Коли в Ужгороді комунальний колапс стане примарою, а не реальністю?

Мешканцям Ужгорода майже щодня доводиться стикатися з комунальним свавіллям. Не всі ж багатоповерхові будівлі є сучасними, як сьогоднішні новобудови, які красуються своїм дизайнерським зовнішнім виглядом в деяких районах міста. У більшості будівель у нашому місті - старих, як от "хрущовки" забудовані у 80-х роках минулого століття.

 

Всі вони потребують не просто косметичного, а капремонту. Якщо колись комунальні служби і проводили косметичні ремонти так років 15-20 тому, то зараз значно зросла кількість облуплених будинків та під’їздів. Їх стан не те що поганий, а дійшов вже критичного вигляду. Кореспондент Ужгород.net задля переконання зробив кілька фото світлин таких будинків на вулицях Белінського, Заньковецької, Одеської та проспекту Свободи. У деяких прохідних під’їздах по вулиці Академіка Корольова відсутні двері. Також в старіших будинках є тріщини (явно не нові), які важко не помітити, обсипаються стіни, дах під’їздів прогниває і вся накопичена дощова вода, або тала від снігу стікається перед будинком, утворюючи не одну велику калюжу. На одній із вулиць у трьох багатоповерхівках (малосімейках) у під’їздах освітлення взагалі відсутнє.
Також однією з вічних проблем є погані дороги. Якщо де-не-де в Ужгороді й роблять "косметичний" ремонт автодоріг, то дороги для пішоходів та у дворах між будинками вже десятиліттями взагалі не ремонтують. Відтак, ні автівці нормально заїхати у двір не можна, ні пішоходу пройти додому, бо під ногами зруйнована роками дорога з ямами.
Ще однією проблемою в місті - це не закриті каналізаційні люки. Металеві покришики зникають за невідомих обставин, але чому повинні страждати люди? Безліч відкритих отворів знаходяться у дворах будинків поблизу дитячих майданчиків, дошкільних закладів, біля шкіл та просто на проїжджій частині дороги. Комунальники прикривають їх або автошинами, або гілляками з дерев.
І головне – ніхто з комунальників і не береться виправляти ситуацію з накопичених проблем життєдіяльності міста! А що вже говорити про покращення умов життя мешканцям Ужгорода!
Пропонуємо переглянути підбірку фотографій, на яких у всій "красі" щоденні проблеми нашого Ужгорода.
[foto]2014/02/01/prsv...jpg[/foto]
[foto]2014/02/01/prsvv.jpg[/foto]
[foto]2014/02/01/qwe1.jpg[/foto]

[b]Ужгородців навіть взимку позбавляють кисню[/b]
За останні два місяці мешканці Ужгорода з гіркотою спостерігають, як триває так звана зачистка вулиць від нібито аварійних дерев. Відтак, місто позбавилося щонайменше тисячі здорових дерев та екологічно-чистого повітря.
Ужгородці стурбовані, бо навіть взимку у місті продовжують вирубувати дерева, які не є трухлявими і старими. А особливо, не цікавлячись думки мешканців багатоповерхівок, де невеликі двори і кожне росле дерево, як на вагу золота. Найбільш обурило мешканців Ужгорода вирізання здорових дерев під пеньки на вулиці Капушанській. Тут досить активний автомобільний рух, і люди не хочуть дихати пилом та вихлопними газами автомобілів.
Адже за останні 5 років в Ужгороді спостерігається суттєве збільшення кількості автотранспорту. Тому вирубка дерев призводить до погіршення стану здоров’я міських жителів. Чим більше дерев гине від вирубки та обрізання крон без консультацій з науковцями, тим гіршими стають умови для зростання нових дерев у місті. У таких умовах ще більше дерев гине від хвороб і шкідників, погано приживаються молоді саджанці, виходить замкнуте коло. Тому комунальні служби, які здійснюють догляд за деревами, повинні мати у своєму штаті спеціаліста-дендролога, або принаймні звертатись за консультацією до наукових установ, де є відповідні фахівці.
Проте закарпатські екологи чомусь мовчать і не проти такої вирубки дерев. Кореспондент Ужгород.net сфотографував так звані "аварійно-небезпечні" дерева, де візуально видно, що крони не сухі і не трухляві. Тож, поки ужгородці потерпають через чиновницьке свавілля, працівники служби з благоустрою потихеньку ріжуть великі здорові дерева, які потім мають плачевний вигляд, а головне – позбавляють людей кисню.
[foto]2014/02/02/IMG_5844.jpg[/foto]
[foto]2014/02/02/IMG_5845.jpg[/foto]
[foto]2014/02/02/IMG_5846.jpg[/foto]

