«Світло можливостей 2.0»: агенція Svitlo запускає новий етап безоплатного проєкту для підсилення комунікацій малого й середнього бізнесу

Перший етап стартував у 2023 році й допоміг 15 підприємствам розробити SMM-стратегії та налагодити комунікації в соціальних мережах. Серед учасників проєкту були такі українські компанії як reкava, Garne, Lol&Pop, Фабрика Едісона, Ever and Ever, Lumof, Acropolis та інші.
«За час співпраці ми отримали потужну SMM-стратегію, якої у такому чіткому та деталізованому вигляді в нас не було протягом 10 років існування бізнесу. Команда Svitlo змогла не тільки розробити детальний план дій, але й показала наш бізнес з іншого боку. Ми отримали дорожню мапу з чітким рубрикатором, заснованим на аналізі ринку та ЦА. Візуальну стратегію, яка збігається з баченням бренду, фотосесію, що передає основні ідеї та цінності. А також рекомендації щодо таргетованої реклами та роботи з інфлюенсерами. Можемо похвалитись результатами щодо зростання охоплень та залученості аудиторії. Також ця підтримка та співпраця допомогли нам відновити ще одне робоче місце SMM спеціаліста, що є також дуже позитивним зрушенням», – додає співзасновниця бренду Lol&Pop Олена Токар.
Оскільки ініціатива отримала високе зацікавлення зі сторони українських компаній, агенція запустила другий етап, «Світло можливостей 2.0», та розширила перелік запропонованих послуг для бізнесів.
Новий етап проєкту триватиме 10 місяців, протягом яких 30 малих та середніх офіційно зареєстрованих в Україні компаній безоплатно отримають індивідуальні комунікаційні стратегії для соціальних мереж та навчаться їх втілювати. Частина учасників також отримають консультації експертів з продажів, залучення інвестицій, формування планів розвитку та виходу на експорт. Для кожного учасника передбачена робота з експертами протягом чотирьох місяців.
«Проєкт «Світло можливостей 2.0» дозволяє малим та середнім бізнесам на безоплатній основі оновити власні комунікаційні стратегії в соціальних мережах разом з експертами, у портфоліо яких десятки успішних реалізованих проєктів. Під час першого етапу проєкту ми зрозуміли, як модифікувати його таким чином, щоб дати бізнесам індивідуальний перелік послуг, що підсилять їхню маркетингову діяльність. Ми збільшили кількість послуг у межах проєкту: до комунікаційних стратегій та менторства додали аудит та рекомендації по роботі відділу продажів, залучення інвестицій у бізнес, формування планів розвитку та виходу на експорт. Для нас «Світло можливостей 2.0» – можливість допомогти більшій кількості бізнесів знайти власний комунікаційний підхід під менторство фахівців Svitlo», – зазначає засновниця комунікаційної агенції Svitlo Поліна Тараненко.
Протягом реалізації ініціативи фахівці агенції Svitlo допомагатимуть компаніям учасникам розробити комунікаційні стратегії просування бренду в соцмережах та підготувати комунікаційні матеріали. Крім того, спеціалісти агенції працюватимуть як ментори, що допоможе командам учасників самостійно втілювати напрацьовані стратегії після завершення проєкту. Бізнеси отримають практичні поради та настанови, які сприятимуть розвитку бренду та підсилять конкурентоспроможність бізнесу як на українському, так і на закордонних ринках.
Відбір учасників проєкту «Світло можливостей 2.0» відбуватиметься у два етапи: заповнення анкети-заявки та інтерв’ю з фахівцями Svitlo Agency. Заявки прийматимуть у три хвилі: 20 березня – 17 травня, 20 травня – 19 липня, 22 липня – 20 вересня. Подати анкету та ознайомитися з деталями участі можна за посиланням: https://svitlo-agency.com.ua/svitlo-mozhlivostey-2-0
Посилання на анкету «Світло можливостей»: https://forms.gle/QL9diyBmhtpcdYKW8
Довідково:
? Комунікаційна агенція Svitlo вже 10 років працює у сфері маркетингу та допомагає будувати ефективні комунікації в соціальних мережах. Експерти працюють з соціальними, культурними та комерційними проєктами на європейському ринку. З 2023 створили проєкт «Світло можливостей», мета якого – допомогти малому та середньому бізнесам України налагодити комунікації, підвищити обсяги продажів, та покращити конкурентоспроможність.
? Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
До теми
- Платники Закарпатської області сплатили понад 3 млрд грн ЄСВ
- Закарпатські аудитори виявили порушення на 47,4 мільйонів гривень – підсумки І кварталу
- На Закарпатті платники податків сплатили понад 598 млн грн військового збору
- Понад 2 мільярди гривень поповнили бюджети громад Закарпаття у І кварталі
- Закарпатська митниця підбила підсумки експортно-імпортних операцій за І квартал 2025 року
- Із початку року закарпатські митники задокументували 238 протоколів про порушення митних правил на 28,4 млн грн
- На Закарпатті з початку року у місцевих бюджетах – майже 404 млн грн єдиного податку
- Понад 3 тисячі закарпатців уже подали податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2024 рік
- За І квартал 2025 року надходження від Закарпатської митниці становили 4,8 млрд гривень
- Закарпатці сплатили до місцевих бюджетів вже 1,5 млрд грн податків
- На Закарпатті за 2 місяці 2025-го сплатили понад 6,4 млн грн екологічного податку
- У 2024 році експорт товарів на Закарпатті становив 1446,2 млн дол. США
- Найбільше туристичного збору з початку року надійшло до бюджетів Поляни, Ужгорода та Баранинців
- Результат перевірок закупівель: тільки за 2 місяці – порушень на більше 106 мільйонів гривень
- На обліку в закарпатській податковій - майже 80 тисяч суб’єктів господарювання
- Найбільше імпортних товарів через Закарпатську митницю з початку року ввезли із Чехії - на 20 млрд грн
- Закарпатський бізнес поповнив місцевий бюджет майже на 4 млн від ліцензування підакцизних товарів
- У 2024 році до місцевих бюджетів Закарпаття надійшло 23,2 млн грн туристичного збору
- За перші 2 місяці 2025 року закарпатські митники скерували до Держбюджету понад 2,9 мільярдів гривень
- Не спалюйте сухостій! «Закарпаттяобленерго» просить пам’ятати про шкоду, яку може завдати вогонь!
До цієї новини немає коментарів