Сьогоднішні "мерські покращення" та "безмежна вдячність" ужгородців!

Ужгород.net звертає увагу місцевих чиновників, що водії та пішоходи потерпають від польових доріг Ужгорода; на те, що в місті вже роками ніхто не викорінює стихійну торгівлю, а діряві дахи багатоповерхівок доводять ужгородців до розпачу, як мешканці обласного центру долають шлях додому у непроглядній пітьмі та й ще з-поміж відкритих каналізаційних люків.

 

[b]Водії та пішоходи потерпають від польових доріг Ужгорода![/b]
"Косметичний" ремонт вуличних доріг – став традиційною технологією неякісного тимчасового покриття дорожнього полотна в Ужгороді. Хоча, вже не вперше така практика показує, що через місяць-два такий "економний" ремонт стає взагалі непридатним. Місцеві водії обурені, адже через жахливий стан дорожнього покриття часто стаються поламки авто, за дорогий ремонт яких доводиться їм самим розраховуватися.
Ще у вересні в Ужгороді шляховики зняли верхній шар асфальту, а в грудні нашвидкуруч ями залатали. Спочатку вдарили морози, потім пішло потепління з дощами, і як результат - тепер дороги стали майже польовими. А що вже казати за ділянки для пішоходів. Вірніше, про їх відсутність!
Нині погані дороги також несуть загрозу життю та здоров’ю пересічних мешканців обласного центру, які останні два-три роки хоч-не-хоч стали заручниками від неспроможності місцевої влади чесно виконувати свої обов’язки. Адже щоразу працівники ДАЇ фіксують, що через великі ями в Ужгороді дедалі частішають ДТП. Бо водії не знають, де на них чатує небезпечна "ямкова" пастка, яку вмить потрібно об’їхати і не "поцілуватися" з іншою автівкою.
Ужгород.net спробував донести місцевим чиновникам, в якому жалюгідному та жахливому стані знаходяться ужгородські дороги для автомобілістів та пішоходів, у фоторепортажі.
[foto]2014/01/26/q1.jpg[/foto]
[foto]2014/01/26/q9.jpg[/foto]

[b]В Ужгороді вже роками ніхто не викорінює стихійну торгівлю[/b]
Для жителів Ужгорода "наземний" спосіб продажу харчових продуктів вже роками не змінюється. У більшості через те, що на ринках не вистачає місця для торгівлі, або ж у не у кожного продавця є дозвіл на неї. Тому такі "нелегали" гарненько вишиковуються на місцевих вулицях при дорогах, або ж в інших людних місцях, і за кілька годин легко "позбуваються" свого товару.
Звичайно ж, ці люди (більшість літнього віку) в такий спосіб заробляють собі копійчину на життя. Але виникає питання, чи безпечно та чи варто купувати такі продукти на вулицях в умовах повної антисанітарії? Адже, окрім загазованого повітря від автівок, на ринках частенько бігають бродячі тварини, які вовтузяться біля продавців зі смачненьким. Крім того, купа несанкціонованого сміття завжди знайдеться поряд від тих же "нелегальних" продавців, що аж ніяк не додає продуктам харчування гарантії від знезараження різними бактеріями…
До речі, в Ужгороді таких стихійних ринків безліч, і всім вони відомі (ринок "Білочка", "Новий район", "Зелений ринок", "П’яний базар", ринок на Краснодонців тощо). Тут, прямісінько на тротуарах люди торгують, як молочною продукцією, так і овочами, фруктами.
Але все залежить від покупців - одні надають перевагу різним видам торгівлі у супермаркеті, інші - домашній продукції з села, яку купують у таких тротуарних "точках", яких в місті незліченна кількість. Ціна на продукцію у цих двох випадках різниться на кілька гривень, але все ж таки, якість харчів у супермаркетах перевірена та сертифікована, що не скажеш на вуличних торгових "точках".
[foto]2014/01/26/IMG_5850.jpg[/foto]
[foto]2014/01/26/ss.jpg[/foto]

[b]Дірявий дах п’ятиповерхівки довів ужгородців до розпачу![/b]
Сьогодні в Ужгороді важко знайти людей, яких влаштовує стан під’їзду, в якому вони мешкають. Особливо це стосується будинків, які збудовані 30-40 років тому. Хоча більшість мешканців справно сплачує гроші за ремонт та прибирання ЖЕКами їх будинків. До Ужгород.net звернулися ужгородці, які проживають по вулиці Закарпатській у 45-му п’ятиповерховому будинку. Вони – у розпачі, через дірявий дах та щоденні зимові дощі мешканці потерпають від залиття свого під’їзду водою.
Люди вже два роки не можуть достукатися ані до керівництва ЖЕКу №1, який зобов’язаний обслуговувати цю п’ятиповерхівку, ані до керівництва мерії. Вони просто стомилися писати скарги, результат незмінний – примітивні відписки. У ЖЕКу розводять руками, кажуть на 2014 рік не передбачено кошти на ремонт цього житлового будинку. Хоча торік обіцяли, що в наступному році обов’язково "зарезервують" необхідну суму для ремонту покрівлі. Зверталися і до заступника Ужгородського міськвиконкому Юрія Белякова. Той обіцяв посприяти в ремонті, але, як-то кажуть, віз досі там…
Можливо, вже назріла перевірка відповідних органів щодо якості роботи ужгородських ЖЕКів та організацій, які обслуговують житловий фонд міста? А також бажано перевірити, як у міській раді Ужгорода аналізують скарги ужгородців, яких не влаштовує стан будинків, дахів та прибудинкових територій. Та, які вжиті заходи щодо покращення житлових умов?
На фотосвітлинах досить яскраво видно, який жахливий стан під’їзду!
[foto]2014/01/26/IMG_5798.jpg[/foto]
[foto]2014/01/26/IMG_5803.jpg[/foto]

[b]Ужгородці долають шлях додому у непроглядній пітьмі[/b]
Як тільки на місто лягають зимові сутінки, шлях додому після роботи часто доводиться долати в непроглядній пітьмі ужгородських вулиць. Ось тоді починаєш поважати вуличний ліхтар, як самий неоціненний винахід у цивілізованому середовищі. Замислюєшся, це ж скільки синців довелося набити нашим предкам, перш ніж з’явилися перші вуличні ліхтарі?
Побувавши в європейських містах вечірньої пори, звертаєш одразу увагу на їх чудові ліхтарики, які на відміну від наших, добре освітлюють вулиці для пішоходів та водіїв, а також двори, автостоянки, будинки та інші об’єкти. Там, з настанням темряви, як за помахом чарівної палички, включається вуличне "ліхтарне освітлення", і місто перетворюється у феєричну казку. Керується воно автоматично – спецприладами, або ж працівниками диспетчерських пунктів, які суворо стежать за часом їх включення і виключення.
В Ужгороді, таке враження, що на більшості вулицях "чарівник" давно вмер, або зник у невідомому напрямку на невизначений час. А якщо і є освітлення, то ті, хто мають стежити за його включенням та виключенням, - не відрізняють день від ночі. До прикладу, на годиннику 12-й час сонячного дня, а на вулиці Ерделі нікому відключити "диспетчерський автопілот". Така ж сама ситуація на транспортному мосту через річку Уж у напрямку готелю "Ужгород". Але, коли настають сутінки, Ужгород освітлює нескінченний наплив автівок. А після 21-ої години – місто затягує "чорна діра"…
До речі, європейські світильники надійно захищені від зовнішнього впливу та різних несприятливих факторів. Якісна міцність зовнішніх ліхтарів захищає їх від сильного вітру, пилу, дощу, граду і перепадів температури. Що вже казати за удосконалену конструкцію вуличних світильників, яких побачив кореспондент Ужгород.net у Чехії, Німеччині та Польщі! Ці - служать людям довгі-довгі роки...
Ось так наочно пересвідчуєшся, що в європейських містах вуличне освітлення дійсно забезпечує автомобілістам безпеку на дорозі, а подорожніх - позбавить страху забитися на шляху. Чого не скажеш про наші аж занадто "рівні" дороги з відкритими люками та непередбачуваними ямами! Аза двори багатоповерхівок, в яких взагалі відсутнє освітлення навіть біля під’їздів мешканців Ужгорода, годі вже казати!
Якщо ж і запалюються електричні світильники, то на нічних ужгородських вулицях, набережних, дворах освітлення так добряче замасковане шаром бруду на ліхтарях, що створює одну незручність та дискомфорт, як для перехожих, так і автомобілістів.
[foto]2014/01/26/uzh2.jpg[/foto]
[foto]2014/01/26/uzh3.jpg[/foto]

