В ЦОП Закарпаття за одинадцять місяців надано майже 125 тис. сервісних послуг
З початку року, протягом січня-листопада, на Закарпатті майже 84% адміністративних послуг – 124,5 тис. платники отримали саме в ЦОП. Такі послуги, які надаються в Центрах, зокрема, включають: видачу картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (з початку року видано 68,65 тис. таких номерів); реєстрацію РРО, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок; внесення установи (організації) до Реєстру неприбуткових організацій та установ; реєстрацію платника єдиного податку, надання витягу з реєстру платників єдиного податку; підтвердження статусу податкового резидента України; засвідчення довідки про проведення декларування валютних цінностей, доходів та майна, що належать резиденту України і знаходяться за її межами.
Також видачу довідок про: сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи); подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію); сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку; відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами ДФС; реєстрацію книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, а також книг обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність.
Слід нагадати, що сервісні послуги надаються громадянам та підприємництву в ЦОП безкоштовно, платними адміністративними послугами на сьогодні є лише послуги з ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів.
На офіційному порталі «Територіальні органи ДФС у Закарпатській області» у розділі «Діяльність» підрозділ «Адміністративні послуги» розміщено інформацію про місця надання адміністративних послуг та перелік інформаційних карток адміністративних послуг; бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративної послуги (http://zak.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/).
ДФС у Закарпатській області
До теми
- Податкова знижка на навчання: хто може отримати та за які витрати
- Можливості для ужгородських підприємців: EIT презентує грантові та інші програми
- Стало відомо, який середній розмір пенсії на Закарпатті
- «Опілля» здобуло перемогу у Міжнародному конкурсі: відразу 10 нагород
- «Закарпатська двадцятка» назвала основні ризики ведення бізнесу
- Шукаєте роботу? 5 актуальних вакансій в Ужгороді
- Грантовий конкурс від EU4Business: до 15 тисяч євро на підтримку бізнесу
- На Закарпатті завершено фінансування пенсій за вересень
- Експортно-імпортні операції: Закарпатська митниця підбила підсумки за 8 місяців 2023 року
- На Закарпатті – приріст надходжень у державний та місцеві бюджети (ВІДЕО)
- Уряд зареєстрував індустріальний парк "Вестерн Індастріал" в закарпатському Буштині
- В Закарпатті місцеві бюджети отримали майже 2,5 мільярдів гривень ПДФО
- Виграй новий iPhone 13 від Tolk! Розіграш серед побутових споживачів!
- Комплектуючі для вітрових електростанцій вироблятимуть на Закарпатті
- Майже мільярд фінансових ресурсів за 2 місяці охопили контролем закарпатські аудитори
- Унікальний орган – «завис у повітрі»: це визначили під час фінансової перевірки закарпатські аудитори
- «Закарпаттяенергозбут» нагадує споживачам про необхідність інформування щодо зміни податкового статусу
- Триває робота над формуванням показників бюджету Ужгорода на 2023 рік
- Розмитнення автівок: на Закарпаття ввезено 1447 автівок
- Закарпатська ДПС: з’явилися нові безкоштовні версії ПРРО для iOS та Android
До цієї новини немає коментарів