Обережно – телевізійні магазини
Рекламою телевізійних магазинів заповнений практично увесь денний ефір як невеликих, так й серйозних телеканалів України. Вміло з точки зору психологічного впливу складений текст, персонажі, чиї нібито "житейські історії", а також зовнішній вигляд і навіть голос вкушає довіру, запевнення про чудесні якості товару та заключна фраза про можливість повернути його ("якщо Вам не підійде") – ось приблизний сценарій атаки на свідомість та гаманці простодушних телеглядачів.
Рекламою телевізійних магазинів заповнений практично увесь денний ефір як невеликих, так й серйозних телеканалів України. Вміло з точки зору психологічного впливу складений текст, персонажі, чиї нібито "житейські історії", а також зовнішній вигляд і навіть голос вкушає довіру, запевнення про чудесні якості товару та заключна фраза про можливість повернути його ("якщо Вам не підійде") – ось приблизний сценарій атаки на свідомість та гаманці простодушних телеглядачів.
Цільова аудиторія телевізійних магазинів – домогосподарки та пенсіонери, як правило, їм обіцяють здоров’я та красу – без зусиль та довгострокових грошових витрат, єдина що потрібно зробити – подзвонити за вказаним телефоном ("Телефонуйте прямо зараз, і ви отримаєте додатковий приз!"). Що ж криється за цими принадними пропозиціями? Якість товару - дуже сумнівно. До слова, препарати для схуднення за короткий термін, які рекламують телемагазини, позбавлять не лише від зайвої ваги, але й взагалі від здоров’я. Чи впевнені Ви, що всі ці засоби (таблетки, пластирі, стимулятори) перевірені МОЗ? Чи знаєте про те, що, тайські таблетки для схуднення, які рекламуються в телевізійних магазинах, мають статус психотропних речовин? Ціна – завищена в декілька разів. Сковорода з антипригарним покриттям в тел шопі коштує біля 400 гривень, в той же час як таку ж саму (але невідомого виробника) в звичайному магазині можна придбати за 150 гривень. Міні стимулятори "метелики" в телешопі коштують 250 гривень, а на базарі – 30 гривень поштучно, трусики зі стягуючим ефектом в телевізійному магазині – 350 грн., те ж саме в звичайному магазині білизни можна найти за 100 грн. і .т.д. Проблема подальших взаємовідносин. Наперекір нормам законодавства та запевненням з екрану покупцю навряд чи вдасться повернути товар назад. Бо немає ні продавця, ні його фізичної адреси, а по "міфічному" телефону, на якому "сидять" спеціально проінструктовані люди, відстояти свої права неможливо. Мало того, досвід людей які постраждали показує: якщо ви хоча б один раз "засвітили" свою адресу чи телефонний номер, вас не залишать в спокої ще протягом декількох місяців – нав’язливі пропозиції купити й ще будуть надходити майже не щоденно. Отже, бережіть свої нерви, гроші та час – не купуйте кота в мішку. Все вище зазначене відноситься не тільки до телевізійних магазинів, але й до інших способів продажу, коли ім’я продавця і його адреса зостаються таємницею для покупця.
Детальніше http://www.yakist.com/?act=comnews&id=14
До цієї новини немає коментарів