[b]У дворах ужгородських вулиць комунальники "залатали" чорне провалля колесом[/b]
Зникнення каналізаційних люків вже давно є однією з болючих проблем обласного центру Закарпаття - Ужгорода. Після "мисливців за металобрухтом", які викрадають кришки люків, залишаються провали, які становлять небезпеку для пішоходів та автомобілістів. Нерідкі випадки, коли саме відсутність кришки ставали причиною нещасного випадку, а то й трагедії…
Так, минулорічний випадок, що стався у Львові з дворічним Дмитриком, який упав у зяючий отвір каналізаційного люка й загинув, дуже збурив громадськість.
Кореспондент Ужгород.net на собі переконався, як до снаги комунальникам побороти це зло, зафіксувавши одну з сотень ужгородських злощасних каналізаційних ям - в дворі п’ятиповерхових будинків по вулицях 8-го Березня та Грушевського.
Як розповіли мешканці 23-го будинку, працівники ЖЕКу № 5 на совість "постаралися" перед новорічними святами - на проїжджій частині замість каналізаційного люка поставили колесо, аби не зяяло чорне провалля, наражаючи на небезпеку як водіїв, так і для пішоходів, особливо дітей. Надто увечері та вночі. А тут проживає чимала кількість - понад 250 людей.
Тож поки комунальникам надійде сигнал "зверху" закрити каналізайне провалля кришкою, водії та пішоходи ризикують повернутися додому скаліченими або навіть не повернутися ніколи…
[foto]2014/01/26/IMG_5595.jpg[/foto]
[foto]2014/01/26/IMG_5600.jpg[/foto]

[b]Рясний снігопад в Ужгороді не зміг "викликати" снігоочисну техніку[/b]
Сьогодні в Ужгород нарешті прийшла справжня зима. Але разом з пухнастим білим снігом, вона ускладнила водіям та пішоходам безпечно рухатися вуличними дорогами. Попри те, що снігопад розпочався ще вночі, снігоочисної техніки на дорогах обласного центру взагалі немає. А така погода, обіцяють синоптики, протримається всю ніч і весь наступний день.
Хоча, перші снігові опади спричинили справжній транспортний колапс у місті, однак ужгородці поки не квапляться озброюватися девізом "пішки – швидше". Чемно чекають, що комунальні служби таки візьмуться снігоприбиральною технікою посипати та очищати шляхи.
У неділю Ужгород продовжує потерпати від нечищених доріг на більшості вулицях. Куди поділася очисна техніка? Чи її здали в оренду, чи кудись продали, чи списали бензин? Що трапилося? Чому Ужгород і досі завалений снігом? Коли міська влада, врешті-решт візьме на себе відповідальність за "суттєве покращення" життя ужгородцям?!
[foto]2014/01/26/5964.jpg[/foto]
[foto]2014/01/26/5971.jpg[/foto]

[a href="http://uzhgorod.net.ua"]uzhgorod.net.ua[/a]

 

26 січня 2014р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів