Закарпатці звертаються до "Закарпатгазу" по 30 разів у день

Найчастіше звернення були пов’язані з проблемами, які виникали через самовільне встановлення чи заміну газового обладнання, недотриманням вимог безпеки при користуванні газовими приладами, а також через несправні димові та вентиляційні канали. Традиційно кількість таких викликів зростає з настанням холодів. Так, з початку опалювального сезону кількість виїздів бригад аварійної служби зросла майже на чверть.
«Аналіз викликів підтвердив: найчастіше звернення на екстрений номер «104» надходять через порушення елементарних правил безпеки при використанні газових приладів. Тому просимо споживачів уважно ставитися до роботи обладнання, особливо у передсвятковий та святковий періоди, перевіряти наявність тяги, не залишати без нагляду ввімкнені газові прилади та в жодному випадку самовільно не втручатися в роботу газорозподільної системи», - зазначив директор технічний ПАТ «Закарпатгаз» Андрій Горват.
Аварійна служба реагує на виклики споживачів впродовж усієї доби та навіть у святкові дні. Кожен телефонний дзвінок, який надходить на короткий номер «104», записується на електронні носії та ретельно опрацьовується диспетчером. Під час прийому заявки він аналізує ситуацію та ступінь її загрози. Споживача інструктують, як діяти в тому чи іншому випадку. Це дозволяє запобігти виникненню загрозливої ситуації ще до того, як аварійна служба приїде на місце виклику.
Автопарк служби «104» оснащений сучасними атомобілями марки Volkswagen Transporter. Машини укомплектовані радіозв’язком, інструментами та іншими сучасними технічними засобами. У кожній машині також встановлено систему GPS-навігації, яка дозволяє диспетчеру відслідковувати місце перебування автомобіля та визначати найближчу до аварійної ситуації бригаду, яка зможе прибути якнайшвидше.
Для підтримки високого рівня кваліфікації працівників служби «104» підприємство щороку проводить тренування бригад. Зокрема, відпрацьовуються дії диспетчера, оперативність доїзду до місця виклику, швидкість ліквідації аварії та вміння надавати невідкладну допомогу. Окрім того, завдяки постійній та комплексній роботі усіх служб ПАТ «Закарпатгаз» щодо інформування споживачів про безпеку споживання природного газу, кількість аварійних ситуацій та пов’язаних з ними викликів аварійної служби відчутно зменшилася. Якщо у 2015 році на екстрений номер «104» звернулося понад 11 тисяч споживачів, то в минулому році аварійна служба отримала на 800 заявок менше.
Прес-служба ПАТ «Закарпатгаз»
До теми
- В Ужгороді запрошують на екскурсію «9 скарбів спадщини: ремесла та промисли Закарпаття»
- За минулий тиждень на Закарпатті притягнули до відповідальності за нетверезе керування 15 водіїв
- Під прикриттям гравійного бізнесу переправляли чоловіків через кордон: поліція Закарпаття викрила злочинне угруповання
- Закарпатського Героя – прикордонника посмертно відзначили державною нагородою
- Прозорро. Продажі – митні аукціони від Закарпатської митниці
- Військовослужбовці Чопського загону затримали поблизу кордону зі Словаччиною трьох жителів Дніпропетровщини
- В УжНУ триває проєкт з науковими установами Вишеградської четвірки для посилення співпраці прикордонних регіонів
- На Закарпатті правоохоронці блокували схему незаконного переоформлення авто через реєстр МВС
- СБУ та Нацполіція заблокували нову «ухилянтську схему» на Закарпатті
- Ужгород у скорботі – сьогодні поховали ще одного Героя – 25-річного Михайла Гончарука
- В Ужгороді відбудеться «Вечір без цензури»
- Прокуратура скерувала до суду обвинувальний акт стосовно закарпатця, який воює на боці окупантів
- На Закарпатті відновили міст через гірську річку
- За минулий тиждень поліцейські Закарпаття розшукали 9 водіїв, які залишили місце ДТП
- Подвійне вбивство пенсіонерів на Берегівщині - за доводами прокурора підозрюваний надалі залишатиметься під вартою
- Закарпатський обласний центр підготовки населення до нацспротиву відкриває 10-й набір на навчальний курс
- На Закарпатті СБУ та Нацполіція ліквідували черговий «трансфер» ухилянтів до ЄС
- В Ужгороді протягом двох тижнів можна переглянути виставку дитячих робіт «Листівка миру»
- Завищені премії та «загублені» приміщення – порушення на понад 5 мільйонів гривень виявили закарпатські аудитори під час ревізії «швидкої»
- Закарпаття представило досвід підтримки ветеранів на Всеукраїнському форумі в Києві

До цієї новини немає коментарів