Запустити інтерсіті «Київ – Ужгород» наразі неможливо. Пояснення Укрзалізниці

Експерти Укрзалізниці називають 3 ключові «технічні та технологічні проблеми», – пише Varosh.
Перша: на відрізку Львів – Ужгород – Львів є ділянки залізниці з підйомом до 32%, у той час як електропоїзди ЕКр-1 «Тарпан» та HRCS2 Hyundai Rotem повинні експлуатуватися на ділянках з максимальним підйомом до 30%.
Більше того, як повідомив голова Закарпатської ОДА Олексій Петров з посиланням на представників Укрзалізниці, під час експериментальних поїздок двічі виходив з ладу двигун на «Тарпані».
Друга причина, озвучена Укрзалізницею: «кліматичні умови високогір’я та перепад температур зумовлюють обмерзання підвагонного та дахового обладнання, забивання снігом фільтрів конвертор-інверторів тощо».
Третя причина: можливі випадки нестабільної напруги або її перепади в гірській місцевості, що «може призвести до повної зупинки та неможливості подальшого зрушення поїзда з місця».
Зауважимо, що тестові запуски «інтерсіті» між Ужгородом і Львовом відбулися в серпні 2018 року, майже відразу після відкриття нового Бескидського тунелю. До того, питання запуску поїздів “інтерсіті+” з Києва до Ужгорода було підтримано на рівні Укрзалізниці та профільного комітету ВР.
Однак, з огляду на вказані УЗ проблеми, наразі питання запуску «інтерсіті» між Закарпаттям і Києвом, чи бодай Львовом, знімається з порядку денного, зауважують в Закарпатській ОДА. Водночас, за словами Олексія Петрова, топ-пріоритетом у цьому контексті стає відновлення регулярного авіасполучення через міжнародний аеропорт «Ужгород» – спершу з Києвом, а тоді, можливо, й з країнами Європи.
Однак, для цього також є низка перешкод: по-перше, відсутність нової угоди між Україною та Словаччиною про використання повітряного простору сусідньої країни для інструментального супроводу Украерорухом літаків, і ця угода мала би бути підписана вже цієї осені; по-друге, попит, а відтак рентабельність напрямку «Київ – Ужгород», і відповідно можливих компенсаторів для зацікавлених компаній, до прикладу, спорудження вантажного терміналу в аеропорту та його експлуатація.
Varosh
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- На Закарпатті відбудеться «Чендей-фест 2025»
- Закарпатські гвардійці відпрацювали штурм окопів та евакуацію поранених
- На Закарпатті викрито ще одну схему переправлення військовозобов’язаних за кордон: затримання провели в Ужгороді
- За $10 тисяч і під рясами: на Закарпатті священнослужитель хотів перевезти військовозобов’язаного через кордон
- На Тячівщині будують новий дитсадок: об’єкт відвідали представники ПРООН
- У Кольчинській громаді Офіс Омбудсмана України виявив кричущі порушення прав дитини
- Закарпаття прийняло ще три родини з прифронтової області
- На Закарпатті заочно засуджено високопосадовця рф за фінансування окупантів у війні проти України
- Поліція оперативно розкрила грабіж в Ужгороді: фігурант вже раніше судимий
- Сучасний простір для навчання, дозвілля, розвитку та спілкування молоді облаштували у селі Голубине Полянської ТГ
- Понад 450 тис. грн сплатить підприємець з Берегівщини через те, що пошкодив підземний газопровід
- На Закарпатті СБУ та Нацполіція ліквідували ще один трансфер ухилянтів за кордон
- У Боздоському парку в Ужгороді діє стрілецький тир від «C.S. Gladiator»
- Завтра в Ужгороді - благодійна виставка-продаж «Вільні квіти»: проєкт об’єднав близько 40 художників і художниць з України та світу
- В Ужгороді відкрили виставку «Команда «літаючих вчителів» – легенда закарпатського футболу»
- На Берегівщині прокуратура в суді зобов’язала забудовника відшкодувати до бюджету 315 тис грн пайової участі
- Перечин встановив рекорд України в номінації "Найбільша кількість гібіскусів на одній локації"
- Мирослав Білецький відвідав навчання закарпатських нацгвардійців
- На Тячівщині поліція затримала підозрюваного у заволодінні скутером місцевої жительки
- 28-річна закарпатка народила восьму дитину у "швидкій"
До цієї новини немає коментарів