Коли злив не працює, але ти працюєш далі: як не згоріти в арбітражі

Багато арбітражників трафіку та веб-майстрів стикаються з втратою мотивації, особливо, коли злив не працює. Діджитал-спеціалісти часто ловлять себе на думці, що ще один бан і вони готові видаляти трекер. Як правило, у такі моменти все починає дратувати, а отримані результати перестають радувати. Думки про чергові запуски викликають втому та апатію. І це абсолютно не «поганий день» – так наступає вигорання.
Вигорання та втрата мотивації є найпоширенішою причиною, чому спеціалісти кидають арбітраж трафіка. З даною проблемою стикаються не тільки новачки, але й досвідчені арбітражники. Вона може надовго вибити з колії, навіть дуже досвідчених фахівців. В нашій статті пропонуємо детальніше поговорити про те, як медіабаєру боротися з вигоранням та браком мотивації. Розкажемо про методи запобігання таким негативним наслідкам в арбітражі.
Вигорання – що це таке та як його розпізнати?
Психологічне вигорання є станом емоційного, ментального та фізичного виснаження. Воно може виникати як наслідок тривалого стресу без можливості відновлення. І якщо працівники, які працюють в офісі, можуть «перекурити» або відволіктись на зустріч з партнерами, колегами, то в арбітражі трафіку все трохи інакше. Арбітраж заробіток не передбачає чіткого графіку, видимої фінішної прямої та майже ніколи стабільного результату.
Медіабаєри постійно знаходяться в напрузі:
-
очікування результатів модерації;
-
отримання банів;
-
здійснення заливу – зайде чи ні.
Крім того, робота з різноманітними ГЕО ґрунтується на різних часових поясах. Партнери очікують фідбеку, а команда веб-майстрів – оперативних рішень. Тому замість сталого «робочого часу» арбітражники отримують перманентну тривожність, страх відстати та втратити профіт. Все це призводить до виснаження та вигорання.
Відповідно до даних, опублікованих на сайті Mental Health UK, більше, ніж 20% спеціалістів з діджитал-маркетингу регулярно стикаються з вигоранням та його симптомами. І медіабаєри не стали винятком. Можна сказати навіть більше – ця професія поєднує в собі абсолютно всі фактори ризику.
Якщо вигорання є таким розповсюдженим серед арбітражників, то як його розпізнати. Все досить просто – зверну увагу на чек-ліст, і якщо відгукується 3 та більше пунктів – це стане сигналом. Коротки чек-ліст на виснаження та вигорання:
-
Постійна втома, навіть після 8-годинного сну та вихідних.
-
Прокрастинація (будь-які задачі відкладаються «на пізніше»).
-
Регулярне відчуття того, що абсолютно вся робота є марною і непотрібною.
-
Різкі коливання настрою: від апатії до ейфорії.
-
Втрата інтересу до тих моментів, які раніше приносили мотивацію та драйв.
Потрібно розуміти, що 1-2 описані вище симптоми не є вироком. Проте понад три «Так» є приводом задуматися. Якщо такі симптоми тривають довше 7 днів, то прийшов час на відновлення. І попри те, що в арбітражі не прийнято скаржитися та жалітися, краще своєчасно зупинитися самому, ніж дочекатися моменту, коли це зробить нервова система.
Причини вигорання: чому арбітражники «злітають» скоріше?
Арбітраж нечасто асоціюється зі звичним офісом, кавою та онлайн-зустрічами по середах. Чіткого робочого графіка тут немає, «стабільної» п’ятниці також не знайти, як і вихідних, коли можна не перевіряти адмінку. Саме через це діджитал-спеціалісти, які працюють з СРА партнерками, постійно відчувають ментальне навантаження, що збільшує ризик вигорання.
Людям, які не знайомі з медіабаїнгом, складно зрозуміти особливості даної професії. Проте, якщо цікаво дізнатися більше про арбітраж, рекомендуємо долучитися до CPA.Club, який сьогодні є одним з наймасштабніших ком'юніті, присвячених партнерському маркетингу. Це не просто сайт з величезною кількістю корисної інформації та не приватний канал для топів індустрії. Це спільнота, яка функціонує у вигляді екосистеми Клубу з форумом, чатами, івентами, каталогами, рейтингами та блогом. Його учасники отримують професійну підтримку, в тому числі й під час вигорання.
Причинами виснаження та вигорання можна назвати наступні аспекти роботи медіабаєрів:
-
Плаваючий графік та життя за «чужим годинником». Арбітраж трафіку сайти працюють в різних часових поясах, тому і спеціалісти забувають про «день» та «ніч» у звичайному їх розумінні. Збитий графік сну, велика доза кави та фраза «я засинаю після п'ятої ранку» звучить буденно. Проте тіло не є комп’ютером, який можна перезавантажити кнопкою.
-
Нестабільність. Абсолютно все може змінитися вмить. Бан акаунта, зупинка офера, зміна ставок на СРА платформі, блокування трафіку – постійна невизначеність тримає в тонусі, але водночас виснажує.
-
Тиск заради результату. Цифри є ключовим критерієм. Немає значення, як ти себе почуваєш – важливий ROI. Тому медіабаєри часто працюють на виснаження і не дозволяють собі відпочинок, поки бюджет не відіб’ється.
-
Монотонність. Партнерський маркетинг приваблює креативом, проте на практиці він представлений безкінечним циклом: знайти офер, запустити, оптимізувати, аналізувати, знову запускати. Подібний цикл без перепочинку може призвести до емоційного вигорання.
Щоб бути в грі, треба знати все: нові ГЕО та вертикалі, розбиратися в крипто арбітражі, TDS, трендах, алгоритмах FB. Це дуже виснажує та втомлює. І в такі моменти вигорання стає не загрозою, а реальністю.
Як запобігти вигоранню, працюючи в арбітражі?
Головним правилом є відпочинок, проте як відпочити, якщо в голові ROI, дедлайни, нові офери та трафік, що різко зупинився? В медіабаєнгу необхідно навчитися жити без вигорання в реальних умовах – все горить, проте треба лити. Для цього рекомендуємо дотримуватися наступних порад:
-
Контролюйте те, що контролюється. Почніть з бази: не менше 7 годин сну, нормальне харчування, трішки фізичної активності.
-
Встановіть межі. Плануйте відпочинок так само, як запускаєте кампанії. Вихідний є не слабкістю, а профілактикою.
-
Структуруйте день. Спільнота CPA Club – це не тільки про знання, це ще й терапія. Потрібно виговоритися, коли «накриває», наприклад, «робочому другу», який так само працює в CPL арбітражі.
-
Перегляньте цілі. Сформулюйте цілі новими словами чітко та чесно. Це має стати особистою батарейкою.
-
Змініть контекст. Вигорання часто приходить через одноманітність. Спробуйте змінити формат робочого дня: попрацювати в кав’ярні чи коворкінгу, протестувати нове ГЕО або СРА платформу, перевірити новий інструмент.
І головне – дозвольте собі бути не ідеальним. Не кожний запуск буде плюсувати. Не потрібно бути продуктивним щодня. Обираючи CPA сайти, не вимагайте від себе ідеальної цілодобової ефективності. Створіть власні правила енергозбереження, наприклад, день без трекерів, сніданок без розмови про ROI, вихідні без перевірки статистики.
До цієї новини немає коментарів