[b]Ужгородці, дізнайтеся, як борються в інших містах з вуличними "шедеврами"[/b]
Жахливий стан ужгородських доріг змусив Ужгород.net звернутись за досвідом в інші регіони, як там борються із таким ганебним явищем, як розбиті дороги та відкриті каналізаційні люки? Черкаси. Влада міста закликала громадян надсилати фотографії ям на дорогах на електронну адресу заступника мера. Заступник мера сам наголосив журналістам, що кожен мешканець Черкас може долучитися до вирішення цієї проблеми і прискорити процес її вирішення. Для цього потрібно сфотографувати вибоїни і надіслати фото на адресу, зазначену в Інтернет-щоденнику заступника міського голови. Після цього уся інформація, що надходить, передається комунальним службам, які оперативно виконують ремонтні роботи за допомогою нової спеціальної машини рециклера. Варто зазначити, що у мерії вже працює оперативна група, яка відстежує появу таких ям, і коли назбирується інформація про десяток таких пошкоджень дорожнього полотна, на місце виїжджає машина і оперативно проводить ремонт. Дніпропетровськ. Незвичний спосіб боротьби з поганими автошляхами вигадав мешканець Дніпропетровська. Втративши надію на комунальників, чоловік почав розмальовувати великі ями білою фарбою. Він переконаний, що попередив не один десяток аварій та заощадив автовласникам десятки тисяч гривень. За цей час пан Ігор окреслив понад шістдесят ковдобин у різних куточках Дніпропетровська, витративши зо два десятка балончиків білої фарби. Автолюбителям такий дорожній живопис до вподоби. Адже в сутінках тільки завдяки фарбі яму й видно. А от комунальники романтикою не пройнялися. Все одно, кажуть у місцевому РЕУ - залатати всі дірки на дорогах нереально. Перевиховувати комунальників Ігор збирається й надалі. Незабаром розпочне підрізати дерева, що заважають дорожньому руху. У Дніпропетровську на боротьбу з розбитими дорогами вийшли і… велосипедисти. Вони підрахували, що в місті - більше тисячі вулиць, пересуватись якими на двох колесах - вкрай небезпечно. Щоб попередити дорожні аварії – волонтери розфарбовують вибoїни та ями зливної каналізації. Так, "яскраву ініціативу" вже оцінили і даішники, і автомобілісти. Відтак, розмальовані аварійні ділянки з’явились у різних кінцях міста. Їх ефективність одразу оцінили водії. У ДАІ з ініціативи велосипедистів теж раді. З ними навіть почали співпрацювати. Адреси розфарбованих дорожніх недоліків, стали фіксувати - тепер ці ділянки в черзі на ремонт. Як бачимо, у деяких обласних центрах рух вже розпочався. Треба допомогти і нашому місту, нашим дорожникам і владі знайти ті дірки, хоча б найбільші, які вкрай потребують якісного ремонту. Не будьмо байдужими! Ось чергова порція вуличних "шедеврів" на ужгородських вулицях: Годинки, Капушанської, Легоцького, Олеської, Академіка Корольова, 8-го Березня та проспекту Свободи від Ужгород.net…
[foto]2014/02/02/qqq16.jpg[/foto]
[foto]2014/02/02/qqq17.jpg[/foto]
[foto]2014/02/02/qqq18.jpg[/foto]

[b]Студентська набережна в Ужгороді вражає "випотрошеними" освітлювальними стовпами[/b]
Вуличні ліхтарі-привиди сьогодні можна зустріти у Закарпатській столиці - в місті Ужгород, вздовж Студентської набережної (відстанню близько 700 метрів). Тут кожен (!) освітлювальний стовп має жахливий вигляд - занедбаний, "випотрошений" проводами та покритий ржавчиною…Колись ці вуличні ліхтарі, які складаються з опори зовнішнього освітлення, кронштейна і світильника, гарно виконували своє основне призначення - яскраво освітлювали набережні Ужгорода. Чомусь 10 років тому суспільство розуміло, що зовнішнє освітлення є необхідною умовою життєдіяльності будь-яких населених пунктів, а особливо, великих міст. На Студентській набережній розташовано кілька гуртожитків, в яких проживає понад дві тисячі студентів. Тому вечірнє освітлення тут вкрай потрібне для безпеки, а також для хорошої видимості в темний час доби. Тим паче, що поряд не лише гуртожитки, а й житлові будинки, а також парки і сквери. Сьогодні безпечно прогулюватися цією набережною можна лише у світловий період дня. Бо ввечері – тут темно, страшно і небезпечно! Ужгород.net спробував донести до міських чиновників, що вуличне освітлення формує не лише естетичний вигляд населеного пункту, а й забезпечує належний рівень безпеки на вулицях і набережних для мешканців нашого міста.
[foto]2014/02/02/IMG_6242.jpg[/foto]
[foto]2014/02/02/IMG_6223.jpg[/foto]
[foto]2014/02/02/IMG_6240.jpg[/foto]

[a href="http://uzhgorod.net.ua"]uzhgorod.net.ua[/a]

 

02 лютого 2014р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів