Нові зарплати для закарпатців: крок вперед - танці назад

Нові зарплати для закарпатців: крок вперед - танці назад
Підприємцям дозволять не платити зарплатню в 3200 гривень

 

Міністерство фінансів України планує зберегти для платників єдиного податку першої групи рівень мінімальної зарплатні у 1600 гривень. Таким чином, цієї категорії підвищення "мінімалки" до 3200 гривень не торкнеться.

Про це повідомляє UBR.ua.

"Щоб пом'якшити удар для найменшого бізнесу, було прийнято рішення не підвищувати "мінімалку" для першої групи платників єдиного податку. Для них виплати залишаться на чинному рівні", - розповів заступник міністра фінансів України Євген Капінус.

Зокрема, нова версія законопроекту №5132 (від 3 листопада 2016 року) прописує, що стягувати єдиний податок з платників першої групи будуть в прив'язці не до мінімальної зарплатні, а до прожиткового мінімуму для працездатних осіб (1600 гривень).

До першої групи належать фізособи-підприємці без найманих працівників з оборотом до 300 тис. грн на рік. Платники другої групи (до 10 найманих працівників з обігом в 1,5 млн грн) будуть платити єдиний податок, розрахований вже виходячи з мінімальної зарплатні в 3200 гривень.

 

18 листопада 2016р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*