«АТБ» біля тебе: торгівельні стандарти ЄС прийшли на Закарпаття 

«АТБ» біля тебе: торгівельні стандарти ЄС прийшли на Закарпаття 
За європейським зразком, хоча й з невеличкою поправкою на український колорит, будує свою роботу багаторічний лідер (за товарообігом, кількістю супермаркетів, сплатою податків тощо) вітчизняної галузі ритейлу – компанія «АТБ-Маркет».

 

Інвестуючи мільйони у новації та експериментальні проєкти, «АТБ» не тільки створила унікальний формат – український  дискаунтер, а й здобула прихильність понад 3,5 мільйонів громадян, які є постійними клієнтами мережі.  Цей показник стрімко зростає, адже щомісяця збільшується кількість таких супермаркетів. Влітку мережа «АТБ» прийшла на наше Закарпаття –  в Ужгороді на вул. Капушанській, 175а відкрили перший супермаркет найпотужнішого національного ритейлера, облаштований за новою концепцією енергоефективності та зручності.

В оновлених супермаркетах «АТБ» є відділи «Свіжа випічка», «Свіже м'ясо», «Свіжа риба», встановлені зручні сучасні автомати для приготування кави, свіжих соків, морозива, помітно розширили асортимент зелені та салатів у відділі «Овочі та фрукти». До кінця поточного року компанія планує відкрити не менш як 100 нових магазинів, а у 50 маркетах провести модернізацію. 

«Реконструкція та модернізація – це, безумовно, капіталомісткі процеси. Однак такі інвестиції цілком доцільні, адже оновлені дискаунтери приваблюють нових покупців, отже, зростає товарообіг і збільшується середній чек. Після реконструкції знижуються витрати завдяки впровадженню енергоефективних технологій», – поділився Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».

У 2019-му компанія має на меті ефективне розширення мапи присутності у західних і південних областях та у столиці України. В оновлених магазинах впроваджують пілотні проєкти – відділи «Піца на замовлення» та «Курка-гриль».

Цікаво, що багато інноваційних рішень та європейських енергоощадних концепцій, які сьогодні є нормою для будь-якого українського супермаркету, свого часу були розроблені, протестовані та впроваджені саме в «АТБ». За прикладом відомих європейських лідерів  Lidl та Aldi, «АТБ» надає пріоритет інвестиціям у новаторські проєкти з енергозбереження та екологічної безпеки.

Сьогодні у 263 населених пунктах 23 областей України цілодобово працюють 1026 комфортних дискаунтерів «АТБ». Вони пропонують клієнтам, яких  в «АТБ» вважають повноправними партнерами, понад 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів і товарів найвищої якості за цінами, що на 10–15% нижчі за середньоринкові. Більш ніж 900 із них представлено товарами власних торгових марок та власним імпортом. Це означає, що покупці можуть зекономити до 40 відсотків від початкової вартості та навіть більше. Мільйони українців довіряють «АТБ» не тільки завдяки доступним цінам – велике  значення мають  якість товарів і свіжість продуктів у цих магазинах. Кілька років поспіль супермаркети «АТБ» проходять сертифікацію на відповідність вимогам загальновизнаного стандарту ISO 22000:2005, що ґрунтується на контролі безпеки продуктів на всіх етапах: сировина, виробництво, транспортування, зберігання у належних умовах. Проводять також системні внутрішні перевірки.  Це дозволяє покупцю бути впевненим у якості товарів з асортименту «АТБ», зокрема й у нашому Ужгороді.

Юлія Смольчук

 

20 вересня 2019р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів