Закарпатська ДФС: як оскаржити рішення про відмову у реєстрації податкової накладної
- скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН подається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику;
- скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН розглядається в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, за участі уповноваженої особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;
- скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Термін розгляду скарги не може бути продовженим;
- якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН не надсилається платнику податків протягом 10-денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку.
Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2017 року № 485 (далі – Постанова № 485). Згідно з п. 5 Постанови № 485 скарги подаються платником податку на додану вартість (далі – платник податку) до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – рішення комісії ДФС). У разі коли останній день строку, зазначеного у п. 5 Постанови № 485, припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. Строк подання скарги може бути продовженим за правилами і на підставах, визначених п. 102.6 ст. 102 ПКУ. Не підлягають адміністративному оскарженню рішення комісії ДФС, які оскаржені платником податку в судовому порядку (п. 6 Постанови № 485). Скарга складається виключно у письмовій формі та подається платником податку особисто або через свого уповноваженого представника безпосередньо до ДФС або надсилається поштовим відправленням (п. 7 Постанови № 485).
Відповідно до п.9 Постанови № 485 скарга повинна містити:
- найменування або прізвище, ім’я, по батькові платника податку, який подає скаргу, його податкову адресу;
- податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб – підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта); - - реквізити оскаржуваного рішення комісії ДФС;
- інформацію про причини незгоди платника податку з рішенням комісії ДФС;
- відомості про оскарження рішення комісії ДФС до суду;
- вимоги платника податку, який подає скаргу;
- адресу, на яку необхідно надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги.
При цьому платник податку може додавати до скарги пояснення та копії документів, завірені у встановленому порядку, які підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації (п. 10 Постанови № 485).
Скарга підписується особисто платником податку, який її подає, або його уповноваженим представником. Якщо скарга підписується уповноваженим представником платника податку, до неї додаються оригінал або належним чином завірена копія документа, який засвідчує повноваження такого представника відповідно до законодавства (п. 11 Постанови № 485).
За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає рішення щодо скарги, яке реєструється службою діловодства ДФС та надсилається платнику податку з урахуванням вимог, визначених п. 56.23 ст. 56 ПКУ (п. 12 Постанови № 485). Згідно з п. 13 Постанови № 485 за результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:
- задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;
- залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.
Скарга залишається без розгляду у разі, коли до прийняття рішення комісії з питань розгляду скарг від платника податку, який її подав, до комісії з питань розгляду скарг надійшла заява про відмову від скарги.
Про залишення скарги без розгляду комісія з питань розгляду скарг повідомляє платнику податків у письмовій формі із зазначенням причин у строк, визначений п. 56.23 ст. 56 ПКУ (п. 14 Постанови № 485).
Відповідно до п. 15 Постанови № 485 рішення комісії з питань розгляду скарг надсилається на адресу, зазначену платником податку у скарзі, а у разі її відсутності – на податкову адресу платника податку у строк, визначений п. 56.23 ст. 56 ПКУ. Якщо вмотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного п. 56.23 ст. 56 ПКУ, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку (п. 15 Постанови № 485).
Рішення комісії з питань розгляду скарг не підлягає подальшому адміністративному оскарженню та може бути оскаржене в судовому порядку (п. 17 Постанови № 485). Згідно з п. 18 Постанови № 485 задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог п. 200 прим. 1.3 ст. 200 прим. 1 ПКУ.
ДФС у Закарпатській області
До теми
- Закарпатці задекларували понад чверть мільярда гривень доходів
- Закарпаття: платники спрямували на соціальні виплати майже 3 млрд грн ЄСВ
- Актуальна інформація щодо заповнення звіту з єдиного внеску
- Закарпатські митники зафіксували порушень митних правил на 122,8 млн гривень
- Закарпатська митниця забезпечила надходження до бюджету 6,2 млрд гривень
- Чи дійде "диджиталізація" до кордонів в Закарпатті? Як митники працюють над електронною чергою
- За що штраф, а за що ні: актуальна інформація для власників «євроблях» від Закарпатської митниці ДФС
- Закарпатська митниця ДФС спрямувала до бюджету майже 5,4 млрд гривень
- Закарпатські податківці нагадують про можливість отримання податкової знижки – залишилося чотири місяці
- У справі про ухилення від сплати митних платежів на Закарпатті вилучено товарів на 1,2 млн гривень
- Закарпатська ДФС: до яких доходів податкова соціальна пільга не застосовується
- На Закарпатті 71 мільйонер, а бюджет уже отримав 17,8 млн грн податків і зборів
- Закарпатська ДФС інформує про новації в сервісі "Електронний кабінет"
- Закарпатська ДФС: ФОПи-єдинники, які здійснюють продаж лікарських засобів, зобов’язані застосовувати РРО
- За сім місяців 2019-го скарбниця Закарпаття збагатилася на понад 2,6 млрд гривень
- Закарпатська митниця спрямувала до бюджету 4,1 млрд гривень
- Закарпатська ДФС: Іноземні громадяни не мають права на пільги щодо сплати земельного податку
- Платники Закарпаття сплатили понад 160 млн грн на розвиток українського війська
- Закарпатцям про пропуск на митну територію України харчових продуктів для власного споживання та алкоголю
- Закарпатська митниця ДФС спрямувала до бюджету понад 3,3 млрд гривень
До цієї новини немає коментарів