Закарпатці просять Укртрансбезпеки повернути ваговий комплекс: "бо дороги руйнуються"

Як прокоментував нашому виданню директор Департаменту ЖКГ Закарпатської ОДА Едуард Маляр, річ у тім, що вантажівки, які рухаються нашими дорогами, не дотримуються вимог щодо тоннажу, в результаті - суттєво руйнуються дороги. Якби ж вагові комплекси працювали, порушників штрафували б, а отримані кошти йшли б на ремонт автошляхів. "Саме тому за підтримки керівника області О. Петрова це питання знову порушили, бо ваговий комплекс перебуваж на повірці в столиці вже майже півроку. Закарпаттю він конче потрібний, адже через область рухається транзитом велика кількість вантажівок, і шкоду, яку вони завдають, ми бачимо всі", - додав Е. Маляр.
Текст звернення подаємо в повному обсязі:
"Пріоритетним напрямком державної політики у сфері дорожнього господарства є збереження та відновлення автомобільних доріг загального користування. У рамках виконання Національної програми „Велике будівництво”, ініційованої Президентом України, що перебуває на контролі Уряду, Міністерств та облдержадміністрацій, здійснюється масштабна розбудова інфраструктури України, у тому числі автошляхів.
За рахунок державного дорожнього фонду та місцевих бюджетів на території області забезпечується проведення робіт з реконструкції, капітального і поточного середнього ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг.
Основними шляхами запобігання руйнуванню доріг та збереження несучої здатності конструкції дорожнього одягу є заходи із обмеження руху великовагових транспортних засобів дорогами загального користування від впливу динамічних навантажень в умовах підвищеної температури повітря та здійснення габаритно-вагового контролю під час проїзду автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні.
Відповідно до Законів України „Про дорожній рух”, „Про автомобільні дороги” та постанови Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року № 879 „Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування” та відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 31.05.2016 № 275 „Про обмеження руху великовагових транспортних засобів дорогами загального користування у Закарпатській області”, з метою зменшення руйнувань асфальтобетонного покриття доріг при температурних показниках повітря вище + 28 С0 з 1 червня 2020 року введено обмеження руху великовагових транспортних засобів дорогами загального користування області.
На території області відповідно до повноважень управління Укртрансбезпеки у Закарпатській області забезпечує габаритно-ваговий контроль за перевезенням вантажів великоваговим транспортом, використовуючи для цього три пересувні габаритно-вагові комплекси.
Однак у 2020 році контроль за габаритно-ваговими параметрами транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування області управлінням Укртрансбезпеки у Закарпатській області не здійснюється. Зазначене зумовлено тим, що габаритно-вагові комплекси, згідно із вимогами Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року № 879, з січня 2020 року перебувають на періодичному проведенні повірки (метрологічній атестації) такого обладнання.
Тим самим не забезпечується виконання вимог низки законодавчих актів, що регулюють питання збереження автомобільних доріг загального користування та габаритно-вагового контролю за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування. Також, є передумови вважати, що деякі водії великогабаритних транспортних засобів, знаючи про цю ситуацію, відчуваючи безкарність, здійснюють перевезення вантажів, вагові параметри яких значно перевищують нормативні.
Внаслідок цього інтенсивними темпами руйнується дорожнє покриття доріг, на ремонт яких держава виділяє значні кошти, порушники законодавства у цій сфері не притягаються до відповідальності, відповідно до державного дорожнього фонду не надходять кошти за сплату штрафних санкцій за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні.
Враховуючи вищенаведене, просимо доручити Державній службі України з безпеки на наземному транспорті вжити вичерпних заходів із прискорення проведення періодичної повірки пересувних габаритно-вагових комплексів та негайного відновлення проведення управлінням Укртрансбезпеки у Закарпатській області дієвого контролю за габаритно-ваговими параметрами транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування області".
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- Вакцинація новонароджених, ситуація з туберкульозом і ВІЛ - ключові теми обговорили в ОВА
- У Києві обговорили Національну програму шани Захисників: долучилося й Закарпаття
- На Закарпатті реалізовують проєкт школи без паперів та бюрократії «Мрія»
- Японські партнери готові посилити соціальну сферу та енергоефективність Закарпаття
- В облдержадміністрації провели позапланове засідання регіональної комісії ТЕБ та НС - про що йшлося?
- Закарпаття працює над розвитком мережі центрів безпеки громадян
- З початку навчального року на Закарпатті працюватимуть 45 осередків для вивчення курсу «Захист України»
- Із 1 вересня у гімназії села Голубине на Мукачівщині запрацює перший в області опорний харчоблок
- Волонтер Корпусу Миру США отримав нагороду за внесок у розвиток молодіжних ініціатив на Закарпатті
- Реформа ринку деревини та положення майбутнього законопроєкту – питання лісової галузі обговорили в Ужгороді
- В ОВА обговорили ліквідацію звалищ і нові можливості для громад
- На Закарпатті стартує новий проєкт підтримки ягідного бізнесу
- Від інвентаризації до цифровізації: в області формують дорожню карту ефективного користування землею
- На Закарпатті створили робочу групу для контролю за використанням сакральних пам’яток
- Податковий борг понад 600 млн: в ОВА шукають рішення для фінансової стабільності громад
- Мирослав Білецький зустрівся із військовими, звільненими з полону
- На Закарпатті поглиблюють співпрацю з ІТ-індустрією
- До кінця цього року на Закарпатті запрацює ще один пункт пропуску з Румунією
- Закарпаття – у п’ятірці областей, що впроваджують нову модель реінтеграції ветеранів
- На Закарпатті затверджено створення 107 академічних ліцеїв
До цієї новини немає коментарів