Уряд вніс додаткові зміни до порядку бронювання військовозобов'язаних

Головні нововведення:
- Швидке анулювання відстрочок. Тепер їх можна буде скасовувати раз на 5 днів, а не раз на місяць.
- Урахування мобілізованих. Під час розрахунку дозволених обсягів бронювання будуть враховуватися мобілізовані після 18 травня 2024 року.
- Оновлені підходи до розрахунку зарплати. Через перехід на щомісячну звітність середню зарплату підприємства тепер розраховуватимуть за останній календарний місяць, а не за квартал.
- Автоматична перевірка зарплати. Пенсійний фонд та Мінцифри мають протягом місяця налагодити електронний обмін даними для автоматичної перевірки відповідності зарплати працівників (від 20 тис. грн) вимогам бронювання.
«Прийняті зміни прискорять процедуру бронювання та зроблять її більш ефективною. Ми враховували потреби бізнесу та державних установ, що дозволяють уникнути зайвої бюрократії та підтримати критичне значення підприємства в умовах воєнного стану», – зазначив заступник Міністра економіки України Віталій Кіндратів.
Нагадаємо, що подати заяву на бронювання працівників можна виключно через портал Дія. Це означає, що керівникам підприємств більше не потрібно оформлювати паперові накази – процес відбувається повністю в електронному форматі. Важливо: якщо працівник уже був заброньований, перед поданням нової заявки попереднє бронювання необхідно анулювати.
Як подати заяву на бронювання працівників через Дію
- Авторизуватися на порталі Дія.
- Обрати послугу «Бронювання працівників» та натиснути «Подати заяву».
- Внести необхідні дані працівників.
- Підтвердити рівень їхньої заробітної плати.
- Перевірити заявку та підписати її (це має зробити керівник підприємства або уповноважений підписант).
- Очікувати результату – повідомлення про розгляд заявки надійде на електронну пошту та портал Дія.
Підтверджене бронювання буде відображатися у застосунку Резерв+. Якщо бронювання надано після оновлення статусу критично важливого підприємства, воно діятиме на період дії критичності - до 1 року.
Нагадаємо, що статус критично важливого підприємства можуть отримати компанії, які відповідають трьом критеріям, визначеним Урядом. Два з них є обов’язковими:
- середня зарплата працівників не менше 20 000 грн;
- відсутність заборгованості зі сплати податків та ЄСВ.
Третій критерій підприємство може обрати один з таких:
- сплата податків і зборів понад 1,5 млн євро на рік (еквівалент у гривнях);
- валютні надходження понад 32 млн євро на рік (крім позик і кредитів);
- стратегічне значення для економіки і безпеки держави (визначене урядовим переліком, ПКМУ № 83 від 04.03.2015);
- важливе значення для окремої галузі економіки чи територіальної громади (критерії визначаються відповідними державними органами, ОВА);
- статус резидента Дія.City;
- постачання електронних комунікаційних послуг із певним рівнем доходу.
Як отримати статус критично важливого підприємства
- Визначити профільний орган (Міненерго, Мінцифри, Мінагро тощо).
- Підготувати та подати документи (фінансові звіти, довідки про зарплату та податкову дисципліну).
- Подати заявку до відповідного органу та дочекатися рішення (до 10 робочих днів).
- Отримати офіційне підтвердження.
Послуга реалізується Міністерством економіки з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством оборони України. Модернізація послуги здійснюється завдяки "Проекту підтримки Дія", що упроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за підтримки Швеції.
До теми
- Японські партнери готові посилити соціальну сферу та енергоефективність Закарпаття
- В облдержадміністрації провели позапланове засідання регіональної комісії ТЕБ та НС - про що йшлося?
- Закарпаття працює над розвитком мережі центрів безпеки громадян
- З початку навчального року на Закарпатті працюватимуть 45 осередків для вивчення курсу «Захист України»
- 263 учасників бойових дій отримали послуги обласної служби зайнятості з початку року
- До уваги батьків! Як оформити учнівську муніципальну картку ужгородця
- Із 1 вересня у гімназії села Голубине на Мукачівщині запрацює перший в області опорний харчоблок
- Повернення на службу після самовільного залишення частини: спрощений порядок діє до 30 серпня 2025 року
- Волонтер Корпусу Миру США отримав нагороду за внесок у розвиток молодіжних ініціатив на Закарпатті
- 8,4 тисячі звернень і понад 4,4 тисячі працевлаштованих: підсумки роботи служби зайнятості Закарпаття за 8 місяців
- За результатами 14-ї хвилі програми «Грант на власну справу» 17 заявників на Закарпатті отримали позитивне рішення
- Реформа ринку деревини та положення майбутнього законопроєкту – питання лісової галузі обговорили в Ужгороді
- ЦНАП Ужгородської міської ради надаватиме ще більше адмінпослуг
- В Ужгороді затвердили плату за навчання у мистецьких школах на 2025–2026 навчальний рік
- 200 тис. грн для молодих лікарів – як отримати одноразову виплату від держави
- ТОП-10 вакансій від Закарпатської обласної служби зайнятості
- В ОВА обговорили ліквідацію звалищ і нові можливості для громад
- 15 років ув’язнення за колаборацію з окупантами в Херсоні - на Закарпатті «заочно» засуджено працівницю так званої податкової служби
- На Закарпатті стартує новий проєкт підтримки ягідного бізнесу
- Твоя нова професія — від фундаменту до даху: можливості у будівництві на Закарпатті пропонує служба зайнятості
До цієї новини немає коментарів