#Купуйумалих: Як працює в умовах карантину «Закарпатський пряник»?

#Купуйумалих: Як працює в умовах карантину «Закарпатський пряник»?
Одні з улюблених ласощів дитинства – пряники. Закарпаття має свої, фірмові. Але як пряничний бізнес Закарпаття живе в умовах карантину і чи вдаться працювати на повну потужність та збувати продукцію?

 

Акцію на підтримку місцевих виробників започаткували в області на початку квітня закарпатські туризмознавці й самі підприємці. Вони закликали купувати продукцію крафтових виробників #Купуйумалих, щоб підтримувати їх. А в тім, що така підтримка потрібна, можете й не сумніватися. Саме тому колектив видання Uzhgorod.net.ua прийняв рішення інформувати краян та українців загалом про цікаві виробництва з метою їх популяризації. Цього разу розповідаємо про ТМ «Закарпатський пряник» - давніх знайомих нашого видання.

Розпитуємо, як тримаються. Власник ТМ «Закарпатський пряник» Олександр Ляхін відверто розповідає про карантинне життя-буття.

-        Олександре, як працюєте в умовах карантину?  

-        Як вам сказати? Напевно, як і всі. Певна річ, в умовах карантину довелося певною мірою скоротити виробництво, бо ж закрилися кав’ярні, заклади харчування, куди наше підприємство постачало виготовлені вироби.

-        Знаю, що ви готувалися до сакура-фесту і заготували чимало товару… Що з ним?

-        Так, заготували чимало пряників. Зазвичай під час таких масових туристичних фестів пряник купували, тож треба було продумати, як забезпечити попит. На жаль, не так вийшло, як ми планували, тож довелося все розпродувати.

Де купити "Закрапатський пряник"?

Офіційний сайт виробника - prianyk.com

Офіційна сторінка в Фейсбук ТУТ

-        Як продавали?

-        Насправді ми нарешті приділили увагу дистанційним продажам, компанія перейшла в онлайн, на що досі не вистачало часу.

-        Взагалі цим не займалися?

-        На онлайн-продажі ми не особливо орієнтувалися, були замовлення на місцевому ринку.  Наразі все змінилося. Тому доопрацьовуємо сайт, трохи вдосконалили його, додали інформацію, вмикаємо рекламу. Зараз онлайн-торгівля – пріоритет.

-        Хто зараз ваш покупець?

-        Працюємо в основному на забезпечення попиту кінцевих споживачів, без посередників. А онлайн-замовлення надходять зі всієї України.  

-        Які пряники, так би мовити, найпопулярніші?

-        Найбільше користується попитом пряник з лекваром, це беззаперечний фаворит. Купують пряники з фундуком, у шоколаді, з горіхами й родзинками, а також класичний пряник. Попри це, опрацьовуємо нові позиції.

-        Чим ще займаєтеся під час карантину? Може, визріли нові ідеї?

-        Для мене, як засновника, зараз головна мета – створення франшизи. Є час над цим попрацювати. Ну, і загалом я нарешті «добрався» до проекту, який виношував 10 років тому…

-        Що за проект?

-        Не скажу, хай буде секретом. Вірніше, спершу хотів би втілити задумку, а потім говорити про неї.

-        Спасибі й успіху вам!

Uzhgorod.net.ua

Читайте також: #Купуйумалих: Як працює в умовах карантину «Селиська сироварня»

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

29 квітня 2020р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів