Керівник Закарпаття: Кожна яма на дорозі має ім’я свого виконавця ремонтних робіт!
Участь у ній взяли голова облради Михайло Рівіс, голова постійної комісії з питань розвитку бізнесу, виробничої інфраструктури, банківської діяльності та інвестицій облради Андрій Андріїв, керівники департаментів, управлінь ОДА, правоохоронних та контролюючих органів, експерти Державного агентства автодоріг України, представники дорожніх фірм та мас-медіа.
Очільник краю, відкриваючи засідання, зазначив, що зустріч у такому широкому форматі обумовлена вкрай незадовільним станом мережі автомобільних доріг загального користування у Закарпатській області, як державного, так і місцевого значення, та пошуком шляхів запобігання подальшому зростанню обсягів їх руйнування. Він зауважив, що часу на глибокий і всебічний аналіз ситуації, що склалася в дорожній галузі краю, особливо не було та й інформація, надана керівниками підприємств галузі, – дуже розмита, обережна і поверхнева.
– Спостерігалось відверте намагання не загострювати увагу на і так не дуже гарному стані справ, головним чином посилаючись на катастрофічну нестачу коштів. А про те, як ефективно були використані наявні ресурси – майже нічого, – зазначив на початку наради Ігор Самійлович. – Однак, навіть з інформації, яка базується на ряді документів, що знаходяться у відкритому доступі, неозброєним оком видно, що галузь шляхового господарства області потребує докорінних змін в напрямку системної оптимізації використання бюджетних коштів на ремонтно-будівельні роботи, визначення пріоритетних напрямків робіт, тотального контролю за ходом і прийманням ремонтно-будівельних робіт, контролем їх якості та експлуатацією автошляхів області як з боку контролюючих і правоохоронних структур, так і з боку громадськості. Кожна яма на дорозі має ім’я свого виконавця ремонтних робіт!
Про наявну ситуацію щодо стану автомобільних доріг в області доповів директор департаменту інфраструктури облдержадміністрації Едуард Маляр.
Він вказав на недостатнє фінансування дорожньої галузі області, що не дозволяє проводити будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний середній ремонт мережі доріг області в необхідних обсягах з доведенням термінів експлуатації дорожнього покриття до міжремонтних строків, які перевищили 30 років.
– Постійне зростання інтенсивності дорожнього руху і навантаження на автодороги призвело практично до повного зношення дорожнього одягу і створенню загрози безпеці дорожнього руху, – зауважив Едуард Миколайович. – Необхідно забезпечити збільшення обсягу фінансування з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Закарпатської області на 2020 рік понад 2 млрд гривень.
Для організації утримання в належному технічному стані та розвитку мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення, мостів та штучних споруд, створення умов для безперервного та безпечного руху транспортних засобів існує нагальна потреба в створені служби автомобільних доріг місцевого значення (державне підприємство), яка візьме на себе всі необхідні функції здійснювати заходи для підвищення техніко-експлуатаційних параметрів і економічних характеристик автомобільних доріг, створення їх мережі, що відповідає сучасним вимогам учасників транспортного руху та в штат якої будуть входити кваліфіковані працівники в дорожній сфері, – сказав Е. Маляр.
Зауваження і пропозиції щодо теми наради висловили начальник служби автодоріг у Закарпатській області Михайло Попович, начальника управління патрульної поліції в Закарпатській області Юрій Марценишин, експерт Державного агентства автомобільних доріг Андрій Кузнєцов, обласний обранець Андрій Андріїв та інші.
У свою чергу, Михайло Рівіс зазначив, що у 2015 році закарпатський Облравтодор працював найкраще з усіх областей України, не мав боргів ані з виплати зарплати, ані ПДВ. Нині ситуація катастрофічна. На уточнююче питання представнику Облавтодору, скільки боргів за 4 роки «нажило» це підприємство, а це 17 млн грн по ПДВ, Михайло Михайлович відверто сказав, що потрібно змінювати керівництво, яке за останні роки розпорошувало державні кошти, і як результат, жодного кілометра доріг на сьогодні не здано в експлуатацію.
У підсумку голова ОДА закликав усіх визначитись, як далі діяти і яким чином швидко навести порядок в шляховому господарстві області.
– Тому що, фактичний стан справ в цій царині явно засвідчує відсутність професійного, всебічного, жорсткого та оперативного контролю за якісним виконанням дорожніх робіт, системного контролю за використанням бюджетних коштів, отриманням актуальної та достовірної інформації щодо виконаних ремонтних робіт на дорогах області, а також втілення в ході реформ у шляховому господарстві антикорупційних заходів, спрямованих на очищення дорожньої галузі, – сказав Ігор Самійлович.
Він також підкреслив, що все це призводить не тільки до всебічної втрати довіри до влади, а й зумовлює зростання соціальної напруги серед населення, негативно впливає на безпеку дорожнього руху, лишає регіон можливості інтенсивного економічного зростання та інвестиційної привабливості.
– Не кажу вже про те, що для гірських районів, де кожна зима об'єктивно є проблемою, а зимові перевали важко проїзні, не кажучи вже про дорожньо-транспортні пригоди, екологічні питання, доступність населення до елементарних соціальних послуг і тому подібне. Тож, якщо ми не встановлюємо для себе стратегічні цілі, вони ніколи не будуть досягнуті. А для цього нам потрібна Програма розвитку дорожньої мережі регіону у партнерстві з центральними органами влади з підключенням до національної дорожньої мережі, проектування, фінансування та з урахуванням перспективи розвитку міжнародних транспортних коридорів.
Нам з вами довірили кошти платників податків, а це – людські гроші і ми повинні рахувати та контролювати кожну копійчину і привести врешті-решт до ладу наші дороги, які мають бути якісними, зручними та комфортними, щоб нам не було соромно ні перед краянами, ні перед гостями Закарпаття, – резюмував очільник краю.
Прес-служба Закарпатської ОДА
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
-->
До теми
- Устецький край Чеської Республіки виділив 5 мільйонів крон на будівництво реабілітаційного центру 4.5.0 в Ужгороді
- Всесвітній тиждень імунізації: мешканцям Закарпаття нагадали про важливість вакцинації
- 35 школярів Закарпаття стали переможцями всеукраїнських учнівських олімпіад
- Правоохоронці завершили розслідування подій, що трапилися під час масової бійки у Підвиноградові - двох осіб судитимуть
- 5 з половиною років ув’язнення отримав мешканець Мукачівщини, який підпалив будинок дружини через образу
- На що треба звертати увагу, вибираючи пневматичний пістолет
- Закарпаття отримає близько 4,5 млн євро грантових коштів від ЄС
- Близько 8,4 тисячі школярів складатимуть НМТ на Закарпатті під час основної сесії
- Конкурс стипендій для відеоблогерів, що сприяють зміцненню української ідентичності
- З початку року закарпатські ДСНСники врятували у горах 130 людей
- Із початку 2024 року на Закарпатті видано 1 207 витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки через ЦНАП
- На Закарпатті запрацювали ще три поліцейські станції
- Закарпатський ОТЦК та СП спростовує один з найпоширеніших міфів, що перевірка документів громадян працівниками ТЦК та СП незаконна
- На Закарпатті судитимуть клірика-антисеміта УПЦ (МП), який поширював дезінформацію про війну в Україні
- Близько 200 тисяч євро американські партнери спрямують на підтримку підрозділу аеророзвідки «Птахи Мадяра»
- Незаконне будівництво на комунальній землі у Сваляві: прокуратура через суд хоче скасувати право приватної власності на нерухомість
- Повторні огляди обмежено придатних почнуться з середини травня – Міноборони
- За ухилення від мобілізації – реальний строк за ґратами: прокуратура домоглася зміни покарання жителю Мукачівщини
- Мукачівський прикордонний загін отримав у подарунок 46-місний автобус
- Прикордонника, який виявився агентом рф і втік до москви, судитимуть на Закарпатті
коли читаю "дорожній одяг" то зрозуміло, або журналіст не ходив до школи, або начальник доріг невіглас у всьому - бо ні доріг, ні освіти!