За перший місяць 2020-го в Закарпатті – майже 363 млн грн ЄСВ

Це перевищило очікувані надходження даного платежу на 8,5 млн гривень. Порівняно з першим місяцем минулого року, приріст єдиного внеску склав 31,3 млн грн.
Варто зазначити, що ЄСВ – це консолідований страховий внесок в Україні, збір якого здійснюється в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі.
З 1 січня 2020 року зріс розмір мінімальної зарплати (4723 грн), а отже змінилася мінімальна та максимальна сума ЄСВ. Мінімальний страховий внесок з ЄСВ у 2020 році становить 4723 х 22% = 1039,06 грн. Також у 2020 році максимальна база нарахування ЄСВ дорівнює 15 розмірам мінімальної зарплати, тобто 70 845 грн. Тож максимальний страховий внесок у 2019 році становив 13770,90 грн, а у 2020 році він буде 15 585,90 грн.
Зміна розміру мінімальної зарплати в 2020 році (принаймні, Законом про Держбюджет) не запланована, таким чином як мінімальна, так і максимальна сума ЄСВ протягом усього 2020 року не змінюватиметься.
Що стосується категорій платників і строків сплати ЄСВ, то:
- ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування (незалежно від обраної групи) сплачують єдиний внесок до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (19 квітня, 19 липня, 19 жовтня, 19 січня).
- ФОП, які обрали загальну систему оподаткування – до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (19 квітня, 19 липня, 19 жовтня, 19 січня). Остаточний розрахунок за календарний рік до 10 лютого наступного року.
- особи, які провадять незалежну професійну діяльність – до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (19 квітня, 19 липня, 19 жовтня, 19 січня). Остаточний розрахунок за календарний рік до 1 травня року наступного за звітним.
- члени фермерського господарства – до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (19 квітня, 19 липня, 19 жовтня, 19 січня).
Зауважимо, що мінімальний страховий внесок за місяць становить 1039,06 грн, за квартал – 3117,18 грн.
Відділ комунікацій
ГУ ДПС у Закарпатській області
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- Понад 34 млрд гривень податків спрямували платники Закарпаття на потреби держави та громад
- Платники Закарпаття спрямували до місцевих бюджетів майже 11,2 млрд гривень
- Закарпатська митниця: понад 28 млрд грн митних платежів надійшло у Держбюджет
- На Закарпатті працює сучасне підприємство, що спеціалізується на виготовленні склопакетів
- Митне оформлення авто: майже 172 млн грн отримав Держбюджет від Закарпатської митниці за імпорт вживаних транспортних засобів
- На Закарпатті платники сплатили понад 26,2 млн грн екологічного податку
- За 9 місяців власники автомобілів на Закарпатті сплатили 5,35 млн грн транспортного податку
- Відключення світла взимку: чого чекати українцям
- Платники Закарпаття сплатили 2,8 млрд грн військового збору
- Ужгород – серед лідерів Закарпаття за надходженнями туристичного збору
- Платники Закарпаття спрямували до місцевих бюджетів майже 10 млрд гривень
- Плата за землю: понад 834 млн грн надійшло до бюджетів громад Закарпаття
- Важливі оновлення для власників домашніх сонячних СЕС: що змінюється у викупі електроенергії за «зеленим» тарифом
- Переробка та біоекономіка: природний ресурс може створювати більшу додану вартість
- Закарпатська митниця вже скерувала до Держбюджету понад 24 млрд грн
- Майже 29 млн грн плати за ліцензію сплатили платники Закарпаття
- Закарпатці можуть долучитися до безоплатного онлайн-вебінару для ветеранів, ветеранок і всіх охочих на тему системного управління бізнесом
- Укргазвидобування хоче побудувати ГеоТЕС на Закарпатті: що відомо про проєкт
- Економічний тил Закарпаття: Історії успіху видатних підприємиць у випуску «Успішні жінки Закарпаття – 2026»
- Понад 1,2 млрд грн єдиного податку : внесок бізнесу в бюджети громад Закарпаття
До цієї новини немає коментарів