри
- Закарпатські митники запобігли фінансовим втратам до бюджету на майже 47 млн грн
- Понад 14 млрд грн ПДФО перерахували роботодавці Закарпаття
- Бензин набирає, електро падає: які авто везуть на Закарпаття
- Офіційне джерело чи пастка? Як не перерахувати гроші аферистам замість військових
- Закарпатська митниця: 1400 підприємців активно експортують та імпортують товари
- За вісім місяців місцеві бюджети Закарпаття отримали 8,8 млрд грн податків і зборів
- Закарпатська митниця скерувала у бюджет понад 20 млрд грн митних платежів та зборів
- Платники Закарпаття спрямували до зведеного бюджету майже 27,5млрд грн податків
До цієї новини немає коментарів