Як ідуть справи на підземному будівництві в Карпатах? (відео)

Нагадаємо: у наземну інфраструктуру об’єкту, що зводиться у горах і який має стратегічне значення, Львівська залізниця вкладає 500 мільйонів гривень.

 

Будівельники пройшли понад півтисячі метрів. Завершити об’єкт, який називають шляхом у Європу, обіцяють на початку 2017-го року. Директор “Львівської залізниці” Богдан Піх каже, що роботи йдуть згідно із графіком.

“Об’єкт дуже масштабний: майже два кілометри двоколійного тунелю в горах. Для будівництва використовують сучасні технології. Інфраструктуру довкола тунелю, а це під’їзні дороги, підпірні стінки, “Львівська залізниця” будує за свої кошти, а тунель — за кредитні гроші ЄБРР. Лише прохідна частина тунелю коштує приблизно 102 мільйони євро”, – розповів Богдан Піх.

В інфраструктуру поблизу тунелю “Львівська залізниця” вкладає 500 мільйонів гривень. Для України Бескидський тунель, який з’єднує Львівщину та Закарпаття, має стратегічне значення. Цим маршрутом перевозять понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи.

Загальна довжина нового тунелю становитиме 1 764 метри. Роботи із будівництва нового Бескидського тунелю, що розпочалися 29 жовтня 2013 року, заплановано завершити у І кварталі 2017 року.

Довідка

Діючий одноколійний тунель збудовано за часів Австро-Угорської імперії у 1886 році. На сьогодні він є бар'єрним місцем V Критського міжнародного транспортного коридору, що проходить по території Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини та України (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів). Через деформацію обробки, руйнування дренажної системи та невідповідність габариту діючим нормативним вимогам, тунель вичерпав свій експлуатаційний ресурс.

Новий тунель будують на відстані 30 метрів від теперішнього. Довжина старого тунелю становить 1 750 метрів. Проект передбачає будівництво нових під'їзних шляхів і створення нового двоколійного залізничного тунелю поряд із діючим. Загальна площа поперечного перетину становитиме 115 метрів квадратних. 

джерело

 

20 жовтня 2014р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів