Суми коштів, перерахованих платниками для ЗСУ, включаються до складу витрат
Водночас, відповідно до підпункту 134.1.1 пункту 134.1 статті 134 Кодексу для платників податку, у яких річний дохід (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний період не перевищує 40 млн гривень, об’єкт оподаткування може визначатися без коригування фінансового результату до оподаткування на усі різниці (крім від’ємного значення об’єкта оподаткування минулих податкових (звітних) років та коригувань, визначених підпунктом 140.4.8 пункту 140.4 та підпунктом 140.5.16 пункту 140.5 статті 140 Кодексу), визначені відповідно до положень розділу ІІІ Кодексу. Варто взяти до уваги, що відповідно до пункту 33 підрозділу 4 розділу XX Податкового кодексу України тимчасово, на період проведення антитерористичної операції, коригування, встановлені підпунктом 140.5.9 пункту 140.5 статті 140 цього Кодексу, не проводяться, починаючи з 1 січня 2015 року, щодо сум коштів або вартості спеціальних засобів індивідуального захисту (касок, бронежилетів, виготовлених відповідно до військових стандартів), технічних засобів спостереження, лікарських засобів та медичних виробів, засобів особистої гігієни, продуктів харчування, предметів речового забезпечення, а також інших товарів, виконаних робіт, наданих послуг за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, які добровільно перераховані (передані) Збройним Силам України, Національній гвардії України, Службі безпеки України, Службі зовнішньої розвідки України, Державній прикордонній службі України, Міністерству внутрішніх справ України, Управлінню державної охорони України, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, іншим утвореним відповідно до законів України військовим формуванням, їх з’єднанням, військовим частинам, підрозділам, установам або організаціям, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення проведення антитерористичної операції.
Таким чином, коригування фінансового результату до оподаткування на суму вищезазначених коштів та товарів, перерахованих (переданих) платниками податків Збройним силам України та іншим військовим формуванням для потреб забезпечення оборони держави у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, не здійснюється, тобто такі суми включаються до фінансового результату до оподаткування у складі витрат без обмежень.ДПС у Закарпатській області
-->
До теми
- Закарпатці боргують майже 325 млн грн майнових податків
- Майже сотня закарпатців задекларували минулого року дохід у понад 1 мільйон гривень, найбагатша - ужгородка
- Бюджет Закарпатської області на 2024-й рік становитиме 2 мільярди 110 мільйонів гривень
- Чи можна переказати гроші за кордон у валюті та як це зробити
- Протягом семи місяців у місцевих бюджетах Закарпаття – понад 5,8 млрд гривень податків
- До місцевих бюджетів Закарпаття сплачено майже 4,9 млрд гривень податків
- У першому півріччі до бюджетів Закарпаття надійшло понад 9 млн грн туристичного збору
- На Закарпатті – приріст надходжень у державний та місцеві бюджети (ВІДЕО)
- Обласні депутати схвалили внесення змін до бюджету Закарпаття на 2023 рік
- До місцевих бюджетів Закарпаття сплачено понад 3 млрд гривень податків
- Військовий збір: з початку року закарпатці сплатили на підтримку армії понад 137,5 млн гривень
- До місцевих бюджетів Закарпаття перераховано майже 2,4 млрд гривень податків
- «Ковідні» виплати фінансистам та неоплачені аналізи
- Закарпатські підприємці можуть отримати до 10 000 доларів ґрантової допомоги. До кінця конкурсу менше тижня
- Майже 697 млн грн ЄСВ отримав бюджет від Закарпаття
- До місцевих бюджетів Закарпаття у 2022 році надійшло 8,8 млрд гривень
- Економічні прогнози: що очікувати закарпатцям? (ВІДЕО)
- 2 млрд 325 млн: на Закарпатті затвердили бюджет на 2023 рік
- Перерахунок пенсій: в Ужгороді розповіли що очікувати пенсіонерам із 1 грудня
- Триває робота над формуванням показників бюджету Ужгорода на 2023 рік
До цієї новини немає коментарів