В Україні розпочав роботу мобільний бренд Beeline

Оператор мобільного зв’язку ЗАТ "Українські радіосистеми" (УРС) почав надавати послуги мобільного зв’язку в Україні під торговою маркою Beeline, передає УНІАН.

 

Про це повідомив сьогодні на прес-конференції генеральний директор російської компанії "ВимпелКом" Олександр Ізосімов.

За словами Ізосімова, "продуктами і послугами Beeline сьогодні користуються більш ніж 47 мільйонів споживачів у Росії і Казахстані", а зараз цей бренд присутній і в Україні.

Він зазначив, що станом на сьогодні "Beeline - найдорожчий бренд Росії, і входить до перших 70-ти брендів світу". За словами Ізосімова, з посиланням на оцінку міжнародної консалтингової компанії Interbrand Group, бренд Beeline коштує 5 млрд. доларів США.

"Із запуском бренду Beeline в Україні ми починаємо активні комерційні операції і сподіваємося, що вже найближчим часом переваги Beeline гідно оцінить більшість мешканців України", - відзначив Ізосімов.

За даними генерального директора компанії УРС Сергія Миронова, з 11 квітня 2006 року офіси продажів Beeline відкриваються в шести областях України, включаючи Київ, Хмельницький, Харків, Одесу, Луганськ, Дніпропетровськ. До літа планується відкрити офіси продажів Beeline у всіх обласних центрах України.

Першим продуктом компанії УРС під брендом Beeline став тарифний план "Прості речі", в якому відсутня плата за з’єднання і пільгова ціна за внутрішньомережеві дзвінки до 10 травня становить нуль копійок, а до 10 серпня - 2 копійки.



ЗАТ "Українські радіосистеми" - національний оператор мобільного зв’язку стандарту GSM-900/1800 є 100% дочірньою компанією ВАТ "ВимпелКом", якій належить бренд Beeline. Кількість абонентів компанії УРС - 275 тис. чоловік.

До групи компаній "ВимпелКом" входять оператори стільникового зв’язку, що надають свої послуги у Росії, Казахстані і недавно придбані оператори стільникового зв’язку в Україні, Таджикистані і Узбекистані. Ліцензії групи компаній "ВимпелКом" на надання послуг стільникового зв’язку охоплюють територію, на якій проживає близько 232 мільйонів чоловік. Географічне покриття мережі включає 78 регіонів Росії (136,5 мільйона чоловік, що представляють 94% населення Росії), а також всю територію Казахстану, Україну, Таджикистан і Узбекистан. ВАТ "ВимпелКом" стало першою російською компанією, включеною в лістинг Нью-йоркської фондової біржі (NYSE). Акції компанії котируються на NYSE під символом VIP.

 

12 квітня 2006р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів