На Закарпатті вперше відбувся Форум стійких медіа

На Закарпатті вперше відбувся Форум стійких медіа
  В Ужгороді вперше відбувся Форум стійких медіа. Подію 5 липня організував Ужгородський прес-клуб, запросивши на захід представників з різних регіонів України. «Організувати Форум стійких медіа ми задумали, щоб зібрати медіа та обмінятися "рецептами", як втриматися, працювати і встигати розвиватися, починати нові проєкти, втілювати круті ідеї і ділитися своєю енергією з іншими. Щоб водночас і релакснути, впевнитися, що ми втримаємося і підтримаємо наших читачів, глядачів, слухачів. Якісними текстами, відео та фото», - розповіла Ірина Бреза, голова Ужгородського прес-клубу.

 

 Про виклики та можливості розвитку для українських медіа під час війни говорили Наталія Курдюкова, керівниця Kharkiv Media Hub. За словами Наталії Курдюкової, 80% роботи медіахабу на початку – допомога іноземним журналістам і їх фіксерам, які приїхали в  Харків. «Ми зарікалися робити медіа, але все таки почали медіапроект «Люди Life». Проект про людей, які активні та працюють у непростих умовах. Ми намагаємося скласти картину життя в місті, в якому продовжується війна», – каже Наталія Курдюкова.

«Доступ до місцевих новин під час війни — це питання безпеки. Журналісти з локальних медіа краще розуміють контекст і можуть доступно та оперативно пояснити

важливі речі в умовах війни. Міські медіа — це про близькість до аудиторії. Вони легко будують навколо себе власну спільноту та розуміють її потреби, - такими принципами керуються сьогодні журналісти видань The City, частину з яких підтримує  Або - Агенція медійного росту. Про це розповіла Юлія Машута, Digital Growth Manager Або. Вона також назвала ключові напрямки роботи медіа в умовах війни: адаптація до потреб аудиторії, розвиток співпраці та партнерства, фокус на унікальному та корисному контенті різних форматів, інвестиції у технології та іновації.

  Ольга Юркова, медіаекспертка, співзасновниця StopFake розклала "по поличках" чутки, які вони впливають на інфопростір і якою "зброєю масового ураження" є.

Стан українських регіональних медіа презентувала Дарія Потапова, Media Development Foundation. За її словами, в умовах воєнного часу Топ-3 викликів українські медіа назвали такі: 22% нестача працівників, 18%- психологічне навантаження, 16%- дефіцит коштів.

Наталія Онисько та Олег Онисько, NGL.media розповіли про те, як важливо займатися розслідувальною журналістикою і як справді вона впливає на процеси в державі. «Ми робимо те, що менше роблять інші. Залишаємося нішевими, але разом із тим, виходимо на всеукраїнський рівень. Беремось за такі теми, які актуальні та цікаві для багатьох регіонів, - зауважила Наталія Онисько. Олег Онисько додав, що нішевих локальним медіа необхідно співпрацювати із всеукраїнськими ЗМІ. « Товариські стосунки допомагають, коли виходить якесь важливе розслідування і його є кому підхопити. Я все життя працюю у локальних медіа і переконаний, що є дуже багато хороших історій, які гинуть на локальному рівні. Але якщо у вас є історія, яка може прозвучати на всеукраїнський рівень, не стидайтеся, стукайтеся і співпрацюйте». 

Крім виступів спікерів відбулися дискісії за участі регіональних ЗМІ. "Локальні медіа: працювати не можна зупинятись» над цією темою дискутували Олександр Пилипенко з Локатор Медіа (Бердянськ-Ужгород), Ірина Блаженко Galka.if.ua (Івано-Франківськ) та Віталіна Макарик із «Слово правди» (Володимир). «Ми не пропустили жодного номера з початку повномасштабного вторгнення. Ми думали про те, як далі рухатись. Зареєстрували онлайн-видання. Концентрувалися на темі переселенців, допомагали людям»,-  поділилась Віталіна Макарик.

 «Можливості для медійників: де шукати натхнення та гроші» Саме на цій панелі презентувала результати дослідження "Донорське полі для медіа в Україні" від Lviv Media Forum Ольга Білоусенко, голова дослідницького відділу Львівського медіафоруму

Ольга Ковальова, Ukrainian Association of Professional Photographers - UAPP розповіла, наскільки важливою є підтримка та просування українських фотографів у світовій спільноті.

А далі про натхнення і гроші, і де їх шукати у медіа подискутували  Діана Тищенко, Varosh, Вероніка Мороз, Суспільне Ужгород та Ольга Шостак, Львівський прес-клуб.

Не буде наше медіа стійким, як ми не триматимемося. Саме про те, як працювати з травмою і залишатися стійкими і здоровими були два заключні виступи Оксани Расулової, авторки курсу з журналістики травми для MDF. І Маріанни Колодій, психологині, директорки Центру ґендерної освіти при УжНУ, яскравий виступ якої змусив весь зал неабияк активізуватися наприкінці насиченого дня.  

  За словами організаторів Форуму, такий захід планують проводити щорічно. Тим часом Ужгородський прес-клуб вже планує наступні акції: фотовиставки «Закарпаття і війна. Два непрості роки» у найближчих європейських країнах.

 

 

13 липня 2024р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів