Як працюватимуть електропостачальники Закарпаття в умовах "жовтої" зони?
Рішення Державної комісії ТЕБ та НС: https://bit.ly/3hVKXpO
Адміністрація ТОВ «Закарпаттяенергозбут» інформує, що в умовах встановленого рівня епіднебезпеки товариство та всі центри обслуговування клієнтів товариства працюватимуть із дотриманням карантинних вимог відповідно до діючого рівня епідемічної безпеки. У цей час прийом відвідувачів на території ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та центрів обслуговування клієнтів дозволений за умови:
- маскового режиму для відвідувачів та персоналу;
- дотримання відвідувачами дистанції;
- обмеження кількості відвідувачів у приміщеннях (кількість відвідувачів, одночасне перебування яких дозволяється в тому чи іншому приміщенні, вказана при вході до кожного офісу товариства).
ТОВ «Закарпаттяенергозбут» нагадує, що з метою попередження поширення COVID-19 товариство запровадило численні онлайн-сервіси, за допомогою яких споживачі можуть дистанційно звернутися до фахівців, отримати консультацію, подати заявку на постачання електроенергії чи газу, оплатити рахунки тощо.
Онлайн-сервіси для споживачів:
1) електронна абонентська книжка, за допомогою якої можна формувати рахунки та оплачувати електроенергію і газ без комісії:
- абонкнижка для дому: https://pay.zakarpatzbut.energy/home
- абонкнижка для компаній: https://pay.zakarpatzbut.energy/company .
2) сервіси для онлайн-розрахунків: https://bit.ly/3tRVmGE
3) сервіс подачі документів онлайн: https://bit.ly/3uPK0D9
4) сервіс дистанційного замовлення довідок: https://bit.ly/3uPK0D9
5) сервіс для електронного документообігу (для бізнесу): https://bit.ly/3krAxzX
Отримати консультацію з тих чи інших питань споживачі можуть за допомогою:
- кол-центру: 0-800-50-59-60;
- інформаційно-консультаційного центру: (0312) 42-99-92;
- Центрів обслуговування клієнтів: https://bit.ly/3do3log
Графік роботи ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та Центрів обслуговування клієнтів:
- понеділок – четвер з 08:00 до 17:00
- п’ятниця з 08:00 до 16:00
- обідня перерва з 12:00 до 12:48.
Працюємо для комфорту споживачів. Бережіть себе та рідних!
Пресслужба ТОВ «Закарпаттяенергозбут»
До теми
- Як перевірити свою чергу ГПВ в чат-боті «Закарпаттяобленерго»?
- Енергосистема Закарпаття готова до зимового періоду: брифінг в ОВА
- По 3 листопада: триває період передачі показів електролічильника
- У який із визначених днів краще передавати показники лічильника?
- Як за допомогою програми «Національний кешбек» розрахуватись за електроенергію?
- Скільки часу необхідно зберігати паперові рахунки і чи потрібно їх зберігати взагалі?
- 3 жовтня - останній день, щоб передати показники електролічильника
- Не буде обстрілів — буде світло. Чи повернуться графіки відключень восени та взимку?
- «Закарпаттяобленерго» роз’яснює, чому іноді може відбуватися зміна фактичного часу включення/відключення світла за чергою
- По 3 вересня триває період передачі показань електролічильника, не забудьте!
- Збій у програмному забезпеченні: Закарпаттяенергозбут пояснює, чому споживачі отримали дивні смс про стан рахунку
- ПрАТ «Закарпаттяобленерго» нагадує: по 3 серпня слід передавати показання електролічильника
- Як закарпатцям дізнатись причину відсутності електроенергії в реальному часі?
- Коли споживачі отримають рахунки за електроенергію за новими цінами?
- Почались літні канікули! Просимо дорослих нагадати дітям основні правила електробезпеки
- Уряд підвищив тариф на електроенергію для населення до 4,32 грн/кВт*год
- Закарпаттяобленерго: як попередити нещасні випадки внаслідок ураження електричним струмом серед населення
- В Ужгороді вчать дітей у школах, як вдумливо використовувати електроенергію
- Житлова субсидія на неопалювальний сезон: кому призначають автоматично, а кому – за особистим зверненням
- ПрАТ «Закарпаттяобленерго» інформує про тимчасве скасування графіків відключень
До цієї новини немає коментарів