Рахунки "Укрзалізниці" перейшли до Приватбанку
Підприємства і співробітники "Укрзалізниці" переходять на обслуговування в Приватбанк. Відповідний договір між банком і держпідприємством уже підписаний.
Вчора стало відомо, що голова правління Приватбанку Олександр Дубілет і генеральний директор "Укрзалізниці" Василь Гладких затвердили план переводу рахунків підприємства і його співробітників у Приватбанк. Дотепер усі рахунки "Укрзалізниці" і 500 тисяч працівників галузі знаходилися в Експрес-Банку, передає "Комерсант-Україна".
У Приватбанку підтвердили підписання угоди з залізничниками. За словами заступника голови правління Приватбанку Юрія Пікуша, держпідприємству сподобалися запропоновані банком умови обслуговування. "Ми і раніше обслуговували "Укрзалізницю", поки в нас не забрали ці рахунки,- сказав пан Пікуш.- Тому ми просто відновлюємо те, що в нас колись було. Не можливо таку велику компанію, як "Укрзалізниця", обслуговувати в одному банку".
Однак у самій "Укрзалізниці" вчора не змогли назвати причини зміни банку в зв’язку з відсутністю уповноваженого відповідати на такі питання начальника департаменту економіки "Укрзалізниці" Михайла Соніна.
Зате відома позиція голови правління Експрес-Банку Юрій Джуса, що був обурений таким рішенням акціонера (за його словами 18% акцій Експрес-Банку належить підприємствам залізничної галузі). "Якщо в нас заберуть рахунки "Укрзалізниці", то у фінансовій системі наступить страшний колапс,- заявив він.- У вкладників банку почнеться страшна паніка - ми обслуговуємо півмільйона зарплатних проектів "Укрзалізниці", і зараз цих людей змушують переукладати договори з Приватбанком".
Але, схоже, що це питання дійсно більше хвилює правління зацікавлених банків, ніж працівників "Укрзалізниці". Останніх скоріше за все переймаються невтішними прогнозами державної адміністрації залізничного транспорту, згідно з яким, у 2006 році збитки у сфері пасажирських перевезень складуть близько 3 млрд гривень.
На сьогоднішній день керівництво "Укрзалізниці" намагається виробити комплекс заходів, що могли б довести пасажирські перевезення хоча б до рівня нульової рентабельності, але навіть для цього необхідно підвищити тарифи на внутрішньодержавні перевезення в 2,9 рази. І хоча подібні спроби вже були розпочаті в лютому 2005 року ("Укрзалізниця" хотіла підняти ціни на пасажирські перевезення в 2,3 рази ), тоді Мінтрансзв’язку заборонило підвищення.
Натомість зараз, саме Міністерство транспорту і зв’язку заявило про намір підвищити тарифи на залізничні перевезення пасажирів на 100% до 2008 року, передають Українські новини.
До цієї новини немає коментарів