Будівництво аеропорту, сміттєпереробного заводу, доріг: у яких проектах могли би взяти участь китайці?

Будівництво аеропорту, сміттєпереробного заводу, доріг: у яких проектах могли би взяти участь китайці?
Нагадаємо, на Закарпатті з офіційним візитом перебуває Надзвичайний і Повноважний Посол Китайської Народної Республіки в Україні Ду Вей. Посол приїхав у рамках «Днів Китаю» в Ужгороді і зустрівся з виконуючим обов’язки голови Закарпатської ОДА Іваном Дураном.

 

Привітавши високих гостей, в.о. голови І. Дуран відзначив, що зустріч дуже важлива і висловив сподівання, що вона дасть поштовх до поглиблення, розвитку нашої співпраці. «Ми хочемо почувати від вас те, що вас цікавить, ми ж зі свого боку готові до співпраці», - додав в.о. голови.

Посол Ду Вей зі свого боку висловив вдячність за теплий прийому і додав, що за три роки перебування на високій дипломатичній посаді нарешті втілилася в життя його мрія – відвідати Закарпаття. «Мрія, яку я довго виношував у серці, нарешті збулася – за три роки моєї служби в Україні всі губернатори мене запрошували, але через дуже щільний графік це не вдавалося зробити. Нарешті приїхав».

Зі слів Посла, шлях до нашої області нелегкий: «Від Києва до Ужгорода на авто треба їхати 10 годин – це як із Києва до Пекіна на літакові». Китайський дипломат відзначив, що, незважаючи на віддаленість від столиці, знає про регіон багато, і в першу чергу завдяки місцевим курортам. «Оскільки це мій перший візит, я прошу керівництво області познайомити мене більше з особливостями регіону в сенсі ділового співробітництва», – додав Ду Вей.

І. Дуран, розповідаючи про Закарпаття, відзначив, що справді регіон найвіддаленіший від столиці, але при цьому має низку особливостей, зокрема, мова про сусідство з чотирма кранами Євросоюзу, лісистість краю, величезний економічний потенціал.

«Думаю, ви могли би бути зацікавленими, наприклад, в будівництві аеропорту, адже Закарпаття і Україна загалом можуть бути важливими площадками для доставки товарів з Китаю. Перспективи в цьому сенсі великі. Може бути цікавим для вас і будівництво потужного автобану – «Ліссабон-Будапешт-Київ», який проходить через Закарпаття, і він би теж міг бути цікавим для вас. Є готовий проект, але його втілення є вкрай складним питанням в умовах військового конфлікту на Сході держави та тяжкої економічної ситуації в Україні», – уточнив І. Дуран.

Він також відзначив, що обидві сторони може зацікавити співпраця в галузі освіти (обмін студентами), спорту тощо. «Крім того, одне з основних питань, яке актуальне для всієї держави, переробка сміття і  будівництво сміттєпереробного заводу. Ми готові розглянути проекти, якщо вони є готові, від китайської сторони», – повідомив виконуючий обов’язки голови.

 Наразі зустріч триває.

Uzhgorod.net.ua

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

10 вересня 2019р.
-->

До теми

Коментарі:

  1. Говерла 2019-09-10 / 21:48:58

    Невже такі прості речі, як летовище та сміттєпереробний завод українці не здатні самі зробити?? Китайці самі просять допомоги з переробкою сміття, зокрема північне сміттєзвалище в Пекіні - найбільше в світі: 25 млн. тонн і щоденних 1000 куб. м фільтраційних вод цього сміттєзвалища з яких вони можуть чистити лише 100 куб. м, а 800 куб. м йдуть в навколишні землі.
    Смішно це все читати. Де українські фахівці???