Наталія Габчак: «Факультет туризму УжНУ дарує можливість здобути професію з присмаком подорожей та пізнання світу»

Наталія Габчак: «Факультет туризму УжНУ дарує можливість здобути професію з присмаком подорожей та пізнання світу»
Факультет туризму та міжнародних комунікацій – один з наймолодших підрозділів університету. Сьогодні факультет складається із трьох кафедр: туризму, туристичної інфраструктури та сервісу міжнародних комунікацій, які забезпечують формування нової висококультурної та освіченої генерації кваліфікованих фахівців туристичної галузі. А студентська сім’я факультету нараховує понад 400 студентів. Детально про перспективи працевлаштування випускників та вступну кампанію-2019 поділилася декан факультету, кандидат географічних наук, доцент Наталія Габчак.

 

- Чому Ви обрали для себе фах, пов'язаний з туризмом?

Мабуть, скажу банально – так непередбачувано склалась моя доля. Все моє свідоме шкільне життя було пов’язане зі спортом: легка атлетика,  лижні гонки, гандбол, волейбол, згодом великий теніс, де вже були реальні досягнення – призові місця на рівнях району, області, країни. Тому я, безперечно, вважала, що після 10-го класу мене чекає один шлях – Львівський інститут фізкультури. Але тут до мого вибору підключилась «важка артилерія» –  мої батьки, які категорично були проти майбутнього їхньої дочки у статусі вчителя фізкультури. Адже вся сімейна династія – це медики та працівники лісового господарства. Після багатьох суперечок була досягнута золота середина – географічний факультет Львівського університету імені Івана Франка. І найголовніше в цій історії – вибір цей не розчарував, а навпаки – поглинув у цікаве студентське життя, яке було невід’ємно пов’язане з практиками, експедиціями, подорожами. І як би курс життя впродовж років не змінювався, він все одно повертав мене  до улюбленої географії, подорожей, туризму, що згодом і допомогло мені у реалізації чудової ідеї – відкриття спеціальності «туризм». Починалось все з маленької кафедри, з чудових студентів. З роками наша праця виросла у повноцінний, один з наймолодших факультетів УжНУ – факультет туризму та міжнародних комунікацій. І разом зі своїми колегами-однодумцями ми впевнені, що туризм – це круто і престижно!

- Які нововведення будуть актуальними на вашому факультеті у 2019 році?

Успішно витримати зростаючу конкуренцію на ринку туризму і готельно-ресторанного бізнесу регіону можна тільки завдяки високій якості туристичного  сервісу, рівень обслуговування якого залежить від ґрунтовної спеціальної підготовки персоналу, тому навчальний план бакалавра та магістра спеціальностей «туризм» та «готельно-ресторанна справа» передбачає поглиблене  вивчення іноземних мов, де обов’язковими є англійська та німецька мови, а за вибором студента – іспанська та словацька мови; додатково планується ввести факультативні заняття з угорської та французької мови.Реальним нововведенням є те, що у цьому навчальному році для вступу в магістратуру за спеціальностями «туризм» та «готельно-ресторанна справа» необхідно складати  єдиний вступний іспит (зовнішнє незалежне оцінювання) з іноземної мови. 

- На які спеціальності вестиметься набір?

Факультет туризму та МК забезпечує підготовку фахівців за такими освітніми рівнями:

  • «бакалавр» – з нормативним терміном навчання  3 роки та 10 місяців, спеціальність 242 «Туризм» (денна та заочна форми навчання), кваліфікація фахівець з туризму;
  • «бакалавр» – з нормативним терміном навчання 3 роки та 10 місяців, спеціальність 241 «Готельно-ресторанна справа» (денна та заочна форми навчання), кваліфікація фахівець з готельно-ресторанної справи;
  • «магістр» – з нормативним терміном навчання  1 рік та 4 місяці, спеціальність 242 «Туризм», кваліфікація магістр з туризму, гід-перекладач.  Туризмознавець (денна та заочна форми навчання);
  • «магістр» – з нормативним терміном навчання  1 рік та 4 місяці, спеціальність 241 «Готельно-ресторанна справа», кваліфікація магістр з готельно-ресторанної справи, гід-перекладач (денна та заочна форми навчання). 

