Як працює система електронного документообігу в Ужгородській міськраді?

Як працює система електронного документообігу в Ужгородській міськраді?
Також про особливості роботи Центру надання адміністративних послуг сьогодні були темами ознайомчо-практичного заняття у міськраді.  

 

Навчання ініціювала громадська організація "Наше рідне Закарпаття", яка, за словами її керівника Ольги Костянець, у співпраці з Ужгородським національним університетом уже протягом 3 років займається професійною перепідготовкою військових запасу, ветеранів та членів їхніх сімей. Проєкт реалізується за підтримки Міжнародного фонду соціальної адаптації (Київ), Міністерства закордонних справ Норвегії за співпраці з Міністерством у справах ветеранів України.    

Про роботу міськради розповідали заступниця начальниці ЦНАП Леся Крайниківська, начальниця відділу роботи із зверненнями громадян Тетяна Махобей, заступник начальника управління програмного та комп’ютерного забезпечення Олександр Білецький, начальник відділу інформатизації та технічного захисту інформації Руслан Ковач. Зокрема, як скеровуються документи, контролюються терміни реагування на них, забезпечується захист інформації, як застосовують електронний підпис та електронну печатку. Докладно йшлося також про те, які послуги можна отримати через ЦНАП, який механізм роботи з документами, які зручності створені для відвідувачів, що можна отримати онлайн і перспективи роботи Центру надання адміністративних послуг.

Ужгородська міська рада

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

13 жовтня 2021р.
Çàãðóçêà...

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів