Ужгород «без» вантажівок: фура дура - куди хочу, туди і кочу!
Погані дороги в Ужгороді, ями неочікуваних розмірів - болюча проблема, як для містян, так і для кожного водія та гостя обласного центру Закарпаття.
Не секрет, що серед причин пошкодження асфальтного покриття – є не лише погана їх якість, а й невпинний рух вулицями нашого міста великогабаритних фур.
Однак, інспектори ДАІ не дуже спішать «боротися» з цим ганебним явищем та штрафувати далекобійників, які нахабно їздять з вантажем через усе місто, особливо вдень.
Так, наш кореспондент зафіксував на днях, як після обіду по проспекту Свободи спокійнісенько проїжджали вантажівки, як великих так і середніх габаритів. Таких багатотонників, які безкарно їздять дорогами наших вулиць і псують їх поверхню, на день можна зустріти з півсотні.
Чи не настав час Ужгородській мерії прийняти рішення про заборону їздити водіям вантажівок вулицями обласного центру в денний час доби? Зокрема, обмежити в'їзд вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою понад 4,5 тонн у період часу з 07:00 до 20:00, як це зробили вже багато українських міст.
А під час дії таких обмежень, працівникам ДАІ доречно б було чітко контролювати далекобійників, які свідомо порушують ці правила, та інформувати їх, аби завчасно зупинялися на автостоянках або спеціальних майданчиках на під'їздах до міста.
Аби з’ясувати, чи має право подібний транспорт рухатися містом в денний період, ми звернулися до ДАІ та місцевої влади.
Як пояснив секретар міської ради Богдан Андріїв, на такі перевезення береться одноразовий дозвіл для здійснення якихось перевезень, наприклад вантажу великогабаритного або спеціального, які не можна перевести меншим транспортом.
За словами начальника відділу ДАІ Ужгородського МВ УМВС України в Закарпатській області Олексія Співака, на сьогоднішній день згідно з існуючих знаків дорожнього руху забороняється в’їзд великого транспорту, але є певні умови за якими рух все ж дозволяється.
«По місту є декілька дорожніх знаків, за якими забороняється їздити великогабаритним машинам. Зокрема, вони встановлені на вулицях Гагаріна та Минайській. Це питання комплексне і потрібно бажання місцевої влади. Ми вносили до них пропозицію, аби обмежити в’їзд такого транспорту, як в минулому році, так і в теперішньому», – зазначив головний «даішник» Ужгорода Олексій Співак.
Залишається сподіватися, що міська влада Ужгорода спільно з ДАІ не баритимуться, а таки врегулюють в'їзди/виїзди та обмежать рух вантажних автомобілів, враховуючи ненайкращий стан дорожнього покриття в обласному центрі. Тим паче, не потребує якихось «надзусиль» чи розумового інтелекту чиновників, склавши перелік вулиць Ужгорода, якими зможуть користуватися фури для транзитного руху в денний час, не створюючи незручностей для водіїв легкових автомобілів та не псувати «крихке» асфальтне покриття на багатьох дорогах, яке потім нікому і нізащо латати.
Валерія Громицька для Uzhgorod.net.ua
До цієї новини немає коментарів