- Які перспективи працевлаштування чекають на випускників?

3 кожним роком відпрацьовується співпраця з тими організаціями та установами туристичної галузі, які здатні забезпечити їхню практичну спрямованість, зокрема факультет та його структурні підрозділи є активними учасниками міжнародного співробітництва та студентських стажувань з турецькими, чеськими, польськими  та словацькими партнерами, де студенти здобувають практичні навички ведення туристичного бізнесу.

Так, з грудня 2016 року студенти успішно проходять практики-стажування на базі готельної мережі  «Alexandra Complex», яка включає 10 кращих готелей Словаччини – «Alexandra Hotel****», «Sport Hotel***», «Alexandra Wellness Hotel***», «Avena Relax Hotel***», «Oresnica Hotel***»  з безкоштовним проживанням, триразовим харчуванням і трансфером.

Угода про міжнародну співпрацю з туристичною компанією «SARPEDON TRAVEL» та «CALIPSO TYR» (Турецька Республіка) забезпечує стажування студентів на узбережжі Егейського та Середземного морів у курортних районах Анталії, Аланьї, Кемеру, Белеку, Сіде та Мармарису з безкоштовним медичним страхуванням, проживанням, триразовим  харчування та трансфером.  

Отож, студенти  факультету туризму та МК не тільки практикуються на кращих базах Словаччини, Польщі, Іспанії, Болгарії, США, ОАЕ, Туреччини, але й удосконалюють володіння іноземними мовами.

Відповідно підписаного договору вже 5 рік поспіль відбувається щорічний обмін між студентами Факультету туризму та студентами з Політехнічного інституту в м. Їглава (Чехія), а також   співпраці викладачів та студентів за програмою ЕРАЗМУС + (Польща). 

Випускники нашого факультету працюють на підприємствах і в організаціях ресторанного, готельного господарств, туризму та виставкової діяльності за різними формами власності за типами господарювання на посадах:

  • керівників (президент асоціації, концерну, корпорації, генеральний директор готелю чи туристичного комплексу, директор готелю, виставкового центру, ресторану, турфірми, менеджер з економіки, завідувач відділом, начальник експлуатації тощо); менеджер з персоналу;
  • фахівців з адміністративної роботи (головний адміністратор служби прийому та розміщення у готелі, головний інженер та метрдотель в ресторані);
  • фахівців матеріально-технічного забезпечення (економіст зі збуту, начальник відділу збуту, та ін.); у маркетингових та комерційних відділах (начальник відділу, комерційний агент комівояжер, брокер та ін.);
  • керівників в підрозділах по виробництву, реалізації та організації споживання товарів, продукції ресторанного господарства та послуг (завідувач виробництва в ресторанах, інженер-технолог, шеф-кухар);

Випускники також можуть займати посади: менеджер з туризму, гід-перекладач, туризмознавець, інструктор-методист з туризму, інструктор оздоровчо-спортивного туризму (за видами туризму), фахівець з розвитку сільського туризму, фахівець з туристичного обслуговування, організатор туристичної і готельної діяльності, організатор подорожей (екскурсій), фахівець із конференц-сервісу, фахівець із організації дозвілля, фахівець із туристичної безпеки, фахівець із спеціалізованого обслуговування в туризмі, інспектор з туризму, менеджер з туристичного напрямку, менеджер з внутрішнього туризму, менеджер з міжнародного туризму, фахівець з питань безпеки в туризмі, консультант з питань страхування в туризмі, керівник департаменту з туризму в органах виконавчої влади (на державному та регіональному рівні), консультант з  подорожей, консультант (в апараті органів державної влади), референт з основної діяльності (туризм), молодший державний інспектор, науковий молодший співробітник, керівник туристичної групи.

Отож, сподіваюсь, що літо 2019 року подарує абітурієнтам шанс зробити правильний вибір. А наш колектив факультету туризму та міжнародних комунікацій УжНУ з радістю чекатиме на них.

Ганна Фельцан,

Інформаційно-видавничий центр УжНУ

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

10 травня 2019р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів