Увага: натуральні продукти за доступними цінами вже на Закарпатті

Увага: натуральні продукти за доступними цінами вже на Закарпатті
Торговельна мережа «АТБ» уже понад чверть сторіччя відома мільйонам українців. Вона пропонує покупцям товари гарантованої якості за доступними цінами. Тепер компанія ухвалила рішення значно розширити асортимент натуральної продукції власного виробництва.

 

Асортимент 1044 цілодобових супермаркетів «АТБ» (у тому числі й у нашому Ужгороді) – це понад 3,5 тис. найменувань продуктів і товарів. Трохи менше тисячі з них представлені продукцією ??власних торгових марок. Ціни на ексклюзивний асортимент на 30% нижчіза ціни на будь-які аналоги.

У 2019-му заплановано виготовлення більшої кількості інноваційнихздоровихтоварів без додавання пальмової олії, консервантів, барвників та інших шкідливих добавок.

Це та здорова продукція, яку високо цінують європейські споживачі. Завдяки «АТБ» можливість наповнити холодильник безпечними натуральними продуктами тепер мають і жителі нашого міста. Цього року мережа прийшла на наше Закарпаття –  в Ужгороді на вул. Капушанській, 175авідкрили перший інноваційний дискаунтер«АТБ».

Зараз компанія активно розвиває добре знайому клієнтам власну торгову марку «Спецзамовлення “АТБ”». В її асортименті представлені натуральні молочні продукти вищого ґатунку, ковбасні вироби, виготовлені з м’яса за Держстандартом,  улюблене з дитинства натуральне згущене молоко. Воно  надзвичайно смачне та корисне для здоров’я!

На даний час «АТБ» володіє чотирма власними торговими марками, що належать до різних цінових категорій. Преміальний сегмент представлений ТМ «DeLuxeFoods&GoodsSelected», середній плюс – «Спецзамовлення “АТБ”», середній – ТМ «Своя лінія». Найбільш економну продукцію пропонує ТМ «Розумний вибір». Отже,  кожен мешканець нашого головного міста Закарпаття знайде у супермаркеті «АТБ» якісні здорові продукти на свій  смак і за прийнятною ціною.

«Дискаунтеримережі раді запропонувати споживачам власний імпорт. Його маркують брендом «DeLuxeFoods&GoodsSelected», який був створений компанією «АТБ» з метою познайомити споживачів з кухнями різних народів світу. З-за кордону  завозять ті продукти, які неможливо виростити або виготовити в Україні. Наприклад, екзотичні овочі та фрукти, деякі види грибів, каву, оливкову олію, а також товари, характерні для певного регіону – італійську пасту, бельгійський шоколад, шрі-ланкійський чай, тайський рис, іспанські оливки і багато іншого», – пояснила Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-Маркет».

Власні імпортери завозять товари з-за кордону самостійно –  це дозволяє повністю виключили ймовірність підробки чи фальсифікації продукції. Клієнт купує в «АТБ» гарантовано якісний товар. Також відмова від послуг посередників дозволяє найбільшому ритейлеру України знизити вартість товарів власного імпорту в середньому на третину. І це не враховуючи, що ціни в дискаунтерах «АТБ» на 10–15% нижчі за середньоринкові.

 Здобувши довіру майже чотирьох мільйонів постійних клієнтів у 24 областях України, корпорація «АТБ» цінує свою репутацію, тому уважно контролює  якість товарів. Особливо це стосується продукції власного виробництва та власного імпорту – її продають  лише в дискаунтерах «АТБ».  У магазини найбільшої торговельної мережі країни можуть потрапити тільки гарантовано свіжі, натуральні, безпечні та здорові продукти. Ексклюзивний асортимент є візитівкою лідера української галузі ритейлу.

 

10 грудня 2019р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів