Які нюанси слід враховувати при виборі інтернет-провайдера для компанії
Навіть невелика компанія не може працювати без доступу до глобальної мережі, адже це ресурс комунікації з клієнтами, інструмент продажів та ін. В офісах навантаження на мережу високе, а збої в роботі небажані, адже вони блокують роботу організації і в деяких випадках можуть призвести до відтоку клієнтів.
Тому інтернет провайдер має бути надійним. Вибір повинен ґрунтуватися на ціновому аспекті та функціональних характеристиках. Важливо, щоб провайдер зміг забезпечити необхідну швидкість і стабільність інтернет-зв'язку, використовуючи прийнятні для клієнта технічні ресурси.
Тип підключення (модем, ADSL, бездротове підключення)
В даний час підключення інтернету здійснюється такими способами:
- GPON або ETTA через оптоволокно;
- ADSL;
- бездротові технології (радіоканал).
Технології GPON або ETTA характеризуються високою швидкістю підключення і простотою прокладання мережі. Воно не вимагає спеціального обладнання, а користувачам доступні безлімітні тарифи.
ADSL-підключення здійснюється через кабель діючої телефонної лінії. На телефонний зв'язок воно не впливає: лінія залишається вільною. Такий тип підключення є оптимальним рішенням для невеликих організацій, які не потребують занадто високої швидкості.
Через радіоканал підключаються при відсутності технічної можливості використання провідної мережі або в випадку, коли прокладання магістралі недоцільне з фінансової точки зору.
Географія покриття
Щоб вибрати інтернет-провайдера, слід звернути увагу на географію покриття. Чим більше точок, тим краща мережа. Перед підключенням провайдер може запропонувати кілька варіантів.
Тариф
Більшість власників бізнесу прагнуть знайти інтернет-провайдера, який пропонує вигідні у фінансовому плані послуги. Однак ціна не повинна стати вирішальним фактором адже постійні збої в роботі мережі завдають серйозної шкоди підприємству.
Переваги великих провайдерів — наявність широкої лінійки тарифів, серед яких легко вибрати відповідний. Однак дійсно хороший провайдер готовий розробити індивідуальні тарифи для своїх клієнтів, що відповідають потребам бізнесу.
Швидкість підключення та передачі даних
Швидкість інтернету — один з вирішальних моментів. Причому не завжди юридичні особи потребують величезної швидкості, адже все залежить від:
- кількості користувачів;
- типових завдань (відправка документів поштою, передача/скачування великих файлів, використання месенджерів, відвідування соціальних мереж, передача відеопотоку та ін.).
Якщо мова йде про невеликому офісі на 10 співробітників, які в основному користуються інтернетом для роботи з поштовим сервісом, то вистачить незначної швидкості. А ось у випадку з багатолюдним кафе або офісом великої IT-компанії будуть потрібні більші ресурси.
Безліч провайдерів пропонують хороший Інтернет зі швидкістю передачі до 10 Гбіт/с. Але ці параметри можуть бути загальними для декількох користувачів одночасно, і реальна швидкість буде нижчою. Щоб уникнути подібних неприємностей необхідно вивчати умови договору, де вказуються подібні нюанси.
Договір і терміни підключення
При пошуку і підборі провайдера для компанії, необхідно уважно вивчити договір про надання послуг. У договорі повинні бути прописані всі обов'язки сторін, наприклад, наскільки швидко постачальник послуг здатний усунути несправності і відновити роботу мережі.
Перш за все усуненням будь-яких збоїв повинна займатися служба підтримки. Якщо ж допомога від неї відсутня, в такому випадку потрібно вивчити договір з провайдером. Наявність в ньому спеціального пункту про прямий зв'язок з головними фахівцями компанії при виникненні надзвичайних ситуацій навряд чи вирішить проблему, але дозволить звернутися до умов угоди.
Такі документи призначені для того, щоб провайдер пропонував тільки реальну якість послуг. Вони описують конкретні технічні параметри роботи мережі і являють собою фактичний стандарт для оцінки взаємовідносин корпоративного клієнта та інтернет-провайдера. SLA-угода дає можливість залучити провайдера до матеріальної відповідальності при низькій продуктивності мережі або тривалому простої системи.
Крім того, SLA-угоду можна назвати своєрідним індикатором можливостей мережі, так як в них відображені реальні ресурси магістралі. Тому вибір провайдера варто зупинити на тих компаніях, які завжди забезпечують обслуговування юридичних осіб за цим стандартом.
Відомі провайдери також забезпечують швидке підключення нових клієнтів (в термін 3-5 днів), оскільки мають у своєму розпорядженні необхідними кадровими і технічними ресурсами.
До теми
- Де найчастіше треба пилососити: п'ять місць, про які забуваємо
- Стартувала друга хвиля програми з навчання та працевлаштування ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин «Разом»
- Найпоширеніші несправності техніки Apple: де полагодити гаджет?
- Як правильно вибирати та закуповувати посилання?
- Знайти роботу із зарплатою понад 15 тисяч гривень допоможуть у Закарпатській обласній службі зайнятості
- Протруйники – захист насіння від самого початку
- Стаціонарні басейни “під ключ” від компанії ModernPools
- Із симптомами COVID-19, грипу або ГРВІ можна отримати лікарняний без візиту до лікаря
- Сільськогосподарські вакансії в Хусті: від виноградарства до сироваріння
- Наскрізна аналітика і її візуалізація для SaaS компаній
- У чому полягають особливості лінійних світлодіодних світильників?
- Як зекономити 100% коштів на 1 рік користуванням хостингу?
- Що таке розумний будинок та в чому його переваги
- Як використовувати Telegram для маркетингу?
- SIDATA – унікальні серверні рішення для вашого бізнесу
- Компанія «Селтон» – кращий виробник повітряних фільтрів для бомбосховищ
- Важливість адаптації до польської культури на робочому місці
- Чи вигідно продавати одяг в інтернеті
- Правила для вантажників при роботі з важкими предметами
- Які є види камінів та для чого вони потрібні
До цієї новини немає коментарів