У «Відродженні» закликали прем’єра звільнити керівника «Укрзалізниці»

Із такою вимогою під час засідання Погоджувальної ради керівників фракцій ВР виступив співголова депутатської групи «Партія «Відродження» Віктор Бондар.
Він наголосив, що через останні рішення керівництва «Укрзалізниці» ситуація у галузі тільки погіршується, штучно створюються додаткові проблеми для бізнесу.
«Сьогодні представники бізнесу змушені давати хабарі, аби отримати зерновози та напіввагони. «Укрзалізниця» за останній рік вивела з користування 11 тисяч вагонів. Для чого це зроблено? Щоб створити штучний дефіцит вагонів, штучну монополію. Правлінням «УЗ» вже вдруге за рік були підвищені тарифи на вантажні перевезення – в середньому на 55%. Скажіть мені, яка промисловість, який аграрний бізнес витримає таке шалене підняття тарифів? Загальна сума витрат бізнесу після чергового тарифного витка становитиме майже 15 млрд гривень. Це шалені кошти для української промисловості та українського аграрного бізнесу», – заявив співголова депутатської групи «Партія «Відродження».
Він додав, що серед інших рішень керівництва «Укрзалізниці», які шкодять усій галузі, – плани зі скорочення 60-ти залізничних станцій. Внаслідок чого роботу можуть втратити близько 100 тисяч співробітників «УЗ» по всій Україні. Водночас кількість управлінського персоналу на «Укрзалізниці» постійно зростає.
«За останній рік в «УЗ» сформували майже 50 департаментів і окремих управлінь. Такої кількості людей, які нині керують «Укрзалізницею», не було за всі останні роки. На початку 90-х структурою керувало 4-6 управлінь, і працювали там кілька сотень людей, а не 3-4 тисячі, як сьогодні. У 2017 році середня зарплата директора в «Укрзалізниці» становила 435 тис. гривень, у планах на 2018 рік – підняти зарплатню керівництву вже до 1,8 млн гривень у рік. А тим часом у пересічних працівників «УЗ» середня щомісячна заробітна плата становить 9,2 тис. гривень», – додав Віктор Бондар.
Політик заявив, що у зв’язку із наведеними фактами депутатська група «Партія «Відродження» вимагатиме від прем’єр-міністра звільнити в.о. керівника «УЗ». А також наполягатиме на розслідуванні останніх рішень правління державного монополіста, які стосуються тарифів на вантажні перевезення.
До теми
- Від 2027 року для учнів четвертих класів ДПА у форматі ЗНО стане обов'язковою
- На Закарпатті на реалізацію проєкту «єРобота: Власна справа» спрямовано 118 млн грн
- Детально: як відбуватиметься прикордонний контроль на новому міжнародному потязі «Ужгород-Відень»
- Ще 13 закарпатських підприємців отримали гранти за програмою «Власна справа»
- Закарпаття — один з 10 демонстраційних регіонів, де стартувала реформа системи догляду дітей
- 12 мільярдів під контролем і майже 70 мільйонів втрат – закарпатські аудитори підсумували 8 місяців цього року
- Леся Карнаух: ДПС відкрила в регіонах 20 Офісів податкових консультантів для підтримки платників податків
- У Дії надходитимуть медичні сповіщення від лікаря
- Під час діалогу влади з бізнесом обговорять законопроєкт «Про ринок деревини»
- 1687 клієнтів звернулися за консультаціями до офісів "Зроблено в Україні" на Закарпатті з початку року
- Закарпаття та Житомирщина: обмін досвідом у соціальній сфері
- Ми будемо робити все, щоб допомогти підприємству швидко відновитися - Зеленський про зруйнований росіянами "Flex" у Мукачеві
- Зеленський та Фіцо провели переговори на Закарпатті
- Вакцинація, амбулаторне лікування та співпраця з громадами: що допомагає і що гальмує боротьбу з туберкульозом та ВІЛ на Закарпатті
- Компенсацію витрат за працевлаштування ВПО цьогоріч отримали вже 114 роботодавців області
- «Пакунок школяра» розширять: кошти можна буде витратити і на книги
- На Закарпаття релокують кілька навчальних закладів із Донеччини
- В Ужгороді стартував III Всеукраїнський форум міської мобільності – Uzhhorod Urban Mobility Forum 2025
- Уряд розширив можливості для надання статусу дитини, яка постраждала від війни
- 60 закладів освіти працюватимуть в Ужгороді у новому навчальному році
До цієї новини немає коментарів