У «Відродженні» закликали прем’єра звільнити керівника «Укрзалізниці»

Із такою вимогою під час засідання Погоджувальної ради керівників фракцій ВР виступив співголова депутатської групи «Партія «Відродження» Віктор Бондар.
Він наголосив, що через останні рішення керівництва «Укрзалізниці» ситуація у галузі тільки погіршується, штучно створюються додаткові проблеми для бізнесу.
«Сьогодні представники бізнесу змушені давати хабарі, аби отримати зерновози та напіввагони. «Укрзалізниця» за останній рік вивела з користування 11 тисяч вагонів. Для чого це зроблено? Щоб створити штучний дефіцит вагонів, штучну монополію. Правлінням «УЗ» вже вдруге за рік були підвищені тарифи на вантажні перевезення – в середньому на 55%. Скажіть мені, яка промисловість, який аграрний бізнес витримає таке шалене підняття тарифів? Загальна сума витрат бізнесу після чергового тарифного витка становитиме майже 15 млрд гривень. Це шалені кошти для української промисловості та українського аграрного бізнесу», – заявив співголова депутатської групи «Партія «Відродження».
Він додав, що серед інших рішень керівництва «Укрзалізниці», які шкодять усій галузі, – плани зі скорочення 60-ти залізничних станцій. Внаслідок чого роботу можуть втратити близько 100 тисяч співробітників «УЗ» по всій Україні. Водночас кількість управлінського персоналу на «Укрзалізниці» постійно зростає.
«За останній рік в «УЗ» сформували майже 50 департаментів і окремих управлінь. Такої кількості людей, які нині керують «Укрзалізницею», не було за всі останні роки. На початку 90-х структурою керувало 4-6 управлінь, і працювали там кілька сотень людей, а не 3-4 тисячі, як сьогодні. У 2017 році середня зарплата директора в «Укрзалізниці» становила 435 тис. гривень, у планах на 2018 рік – підняти зарплатню керівництву вже до 1,8 млн гривень у рік. А тим часом у пересічних працівників «УЗ» середня щомісячна заробітна плата становить 9,2 тис. гривень», – додав Віктор Бондар.
Політик заявив, що у зв’язку із наведеними фактами депутатська група «Партія «Відродження» вимагатиме від прем’єр-міністра звільнити в.о. керівника «УЗ». А також наполягатиме на розслідуванні останніх рішень правління державного монополіста, які стосуються тарифів на вантажні перевезення.
До теми
- Кращі спортсмени Ужгорода отримуватимуть у 2026 році щомісячні стипендії
 - В Україні скасували продовження терміну дії закордонних паспортів: що потрібно зробити громадянам
 - Військова ID-картка - в Україні впроваджують новий військово-обліковий документ
 - Ветерани можуть отримати компенсацію за оренду житла: як подати заявку
 - В Ужгороді обговорили нові вимоги до працевлаштування людей з інвалідністю, які діятимуть з 2026 року
 - До 1 млн грн на бізнес – уряд розширив грантову програму «Власна справа»
 - Інвестиційний потенціал міста Ужгород: можливості та бар'єри
 - На Закарпатті громади можуть впроваджувати послугу «Сімейна домівка» для дітей, що втратили батьківське піклування
 - У Закарпатському обласному кардіоцентрі встановлюють нове обладнання та модернізують інфраструктуру
 - Голова Закарпатської ОВА обговорив із Послом Румунії спільні проєкти розвитку Карпатського регіону
 - Голова ОВА Мирослав Білецький закликає закарпатців зважати на сигнали повітряної тривоги у найближчі дні
 - Міноборони запускає бета-тест нових відстрочок у Резерв+
 - Понад 30 мільйонів гривень із обласного бюджету спрямують на підтримку військових і на потреби ветеранів Закарпаття
 - Міський голова Богдан Андріїв зустрівся з Героєм України Владиславом Стоцьким
 - Сьогодні на Закарпатті відзначають 107-му річницю створення Чехословацької Республіки
 - Що робити, якщо Захисник зник безвісти за особливих обставин: покрокова інструкція для родин
 - Ужгород та Черкаси підписали Меморандум про співпрацю
 - Закарпатські експортери можуть скористатися державними програмами підтримки від Експортно-кредитного агентства
 - Реформа шкільного харчування, інклюзія та спорт: на Закарпатті визначили пріоритети освітньої сфери
 - 321 учасник бойових дій отримав послуги обласної служби зайнятості з початку року
 

До цієї новини немає коментарів