Уряд вніс додаткові зміни до порядку бронювання військовозобов'язаних

Головні нововведення:
- Швидке анулювання відстрочок. Тепер їх можна буде скасовувати раз на 5 днів, а не раз на місяць.
- Урахування мобілізованих. Під час розрахунку дозволених обсягів бронювання будуть враховуватися мобілізовані після 18 травня 2024 року.
- Оновлені підходи до розрахунку зарплати. Через перехід на щомісячну звітність середню зарплату підприємства тепер розраховуватимуть за останній календарний місяць, а не за квартал.
- Автоматична перевірка зарплати. Пенсійний фонд та Мінцифри мають протягом місяця налагодити електронний обмін даними для автоматичної перевірки відповідності зарплати працівників (від 20 тис. грн) вимогам бронювання.
«Прийняті зміни прискорять процедуру бронювання та зроблять її більш ефективною. Ми враховували потреби бізнесу та державних установ, що дозволяють уникнути зайвої бюрократії та підтримати критичне значення підприємства в умовах воєнного стану», – зазначив заступник Міністра економіки України Віталій Кіндратів.
Нагадаємо, що подати заяву на бронювання працівників можна виключно через портал Дія. Це означає, що керівникам підприємств більше не потрібно оформлювати паперові накази – процес відбувається повністю в електронному форматі. Важливо: якщо працівник уже був заброньований, перед поданням нової заявки попереднє бронювання необхідно анулювати.
Як подати заяву на бронювання працівників через Дію
- Авторизуватися на порталі Дія.
- Обрати послугу «Бронювання працівників» та натиснути «Подати заяву».
- Внести необхідні дані працівників.
- Підтвердити рівень їхньої заробітної плати.
- Перевірити заявку та підписати її (це має зробити керівник підприємства або уповноважений підписант).
- Очікувати результату – повідомлення про розгляд заявки надійде на електронну пошту та портал Дія.
Підтверджене бронювання буде відображатися у застосунку Резерв+. Якщо бронювання надано після оновлення статусу критично важливого підприємства, воно діятиме на період дії критичності - до 1 року.
Нагадаємо, що статус критично важливого підприємства можуть отримати компанії, які відповідають трьом критеріям, визначеним Урядом. Два з них є обов’язковими:
- середня зарплата працівників не менше 20 000 грн;
- відсутність заборгованості зі сплати податків та ЄСВ.
Третій критерій підприємство може обрати один з таких:
- сплата податків і зборів понад 1,5 млн євро на рік (еквівалент у гривнях);
- валютні надходження понад 32 млн євро на рік (крім позик і кредитів);
- стратегічне значення для економіки і безпеки держави (визначене урядовим переліком, ПКМУ № 83 від 04.03.2015);
- важливе значення для окремої галузі економіки чи територіальної громади (критерії визначаються відповідними державними органами, ОВА);
- статус резидента Дія.City;
- постачання електронних комунікаційних послуг із певним рівнем доходу.
Як отримати статус критично важливого підприємства
- Визначити профільний орган (Міненерго, Мінцифри, Мінагро тощо).
- Підготувати та подати документи (фінансові звіти, довідки про зарплату та податкову дисципліну).
- Подати заявку до відповідного органу та дочекатися рішення (до 10 робочих днів).
- Отримати офіційне підтвердження.
Послуга реалізується Міністерством економіки з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством оборони України. Модернізація послуги здійснюється завдяки "Проекту підтримки Дія", що упроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за підтримки Швеції.
До теми
- Інвестиційний потенціал міста Ужгород: можливості та бар'єри
- На Закарпатті громади можуть впроваджувати послугу «Сімейна домівка» для дітей, що втратили батьківське піклування
- У Закарпатському обласному кардіоцентрі встановлюють нове обладнання та модернізують інфраструктуру
- Голова Закарпатської ОВА обговорив із Послом Румунії спільні проєкти розвитку Карпатського регіону
- Голова ОВА Мирослав Білецький закликає закарпатців зважати на сигнали повітряної тривоги у найближчі дні
- Міноборони запускає бета-тест нових відстрочок у Резерв+
- Понад 30 мільйонів гривень із обласного бюджету спрямують на підтримку військових і на потреби ветеранів Закарпаття
- Міський голова Богдан Андріїв зустрівся з Героєм України Владиславом Стоцьким
- Сьогодні на Закарпатті відзначають 107-му річницю створення Чехословацької Республіки
- Що робити, якщо Захисник зник безвісти за особливих обставин: покрокова інструкція для родин
- Ужгород та Черкаси підписали Меморандум про співпрацю
- Закарпатські експортери можуть скористатися державними програмами підтримки від Експортно-кредитного агентства
- Реформа шкільного харчування, інклюзія та спорт: на Закарпатті визначили пріоритети освітньої сфери
- 321 учасник бойових дій отримав послуги обласної служби зайнятості з початку року
- Закарпаття – у п’ятірці лідерів серед регіонів, які використовують в освітньому процесі застосунок "Мрія"
- Мінветеранів запускає програму адаптації для Захисників і Захисниць, які повністю або частково втратили зір
- Закарпатська служба зайнятості пропонує понад 1500 вакансій із середньою зарплатою 13,5 тис. грн
- Ужгород, Мукачево, Рахів - райони, де зафіксовано найбільше хворих на ГРВІ та ковід
- В Ужгородській міськраді провели позапланове засідання комісії ТЕБ та НС щодо підготовки до зими та стану укриттів
- Нові правила в'їзду до ЄС: як це працює і які новаціїї ЄС готує в майбутньому?

До цієї новини немає коментарів