Перспективи "євроблях". Чим новіший автомотлох - тим менша ставка?

У листопаді народні депутати розглянуть законопроект, який істотно спростить розмитнення в Україні. Ключові зміни стосуються зняття екологічного та вікового обмежень. Скільки ж буде коштувати розмитнення авто в такому випадку?
В разі прийняття законопроектів (№8487 і 8488) на українців чекають серйозні зміни. Так, зокрема, замість жорсткого обмеження, яке діє зараз (автомобіль, який імпортується, має відповідати "Євро-5 (6)" і бути випущеним не раніше 2010 року), будуть введені коригуючі коефіцієнти акцизу, прив'язані до віку машини. Чим новіше авто - тим менша ставка. Чим більший вік транспортного засобу - тим більше доведеться сплатити акцизу при розмитненні. Найголовніше, що зміниться, - це з'явиться можливість розмитнення автомобілів, які не відповідають екологічному стандарту" Євро-5 ". Тобто можна буде розмитнити автомобіль будь-якого віку. Ще один важливий момент - це істотна зміна ставок акцизу на ввезення автомобілів.
Нагадаємо, згідно з прийнятим в першому читанні законопроекту, замість існуючої шкали з діапазонами обсягів двигунів і віку легкових авто нардепи пропонують застосовувати єдину формулу і дві базові ставки (БС). Для бензинових авто базову ставку пропонується встановити на рівні € 50, для "дизелів" - € 75. Сама формула буде виглядати наступним чином: базова ставка, помножена на коефіцієнт об'єму двигуна і вік автомобіля. Наприклад, для п'ятирічного автомобіля з бензиновим двигуном об'ємом 2,4 л акциз становитиме € 600 (замість € 5,3 тис. Акцизного збору за звичайною ставкою, без урахування пільгового періоду розмитнення, який діє до кінця 2018 року), а для двухетнего " дизеля "об'ємом 1,6 л - € 240 (замість € 3 тис.). Іншими словами, тепер в Україні можна буде ввозити авто мало не 90-х років, проходити розмитнення і отримувати українські номери. Це, з одного боку, дозволить обзавестися іномаркою навіть тим, хто і не мріяв зібрати на неї, а з іншого - наповнить країну автомотлохом.
До теми
- Весна в Ужгороді змінює фарби — сакури вже відцвіли, але краса не зникає
- Батько написав про полеглого сина: В Ужгороді презентували унікальне видання – книгу «Доброволець»
- Рожева весна на тарілці: в Ужгороді створили сакура-меню зі справжніми квітами
- Сьогодні - Вербна неділя
- Сакура в кадрі: благодійний фотоконкурс стартував в Ужгороді
- Соціальні майстерні БФ "Карітас–Ужгород" допомагають людям з ментальною інвалідністю
- Стартувала реєстрація на НМТ - на Закарпатті тест складатимуть близько 10 тисяч осіб
- «Атлас» — проєкт, що об’єднує українців задля захисту наших військових
- Якість повітря в Ужгороді моніторять у лабораторії спостережень Закарпатського гідрометцентру
- 143 освітяни Закарпаття отримали сертифікат, який засвідчує їх право брати участь в експертній діяльності
- У Закарпатській обласній станції переливання не вистачає крові усіх груп для ЗСУ
- Загальнонаціональна хвилина мовчання: в Ужгороді двічі на тиждень проводитимуть акцію пам'яті полеглих Героїв
- На Закарпатті гостра нестача крові з негативним резус-фактором
- Триває аукціон «Купи зустріч – допоможи фронту»
- День відкритих дверей провели в інклюзивній майстерні-кав'ярні «Янгол» в Ужгороді
- У 128-ій Закарпатській бригаді показали, як бійці проходили психологічне відновлення
- В Ужгороді триває реєстрація учасників виставки-конкурсу «Міс-кіс 2024»
- Закарпатський рибоохоронний патруль нагадує про заборону вилову струмкової форелі
- Виробництво препаратів крові: Biopharma будує завод в Ужгороді й планує ще один в Румунії
- ГРВІ та грип: лікарі назвали час зростання кількості хворих
Дайте нам заробити на мотлох на якому їздять наші дупатати,
В заголовке статьи наверное перепутали европейские машины бу с автохламом в виде ДЭУ,Славут,ВАЗов и Москвичей,которые колесят украинскими дорогами,создавая аварийые ситуации.